J0zoNe
Geen avatar
|
Sinds ik de ballen heb om loops te trekken heb ik het afgelopen weekend een beetje overdreven. Het gevolg, een pols peesschede ontsteking. Zoals het er nu uitziet ben ik een paar weken uitgeschakeld.... GRRR is het eindelijk top weer, kan ik niet....
|
|
|
Jelle
|
Wijk was heerlijk, waar waren jullie?
|
|
|
|
mocem
|
IDD het was echt helemaal super. heb me goed vermaakt, ben gesloopt
|
|
|
To
|
Top dag idd maar dan met 10 m ^^ ging weer HOOOOOOOG. @johan sterkte dan maar!, kom maar ff wat foto's schiete
|
|
|
PeterKite
|
ha wat was het weer lekker vandaag. wederom de 6 weer uitbesteed aan Timmeh en zelf lekker spelen met 9. En wat een rust op het water mensen, wat een rust...... :-)
|
|
|
remco81
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
ha wat was het weer lekker vandaag. wederom de 6 weer uitbesteed aan Timmeh en zelf lekker spelen met 9. En wat een rust op het water mensen, wat een rust...... :-)
He Peter stil nou het was toch druk niet normaal zeg .Was weer een lekker windje morgen ziet het er weer goed uit
|
|
|
TableTopje
|
Was i.d.d. weer super op Schell! Je vloog lekker "sky high" hè @laurens...! Flink gepowered met m'n 8m Nemesis.... damn wat was het lekker! Zonnetje op het laats er bij... heerlijk! Laat de zomer maar komen... :-)
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
Was weer gezellig mannen @ s-hout Timo had jij nog de foto's van vandaag???
J0han sterkte me je pols we hebben je gemist vandaag...
Ik werd nog aangesproken door een vrouw met een hond die zei dat haar man afgelopen maandag nog een bar had gevonden weet niet wat voor merk... Heb wel adres en naam van die aardige mevrouw Als je bar kwijt bent laat het me dan ff weten...
|
|
|
Retard
|
Ja Timo Knal die foto's ONLINE !!
Iemand die morgen naar schell gaat over de a7 ?? & langs de burgerking komt ?? Die mij op wilt pikken. Zou je mij dan even een P.M Kunnen sturen of even te bellen naar (0)6543369(2)2
Alvast Hartelijk Dank!
|
|
|
|
360
|
Ik heb wat gemist lees ik! er is lekker gevaren blijkbaar! Wie gaat er vrijdag??
|
|
|
360
|
Oeps . Ja schell kan best met ZZO
maar te veel oost is nie lekkkel nie op schell!
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
eerst effe markten morgen vroeg en daarna effe langs het werk CONTROLE daarna morgen middag op schell weer effe mijn spiertjes soepeler maken als het blijft waaien natuurlijk want rest weekend is nada
|
|
|
@LaurenS
|
Cu morgen met de 9m2 opschell
|
|
|
360
|
Mannuh Vandaag Lekker knallen met de 9 (kitehigh_kitesmiley)l
|
|
|
|
TableTopje
|
Aan een ieder die vandaag naar Schell gaat... Ik ben gisteren mijn "self-service" oplaat systeem (stalen grondpen met staal kabeltje eraan incl. clips) vergeten. Ik had hem in de grond gedraaid om mijn tas aan vast te maken zodat deze niet weg waaide.... Hij zit ergens in de grond (gras) in de buurt van het bord wat aan het eind van het grind-strandje staat. Mocht iemand hem vandaag nog vinden laat het dan even weten. Het is niet dat ik er erg aan gehecht was maar ik mis hem toch wel een beetje... En verder wens ik iedereen veel vaar plezier... hoop dat het net zo poeierd als gisteren! Ride Hard!
|
|
|
TBK
|
Ik heb er zin an, See you @Swoodster Ik ga ook zo naar SH ! See youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ben er een uurtje of 3 effe knallen met de 20
|
|
|
@LaurenS
|
Net wakker,kom ook zoooooooo