(HJ) MINI-ME
|
hier nog wat gegevens van muiderzand http://www.sail-today.nl/weer.php is schuin rechts van muiderberg bij die 3 flats aan de overkant, misschien heb je er wat aan. kan vanavond niet ander was ik zeker even gaan kijken. cu Dat is bekend maar volgens mij kom je niet goed weg bij Muiderberg. Het kitestrand ligt net te veel in de luwte.
|
|
|
|
mocem
|
met 12 meter zou er gevaren kunnen worden
|
|
|
@LaurenS
|
Hier zeker op brouwersdam,4 uur lopen knallen in Zeeland
|
|
|
mocem
|
Met 'the boss' zeker?
|
|
|
|
TBK
|
Vanmiddag heerlijk gevaren op SH, zonnetje 16-20knp, in wetsuit en zonder schoentjes. Helemaal top, nog meer van dit soort vrije dagen hoop ik.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
wat een klote land alles geregeld om eerder weg te gaan wind weg ik ga emigreren
|
|
|
|
PeeWee
|
Hee TBK of andere kiteking,
Donderdag heb ik een extra vrije dag. In de ochtend lijkt er wat wind te zijn in de Kop van Noord-Holland.
Gezellie richting Callantsoog of daar in de buurt?
See joes
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Mannen, het zit niet mee met de wind. Ben wel weer toe aan een lekkere sessie...
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zit nie mee zit nie mee ben er schijtziek van zou gaan waaien maar nee hoor geen ene moer alles geregeld elke dag vroeg klaar maar nee hoor geen ene moer wind verbranden alle windvoorspellers de ene geeft niks aan terwijl de andere de wind al voorspelt met hoe het waait met de kerst malle pietje zegt waait tussen de 2 en windkracht 5
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAR DAN P.L
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Die voorspellertjes hebben hun ziel voor 30 zilverlingen aan de duivel verkocht, waardoor wij nu diep in de spreekwoordelijke shit zitten. Judassen zijn het. Ons in de zeik nemen met beloften dat er wind komt. Nou, echt niet. Ik zou ook lekker na mijn werk het water op gaan. Niet dus, stelletje eikels. Eerst was er op Koninginnedag 18 knopen voorspeld, nou weer 9 knopen. Die topper die constant zegt dat het windkracht 2 tot 5 gaat waaien, heeft daar 4 jaar voor in de schoolbanken gezeten. Lekker opgelet heeft ie dan. Wat een dropluuuuuuuuuuuuulllllllll zeg. Zo, dat is eruit
|
|
|
[Jocelyn
Geen avatar
|
Die voorspellertjes hebben hun ziel voor 30 zilverlingen aan de duivel verkocht, waardoor wij nu diep in de spreekwoordelijke shit zitten. Judassen zijn het. Ons in de zeik nemen met beloften dat er wind komt. Nou, echt niet. Ik zou ook lekker na mijn werk het water op gaan. Niet dus, stelletje eikels. Eerst was er op Koninginnedag 18 knopen voorspeld, nou weer 9 knopen. Die topper die constant zegt dat het windkracht 2 tot 5 gaat waaien, heeft daar 4 jaar voor in de schoolbanken gezeten. Lekker opgelet heeft ie dan. Wat een dropluuuuuuuuuuuuulllllllll zeg. Zo, dat moest ik ook even kwijt. Bedankt voor de aandacht. Haha,echt geweldig! Hm, het is nu alweer 7/8 op vrijdagmiddag.. knopen dan
|
|
|
@LaurenS
|
Dit zijn de voorspellingen voor morgen De wind is zuidelijk, matig kracht 3 tot 4. In de middag draait de wind naar zuidwest tot west en neemt in het kustgebied toe tot vrij krachtig. Niet zo piepen mensen , morgen kunnen we gewoon weer de zee op . Vandaag nog ff van het zonnetje genieten
|
|
|
KiteFEEL
|
Zaterdag en vanaf volgende week maandag ziet het er weer rooskleurig uit
|
|
|
|
@LaurenS
|
En ik maar werken vanaf vrijdag
|
|
|
|
franco
|
hahahahaaaa, geen vrij maar laat maar komen die wind. pik vast wel wat mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
wouterb
|
...daar waait het ook niet.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Windguru is vrij positief voor morgen 16-25 knopen, volgens mij worden we gewoon weer in de maling genomen !!
|
|
|
|