martijnc
|
Volgens KNMI is de kans er dat we kunnen varen, ben er rond half 10.
|
|
|
TBK
|
Heb andere klussies (huis schilderen) te doen Moet ook eens gebeuren !
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik weet niet of Schellinkhout morgen de beste optie is.. volgens de voorspelling van Theyr.tv draaid de wind al vroeg in de ochtend naar NW ... Ik denk dat voor morgen Andijk een betere optie is ..
|
|
|
@LaurenS
|
Het is momenteel goed voor schell
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
Volgens mij gaat ie snel weer afnemen, hoewel het hier nu in Westzaan best nog wel aardig waait hoop dat we mzzl hebben... Onze vrienden in Fehmarn hadden gisteren een topdag!!! Vandaag waarschijnlijk ook met in de middag 20 - 26 kn. W-WNW. Voor alle gelukkige die daar zitten groetjes van ons en GENIET IN HET DUITSE LUCHTRUIM!!!
|
|
|
PeeWee
|
Zo,
Ontbijtje, tandjes poetsen en hop naar Schell.
Ben d'r over een half uurtje.
See joes
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Volgens mij is de wind nou ook niet fantastisch. Ook ik ga klussen in huis. Veel plezier mannen op het water.
|
|
|
Retard
|
IS/WORDT het hem nou net wel of niet ...
|
|
|
onderaqua
|
Gewoon gaan. Zien het wel.
|
|
|
zwafra
|
Ik ga zo ook naar Schell.. WIND: WEST TOT NOORDWEST 8-13 KN, LANGS DE WADDEN EN BOVEN HET IJSSELMEER EERST NOG 13-18 KN. NOORD VAN HET FRONT RUIMEND NAAR NOORDNOORDWEST EN GELEIDELIJK IETS AFNEMEND. VANMIDDAG VLAGEN TOT 10 KN BOVEN HET GEMIDDELDE. IN HET NOORDOOSTEN MOGELIJK TOT 30 KN IN EEN BUI
|
|
|
Retard
|
ik wilde het net posten
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Veel plezier mannen, ik ga kwasten.. En wacht wel op echte wind. Zal wel september worden dus tot dan.
|
|
|
PeeWee
|
Ben net terug van Schell. Eerst een paar uurtjes cruizen met het grote board en kleine spronggetjes. Daarna trok ie flink aan maar draaide ie ook naar Noord-West. Dus klote vlagerige wind. Zonnetje erbij was dan wel weer lekker. Trouwens een windje waar een ongeluk in een klein hoekje zit. Beginners opletten bij het oplaten en landen! See joes. Mogelijk vanavond nog even Andijk .
|
|
|
Molliebollie
|
In Andijk is ie ook vlagerig met NW, maar ik ga vandaag ook nog even checken... zou lekker zijn als ie nog iets meer naar Noord draait.
|
|
|
Retard
|
andijk dus
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
lekker gevaren op s'hout wel vlagerig, en de wind draaide ook nog een paar keer.
Het mooie weer is begonnen, dus veel mensen op het strandje, en weer een paar bijna 'fout' gezien.
|
|
|
martijnc
|
Redelijke dag @ schel wel beetje vlagerig maar met het zonnetje was het goed te doen
|
|
|
zwafra
|
Het was weer lekker op Schell...vandaag niet mijn favorietste windrichting W/NW.. maar als je verder het Markermeer op vaarde had je redelijke constante wind en daar heb ik tussen de vele zeiljachten goed kunnen varen ..
|
|
|
Giertje
|
Zwafra. Woensdag 19.00 Edam.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik lees het al, ben blij dat ik ben gaan kwasten. Trappies zien er weer als nieuw uit.
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Lekker gevaren op schel. Wel aan/uit windje maar zoals al gezegd verder op het hoornse hop wat constanter.
Verder wel heel veel prutsers ja, gasten die op volle snelheid de zwemlijnen binnen komen varen en ook nog iemand die 0 controle had over z'n kite. Storte met volle power neer op 1m naast 2 spelende kindjes van ongeveer een jaar of 5... Ook een gast die z'n vriendinnetje aan het lesgeven was. Ging ff unhooked launchen zonder leash, die rende ook bijna de dijk over. Vraag me af of dat meisje wel wat leert.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey jongens i am back from texel heb gisteren daggie van me leven gehad 25 knopen en een golven JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA alle zeehonden en albatrossen zijn van slag 3 uur knallen op de woelige zee vandaag was ie ook knetterhard windkracht 5 moest alleen effe iemand wegbrengen naar friesland dus dacht ga ik effe kijken op workum kom daar aan no wind da's toch nie normaal ingepakt en ben nu alles aan het uitpakken maar we hebben weer een lekker lang weekend gehad
|
|
|
|