@LaurenS

|
Gaat goed komen, ff afwassen en opruimen en dan hop naar IJmuiden, uurtje of 12 op de spot....... 
|
|
|
TBK

|
De windberichten voor vandaag zijn als volgt: Tot 18.00 uur ca 0,5 m/s en daarna gaat het helmaal los want dan kom ik uit mijn werk.  Veel plezier mannen op Ijmuiden vandaag !  Ik zal aan jullie denken !
|
|
|
Michael van der Hoek

|
het waait alweer lekker hier in ijmuiden! helaas op mijn spot (amstelmeer) nog amper  5m/s Ik hoop dat ik na me werk toch nog wel ff kan knallen  have fun @ ijmuiden mannen, ik moet toch maar is gewoon op zee gaan varen, kan ik me spullen gewoon meenemen naar me werk  Zit nu toch al in ijmuiden..
|
|
|
Pimp

|
Ik probeer vanmiddag vrij te nemen. Lekker ff los gaan op IJmuiden.  Het waait nu al voldoende. 
|
|
|
Michael van der Hoek

|
vrij nemen is voor mij geen probleem  probleem is alleen dat me spullen thuis staan hahaha en ijmuiden is niet echt in de buurt van mijn huis 
|
|
|
Pimp

|
Ik heb een beetje hetzelfde probleem: spullen staan thuis in Hilversum en ik zit op kantoor in Amsterdam. Heb het x-tra ritje er echter wel voor over, de verwachting is dat ie vanmiddag nog verder aantrekt.  Ben om ca 14.00 uur op IJmuiden. 
|
|
|
@LaurenS

|
Dom Dommer Michael/Pimp 
|
|
|
|
Michael van der Hoek

|
jah, ik moet eerst maar is op zee leren varen, binnenwater is no problemo, zee heb ik echt nog nooit gedaan Maar het zou inderdaad wel makkelijk zijn om hier de spullen te hebben staan! ik zit op het gemeentehuis in ijmuiden.. Kan je nog dichterbij het strand werken 
|
|
|
Pimp

|
ik zit op het gemeentehuis in ijmuiden.. Kan je nog dichterbij het strand werken  Dom Dommer Michael/Pimp  Ik zie nu plotseling toch een onderscheid.  Stel daarom de volgende wijziging voor: dom - Pimp - Michael ipv dom - dommer - Pimp/Michael 
|
|
|
@LaurenS

|
Kommie ook nog Theo?,ik ga zo rijden............
Voorspellingen zijn oke!
WIND: NOORDWESTELIJK 4-10 KN, LANGS DE KUST EN BOVEN HET IJSSELMEER 12-18 KN, BOVEN DE WADDEN 15-20 KN. LANDINWAARTS MET CA. 5 KN TOENEMEND. BIJ BUIEN UITSCHIETERS TOT CA. 25 KN.
Ltrs,Pe
|
|
|
Michael van der Hoek

|
noouu daar ben ik het niet helemaal mee eens pimp Als ik al eerder op zee had gevaren, en de mensen had gekent op ijmuiden dan was ik allang al volgas naar t strand gevlogen  maarja, dat is helaas niet zo haha
|
|
|
Pimp

|
noouu daar ben ik het niet helemaal mee eens pimp Als ik al eerder op zee had gevaren, en de mensen had gekent op ijmuiden dan was ik allang al volgas naar t strand gevlogen  maarja, dat is helaas niet zo haha Ga eens aan je werk.  Oh nee, je bent ambtenaar. 
|
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Kommie ook nog Theo?,ik ga zo rijden............ vrouwtje zit effe bij de accupunctuur, als ze thuis is kan ik naar IJmuiden. 
|
|
|
|
Flintt

|
vliegerweer doet het niet bij mij, knmi.nl zegt dat het tegen windkracht 5 kan gaan waaien aan de kust. Wat staat er op Zandvoort / Wijk /Scheveningen op dit moment en heeft het zin om daar vanmiddag te staan met een 9 ?
|
|
|
PeeWee

