Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Vandaag kan ik niet. Te druk met verbouwen. Zoals het er nu naar uitziet, morgen naar Schelllll. Top trouwens Tim dat cameraaaaaaatje. Echt geinig.
|
|
|
|
PeeWee
|
Vandaag nog naar SH, het waait hier nog steeds !
Kom net terug. Was vanaf een uurtje of 8 tot een uurtje of 10 lekker gepowerd met de 12m daarna steeds minder. Nog even cruizen met het grote board en toen was de koek echt op. Waar gaan jullie morgen heen. Ik wil wel eens naar zee (als ik dat nog durf) See joes
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Peter ...Bedankt voor de update van de wind ..ik stond net nog in dubio om even naar schellinkhout te rijden ...maar nu wacht ik maar tot morgen .. Morgen is het volgens de voorspelling tot in de middag goed te varen op schellinkhout later op de dag draaid de wind pas naar NW .
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja ben er ook morgen op schell uurtje of 10 dank ik en mijn oude maatje mark komt ja ja hij komt effe lekker kiten neem de beunmobiel ook mee dus koek en sopie is aanwezig
|
|
|
|
@LaurenS
|
Peewee ik ga naar zee tenzij de wind daar minder is, heb wel ff genoeg IJsselmeer gehad de laatste tijd
|
|
|
|
TBK
|
Morgen denk ik naar Egmond zee. De wind is morgen OOST, veel plezier !
|
|
|
|
mocem
|
waar haal jij die informatie vandaan. ik zie alleen maar varianten van west
|
|
|
|
mocem
|
en je vaar dan richting noord en zuid
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgen maar gewoon naar S'hout al is het een nikswindrichting WNW, ben benieuwd want hij lijkt weer in te kakken op windf en windg.
|
|
|
PeeWee
|
Morgenochtend maar even checken wat de wind gaat doen.
WNW is voor mij een no-show op S'hout (ruk-richting)
Ik ga dan liever een keertje naar zee.
See joes
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Kijk het morgenochtend even aan. Misschien zak ik wel af naar Muiderberg met die windrichting. Niet de allerfijnste spot, maar als er een goed windje staat, toch wel lekker.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Nogmaals... volgens mijn "betrouwbare weersite" gaat de wind pas in de middag naar NW daarvoor is hij West dus je kan de hele morgen goed varen op Schell.. En als het een beetje goed hard waait kan je zelfs met W/NW redelijk varen op Schell..alleen niet vlak bij de kant... maar moet je net als vorige week verder het water op ..
|
|
|
Langbeest
|
Ik blijf lekker op zee
|
|
|
HansNet83
Geen avatar
|
of Ijmuiden morgen...volgens windfinder maar 17 knopen morgen haha.
Ik ben pas 1 keer in IJmuiden geweest vorig jaar. Kun je daar met west lekker varen achter de pier ? Het lijkt me dat het er dan supervlak water is ?
|
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Indd Beun,
Shizzle maar weer eens onder het stof vandaan halen.
Hoop dat het morgen genoeg waait!!
Zie je morgen dan, ouwe speenbig van me!!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ach mark tis net fietsen je verleert het nooit als je weer een paar keer vaart dan ben je zo weer op niveau zie je morgen gezellig heb net gekeken 5 bft de gehele dag en de wind draait alleen maar naar west dus JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|