Frank82

Logs: 0 | 164 uur
|
Mja, moet je je board niet kwijtraken he  . Als de condities echt heftig zijn op zee ofzo dan laat ik m'n camera lekker op de kant.
|
|
|
TBK

|
Korte wetsuit bedoel ik eigelijk he (zonder armpies en benen) !!  dat heet toch een shorty tenminste zo hoor ik het altijd  Nee Tim, dat is een stoeipakje voor vrouwen ! Ik dacht al, wat heb jij nou aan.
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
hallo hallo nog maar 1 daggie werken  zaterdag gaatie gaatie gaatie  see you in spain frank  rest van de spanje gangers tot horens Hans ..goede reis en ik zie je in Spain ( voor mij pas over 2 WK)
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
dank je frank jij ook een goede reis ga ook richting spanje rond die tijd dat jij er bent gezellig neem nieuw boardje ook mee effe proberen heb nu vakantie dus effe afkoelen tempo moet omlaag see you rest van de kitekings ook een goede vakantie gewenst JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
PeeWee

|
dank je frank jij ook een goede reis ga ook richting spanje rond die tijd dat jij er bent gezellig neem nieuw boardje ook mee effe proberen heb nu vakantie dus effe afkoelen tempo moet omlaag see you rest van de kitekings ook een goede vakantie gewenst JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
En bedankt Hans, Eerst nog even voor mijn werk een paar daagjes naar Brussel en dan op naar de Franse en Italiaanse Alpen. Mountainbiken met dat kadaver. Hopen dat ik weer heelhuids terug kom. Jongens een fijne vakantie en hopen dat er nog wat mooie kitedaagjes in Nederland komen. Kom op met die Thermische wind!!!!!!!!!!! See joes
|
|
|
|
|
|
@LaurenS

|
Laat maar weten waar Ries, ik ben erbij 
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
vakantie /vakantie /vakantie /vakantie /vakantie /vakantie /vakantie /vakantie eindelijk eindelijk JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jongens veel plezier ga ik zekerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr doen tot horens
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
jij ook peter may the wind be with you en we zien elkaar op het water waar dan ook
|
|
|
LeonB

Logs: 0 | 28 uur
|
Jahaaa...Hans, lekkere vakantie toegewenst!!! Effe een jaar hard werken eruit rossen!!!  Geldt natuurlijk voor alle NH-Kitekings!!!. May the wind be with yoeeeeeeeeheeeeeaaaaaaaa!!!!
|
|
|
|
@LaurenS

|
Hij is lekker op Wijk. Genoeg voor de 12 m² met directional
|
|
|
Emielkruisdijk

|
Directional? Goede zaak Peter! Golfsurfboardje?
Ik ga vanavond voor 2 maanden richting het zuiden, Frankrijk, Spanje, Portugal! Er zit zelfs een autoradio in de auto!
|
|
|
martijnc

|
Veel plezier in spanje mensen
mijn 3 weekjes spanje gaat helaas niet door omdat het opeens heel erg slecht gaat met mijn opa...
Word een saaie zomer
|
|
|
mocem

|
welk board heb je gekocht peter?
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
welk board heb je gekocht peter Tsjek het topic "nieuwe speeltjes binnen" op nieuws en discussie. 
|
|
|
@LaurenS

|
Yep ,een wainmannetje.Sterkte met je opa ,martijn........ 
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Voor Zondag wordt er weer wat wind verwacht ...niets spectaculairs..  maar toch ... 
|
|
|
|
(Super) Mario

|
Hey Hans, voor mij net als Frank nog 2 weken en dan zit ik ook op la ballena! Goede reis en tot over 2 weken op de camping.  Groeten, (Super) Mario
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
hey mario (super ) ben er helemaal klaar voor we gaan zo vertrekken met het beunmobiel richting het zuiden see you in espana OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEE
|
|
|