martijnc
|
Ik ga nergens naar toe want mijn kites komen volgende week pas binnen
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
ik ook niet, 1 moet weer eens werken 2 heb mijn nieuwe boardje nog niet 3 heb mijn nieuwe kites nog niet
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik ga nergens naar toe want mijn kites komen volgende week pas binnen Wat heb je gekocht Martijn.
|
|
|
TBK
|
Ik ga nergens naar toe want mijn kites komen volgende week pas binnen Wat heb je gekocht Martijn. OR na lang aandringen van.................................... K !
|
|
|
|
|
|
|
martijnc
|
OR is de toekomst
|
|
|
|
martijnc
|
Dat kunnen wij ook ride
|
|
|
Ride
|
Ja, had Tim ook al gedaan. Wat heb je gekocht, een 8 en een 10m. Mooie avatar hoor Martijn.
|
|
|
martijnc
|
Heb een 7m en een 10m gekocht oude kites voor mooi prijsje verkocht
|
|
|
|
martijnc
|
Vond het eingelijk niet kunnen op een kiteforum dus heb me oude er weer op gezet was het maar me vriendin trouwens
|
|
|
Ride
|
Jammer, het meissie was leuker dan dat kereltje dat ik nou door de lucht zie zweven
|
|
|
|
Ride
|
Welkom mijn zoon. Ook al van die mooie kites. Er was toch een kredietcrisis. Heb jij geen zin om mee te gaan naar Egypte Peter We zoeken nog iemand.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
OR doet goede zaken, ik wacht op een 9 en een 12 heb denk ik iets meer spieren (zo'n kilotje of 20 meer dan Tim) dus kan wel wat groters houden
|
|
|
|
@LaurenS
|
Welkom mijn zoon. Ook al van die mooie kites. Er was toch een kredietcrisis. Heb jij geen zin om mee te gaan naar Egypte Peter We zoeken nog iemand. Nop sorry.ga in juli naar fuerteventura en in nov/dec naar brasil en dan zijn mijn dagen op
|
|
|
|
|
Retard
|
Toch vind ik deze mooier Eindelijk 18
|
|
|