TBK
|
hahaha als je de foto groter maakt weet je niet wat je zie, of eigelijk niet ziet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, geintje gabbers, maar leek wel 50 plus kluppie. Ze kiten trouwens nog allemaal als jonge goden ! Hoe lang kom jij nu niet meer op Schellinkhout Franco. Jarennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn nn
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
goede opmerking frank wij zijn de diehards van schell coming from hell JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|
|
|
franco
|
hee frank als ik al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet op schellinkhout kom wie is het dan, oooooooooooooowwww is mijn tweeling broer. hee goede paas haas allemaal, en morgen weer naar schellinkhout/ of me broer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
onderaqua
|
Kale boel daar op Schellinkhout.
Jammer dat er nog steeds sukkels ff les kunnen geven op 5 mter van het strand en 20 van de basaltblokken.
Even aangezien en persoon aangesproken op zijn gedrag. Hij antwoordde met" O Ja!!!".
Ik blijf het belangrijk vinden dat we elkaar aanspreken op onverantwoordelijk gedrag. Mede om te voorkomen dat alle kitesurfers over een kam worden geschoren als het weer eens mis mocht gaan.
ZALIG PASEN en bedankt voor de lieve kinderen.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik zie voor morgen weer kitemogelijkheden ...de wind zou morgen wel eens lekker kunnen zijn (ZW 5) .. ik zit barstens vol van al de chocolade eieren ...wil weer wat AKTIE !!!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ben er klaar voor frank word het laat in de middag ?
|
|
|
franco
|
hee frank neem je wat eieren voor ons mee.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
da's niet goed die eieren als je morgen je droogpakkie aanhebt en je laat iets lopen dan smelten de naden ik ga vanacht richting schell om 200 eieren te verstoppen JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja doe ik ...ik heb nog een paar zakken over ... wel zullen het morgen wel zien of het een beetje waait... Het KMNI heeft het nu ook al over aantrekkende wind in de middag.. De middagtemperatuur ligt rond 12 graden. De wind is zuidwest en overwegend matig, kracht 3 tot 4, in de loop van de middag neemt de wind langs de westkust toe tot vrij krachtig. Uitgifte: 04/04/2010 15.51 uur LT
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen lekker naar de golvies op wijk
|
|
|
Pimp
|
Morgen lekker naar de golvies op wijk Strak plan! Bij voldoende wind ben ik ook van de partij.
|
|
|
mocem
|
morgen eerst ff in castricum kijken of er iemand is. anders naar wijk bij de pier
|
|
|
Langbeest
|
Ikke ben erbij @ Wijk. Is wel erg lang geleden
|
|
|
martijnc
|
Ik kan morgen ook waat gaat iedereen heen? word het schel of wijk?
|
|
|
audi
|
schellllllllllllllllllllllllllll
|
|
|
@LaurenS
|
Spreek voor jezelf,maar bij zee gaat meer woei staan dus ik gaan naar Wijk
|
|
|
TBK
|
hee frank als ik al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet op schellinkhout kom wie is het dan, oooooooooooooowwww is mijn tweeling broer. hee goede paas haas allemaal, en morgen weer naar schellinkhout/ of me broer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik bedoelde dat het een ,,No Go Area" wordt voor jou als je dit soort foto's plaatst en ons gaat vegelijken met een oude vandagen club. Als je maar weet dat wij allemaal plaats aan het maken zijn voor ,,nieuw haar" Dus kaal beginnen !
|
|
|
Pimp
|
Ik bedoelde dat het een ,,No Go Area" wordt voor jou als je dit soort foto's plaatst en ons gaat vegelijken met een oude vandagen club. Als je maar weet dat wij allemaal plaats aan het maken zijn voor ,,nieuw haar" Dus kaal beginnen ! Ja, ja, prachtig allemaal Frank, maar waar gaan we morgen nou los?? Hey, hey, hey! It's a summer holiday.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Veel fun jongens. Wilde morgen ook een paassessie gaan scoren, maar hoor net dat ik moet werken. Lekker weer.............. Ik weet het Peter, zeg maar niets. Onderschrift is inmiddels aangepast. hee frank als ik al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet op schellinkhout kom wie is het dan, oooooooooooooowwww is mijn tweeling broer. hee goede paas haas allemaal, en morgen weer naar schellinkhout/ of me broer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik bedoelde dat het een ,,No Go Area" wordt voor jou als je dit soort foto's plaatst en ons gaat vegelijken met een oude vandagen club. Als je maar weet dat wij allemaal plaats aan het maken zijn voor ,,nieuw haar" Dus kaal beginnen ! Allemaal pure jaloezie
|
|
|
TBK
|
Ik wacht het effe af, als het aan de kust s'ochtends al waait en op Schel niet, ga ik maar naar Wijk denk ik.
|
|
|
@LaurenS
|
Het leven is mooi,ik kiten op Wijk en mijn meissie aan het werk in Aloha,ze vindt het nog te koud om te kiten(geintje) .Ride aansluiten en ook aan het werk op Wijk ,kan je na gedane zaken er ook nog een sessie uitpersen
|
|
|