Is goe Zie dat de wind nu eindelijk doet wat beloofd is ,ik lees 18 knuts rond muiderberg. Het is mij helaas nu te laat ,happie eten slapen en nog effies te werk tot een uur of drie vannacht. Duimen voor morgen ,want daar heb ik ook nog geen goed gevoel over
Helaas kan ik niet anders ging ik nu mijn spulletjes pakken en even kijken hoe het windje woeit op muiderberg!!! Hopelijk morgen rond deze tijd een lekker windje.. dat zou een hoop goed maken
denk lekker gaan varen in zeeland dit weekend GEEN WIND EN GEEN PLAATS willen alle oosterburen zich terug trekken want debeun wil graag in zijn eigen land op de camping gaan staan
Kreeg eerst de fysiotherapheut die het verband eraf knipte en de wond ging schoonmaken. Wond was nog niet helemaal dicht en er zat veel bloed aan. Heb in het begin niet gekeken, maar na afloop zag het er toch wel erg bloederig uit.
Hij had gehoopt dat alles dicht was. Hij kon nog niks doen.
Vervolgens naar ergo therapheut voor een spalk. 5 keer per dag spalk af en zorgen dat de rest van de vingers niet stijf worden.
Voorlopig 2 keer fysio en Ergo in de week. Ergo kan evt. later naar 1 keer in de week.
Mag voorlopig ongeveer 8 weken niet autorijden en geen gekke dingen (kiten) doen.
Over 6 weken gaat de pen er uit en daarna moet het bovenste gewrichtje worden bewerkt met fysio en ergo.
Kortom zwaar kl..te allemaal. Kiten kan ik dus ook wel weer voorlopig vergeten.
Tjonge jonge vanwaar die haast ineens .Ik denk dat ik ook maar ga opschieten.Bakkie koffie en hop op de motor. Moet ik nu mijn 12 of mijn 9 meenemen Het leven is moeilijk .Ik verwacht er rond elf uur te zijn