360
|
Muiderberg it is!!! 11.00 tot zo
|
|
|
|
@LaurenS
|
Muiderberg was te weinig, zit nu op wijk bij de bunker met heiko. Gaat helemaal goed komen!!!!
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Avondsessie muiderberg? Wind komt 's avonds opzetten vanaf 17.00 ongeveer. Ik kan er zo rond 18.30 zijn.
|
|
|
TBK
|
Andijk was heerlijk vanavond, eerst een knoopie of 18, daarna iets afnemend en vervolgens vanaf ca 19.45uur weer toenemend ! Lekker zonnetje, goeie temp, meer van dat soort avonden.
|
|
|
|
TBK
|
Citaat van Ride; Straks maar even op de knietjes naast het bed bidden voor woei. Wel naar het zuidwesten graag John !
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Niks gemist op muiderberg, was echt maximaal 11kn. Ik was er vanaf 18.30 en kon niet hoogte lopen met m'n 10m en 80kilo.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Dan heb ik gelukkig niks gemist. Jammer voor jou, dat wel. Wel naar het zuidwesten graag John ! Ja, veel wind uit het Zuiden asUblaft mijne Heeeeereeeeeee, zodat we iedere avond op Schelll kunnen vliegen.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zo beuntje heeft weer een camping geregeld in zeeland op de brouwersdam port zelande dus mocht het dit weekend waaien dan ben ik er bij denk dat het deze week niet meer waait zonde
|
|
|
Langbeest
|
Lache ik sta ook dit weekend in zeeland op de camping Hellevoetsluis zodat ik alle kanten op kan Oostvoorne en Brouwersdam. Nu nog wind
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey langbeest mocht je JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA horen dat weet je waar ik zit
|
|
|
|
PeeWee
|
Andijk was heerlijk vanavond, eerst een knoopie of 18, daarna iets afnemend en vervolgens vanaf ca 19.45uur weer toenemend ! Lekker zonnetje, goeie temp, meer van dat soort avonden. Ik was nog even gaan kijken om een uurtje of zeven (Stond een trainingsrondje op de mountainbike op mijn programma dus maar even langs Andijk gefietst). Zag er niet echt spectaculair uit. Geen mooie Loops of andere vette acties gezien. Wel lekker druk op het ganzepoepplasje en natuurlijk een heerlijk zonnetje. See joes
|
|
|
TBK
|
Andijk was heerlijk vanavond, eerst een knoopie of 18, daarna iets afnemend en vervolgens vanaf ca 19.45uur weer toenemend ! Lekker zonnetje, goeie temp, meer van dat soort avonden. Ik was nog even gaan kijken om een uurtje of zeven (Stond een trainingsrondje op de mountainbike op mijn programma dus maar even langs Andijk gefietst). Zag er niet echt spectaculair uit. Geen mooie Loops of andere vette acties gezien. Wel lekker druk op het ganzepoepplasje en natuurlijk een heerlijk zonnetje. See joes Precies en vanaf 17.30 was je er dus niet ! HET WAS GEWOON GOED MET DE 12 M !
|
|
|
PeeWee
|
Andijk was heerlijk vanavond, eerst een knoopie of 18, daarna iets afnemend en vervolgens vanaf ca 19.45uur weer toenemend ! Lekker zonnetje, goeie temp, meer van dat soort avonden. Ik was nog even gaan kijken om een uurtje of zeven (Stond een trainingsrondje op de mountainbike op mijn programma dus maar even langs Andijk gefietst). Zag er niet echt spectaculair uit. Geen mooie Loops of andere vette acties gezien. Wel lekker druk op het ganzepoepplasje en natuurlijk een heerlijk zonnetje. See joes Precies en vanaf 17.30 was je er dus niet ! HET WAS GEWOON GOED MET DE 12 M ! Had ik gelezen Frank. Helaas was ik op het verkeerde moment aan het kijken waardoor ik geen vette actie heb gezien. Morgen weer mijn vrije dag. Lijkt erop dat het s'middags weer Andijk wordt (wel summier windje). See joes
|
|
|
|
@LaurenS
|
Morgennamiddag/avond misschien nog wind en een zonnetje op Andiek,iets om in de gaten te houe. Ben toch in de buurt! Daggie toeren met de motor, je mot toch wat
|
|
|
@LaurenS
|
Momenteel lekker aan varen op de secret spot , twintig knopjes
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ghehehe, voorlopig weer ff zalig gekite in het zonnetje de hele middag . Morgen weerrrrr
|
|
|
Giertje
|
20 knoopjes! zeker voor op de motor. Nog even een vraag Peter is Heiko dat konijn?
|
|
|
|
Retard
|
IJmuiden was ook goed te doen knoopje of 15/17 later afnemende wind ... Lekker loopjes kunnen oefenen etc afventoe wel ff hoogte LOPEN Maar we mochten verder niet klagen de zon scheen lekker TOP
|
|
|