|
@LaurenS
|
Ghehehe,ik ga met mijn meissie naar Wijk Twaalfje mee en van het zonnetje genieten en wie weet gaat er nog gevaren worden. Wie nie waagt
|
|
|
mocem
|
als er niet gevaren word heb je nog steeds een top dag peter
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ga zo maar ff naar Andijkie, peter je heb gelijk wie niet waagt die kite niet
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ben net terug van een stukkie rijden met mijn motor en ben even op Edam wezen kijken en het WAAIT ... zeker hard genoeg om lekker met een 12 mtr te varen ... heb nu alleen geen tijd meer moet naar een feestje ...
|
|
|
@LaurenS
|
De hele middag op Andijk gevaren,rond de 18 knopjes ,heel fijn daggie was dat met tbk ,tim ,de Kiteschool aloha mannen En vele anderen
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Shit...weer een mooie dag gemist ....die weersvoorspellingen moet je ook nooit geloven . Ik hoop dan maar dat het Maandag nog wat wordt..
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
De hele middag op Andijk gevaren,rond de 18 knopjes ,heel fijn daggie was dat met tbk ,tim ,de Kiteschool aloha mannen En vele anderen
Was ook op andijk maar 18 knotsen? Maximaal 15 dacht ik
|
|
|
@LaurenS
|
Dan moet ik mijn windmeter laten ijken denk. Anyway ik had meer dan genoeg druk in mijn 12 dus ik zeg 18 noten
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
Misschien was het op een moment wel meer dan 18 noten, en wat een heerlijke golven op het IJsselmeer zeg !!! Je hebt idd wat gemist Frank.... volgende keer maar weer
|
|
|
franco
|
maandag ochtend vroeg genoeg wind wie o wie 6 uur op schellinkhout.
|
|
|
franco
|
ja ik weet het wel vroeg, maar dan heb je ook geen last van anderen.
|
|
|
martijnc
|
zie nergens wind nog op maandag
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zekerrrrrrrrrrr,ga vandaag lelystad checken.Wat een weertje en vanmiddag een goed windje erbij Ghehehe,ik ga met mijn meissie naar Wijk Twaalfje mee en van het zonnetje genieten en wie weet gaat er nog gevaren worden. Wie nie waagt De hele middag op Andijk gevaren,rond de 18 knopjes ,heel fijn daggie was dat met tbk ,tim ,de Kiteschool aloha mannen En vele anderen Jij weet ook wel wat je wilt he Peter. Naar Lelystad, dan naar Wijk, en vervolgens zit je op Andijk.
|
|
|
@LaurenS
|
Ja teig wikken en wegen waar de goede wind zal zijn,en goed gegokt
|
|
|
martijnc
|
waar gaat men morgen heen?
|
|
|
Yoram
|
Naar Timboektoe, wind voor morgen ziet er niet zo best meer uit
|
|
|
TBK
|
Tja, waar gaan we morgen heen.wind WNW, NW of W Schellinkhout Andijk Wijk IJmuiden
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Berg jullie spulletjes maar op mannen. Teigert is de hele week vrij, dusz geen wind
|
|
|
martijnc
|
Volgens KNMI is in het noorden van nederland een vrij krachtige wind
komtgoed
|
|
|
TBK
|
Maandag gewoon 4bft(misschien her en der 5bft) Maar gaan we nou heen ? O ja, Theo jij mag gerust je hond uitlaten !
|
|
|
|
martijnc
|
schellinkhout als de richting dat toelaat, anders kust of andijk
|
|
|
PeeWee
|
maandag ochtend vroeg genoeg wind wie o wie 6 uur op schellinkhout.
Zes uur is wel erg vroeg. Ik denk dat ik er om een uurtje of half negen ben. De wind lijkt in de ochtend West te worden. Voor de kust ben ik bang dat de wind te zwak wordt. See joes
|
|
|