|
Tsjeesusss,
Wat een niveau mannen.
Werken met dat luie kadaver.
See joes
|
|
|
Michael van der Hoek

|
hahaha pimp, lekkere opmerking  flint, vliegerweer doet t bij mij ook niet. knmi geeft 7.6 m/s op ijmuiden.
|
|
|
PeeWee

|
Trouwens, Ik was gisteren wat aan het cruizen op Schellinkhout (stond een minimaal windje). Ligt er op een gegeven ogenblik een motorboot met blauwe zwaailichten ongeveer 80m uit de kant. Als enige ben ik aan het varen (stonden nog wat beginners met hun kite op 12 uur). Ik vaar ruim langs deze motorboot. Ik zie dat er een vrouw op de voorkant staat en die gebaart me naar de boot toe te varen. Ik begrijp het eerst niet goed en vaar gewoon verder. In mijn volgende rak vaar ik weer ruim langs de motorboot en de vrouw gebaart weer dat ik naar de boot toe moet komen. Nieuwsgierig ga ik toch maar naar de boot toe. Dichterbij gekomen zie ik dat het een boot van natuurbeheer is. De vrouw schreeuwt dat ik hier niet mag kitesurfen. Ik kom nog dichterbij. Ik vertel de vrouw dat ze de juiste persoon heeft getroffen, en wel de spotvertegenwoordiger van de NKV. Ik vertel haar (voordat ze zelf begint over Natura 2000) dat deze spot vorig jaar (samen met Enkhuizen, Medemblik en Andijk) zijn aangemeld als Kitespot in het kader van Natura 2000 en dat het dus gedoogd wordt. Zij vraagt of er overleg is geweest met de provincie. Ik vertel dat de regiocoordinator (Tom/ Idefix) deze actie heeft ondernomen. Ze vraagt mijn naam. Ik geeft deze samen met mijn email adres. Zij zal het een en ander gaan navragen en er binnen twee dagen bij mij op terug komen. Wat een toeval dat juist ik langs die boot moet varen op een dag dat er amper 4 kiters aanwezig zijn op Schellinkhout  See joes
|
|
|
Flintt

|
Maar als ik jullie verhalen zo lees, gaan jullie vanmiddag ook los op het strand.. dus jullie verwachten dezelfde wind als de knmi? of is dit een verkeerde conclusie 
|
|
|
Pimp

|
Ze vraagt mijn naam. Ik geeft deze samen met mijn email adres. Zij zal het een en ander gaan navragen en er binnen twee dagen bij mij op terug komen.
Hé Peter, binnen twee dagen een bekeuring per email bedoelde ze natuurlijk. 
|
|
|
Michael van der Hoek

|
ik wil naar mijn eigen spot, en dat is binnenwater.. het lijkt er nu op dat de wind daar wat aantrekt. Maar op ijmuiden kan je varen hoor, wind zat hier  Hé Peter, binnen twee dagen een bekeuring per email bedoelde ze natuurlijk hahaha precies wel lekker dat die mensen goed op de hoogte zijn van hun eigen afspraken :S EDIT: ziet er nu toch wat beter uit, 6,5 m/s is nog niet veel maar er komt nog wel meer. Ga zometeen dus mooi richting huis en de spot! kiteze mannen!
|
|
|
wouterb

|
Trouwens, Ik was gisteren wat aan het cruizen .... ......aanwezig zijn op Schellinkhout  See joes Je bent van natuurbeheer... Begint te schreeuwen dat je hier niet mag kiten, wat zegt dat over; 1) het doen van je huiswerk? 2) interne communicatie? 3) Wat doe je daar als 't bijna niet waait? meer dan 4 vliegers te bedreigend? Wat is er mis met gewoon op het strand iemand aanspreken, ipv iemand met een kite in de lucht naar een boot vragen. Niet voor iedereen een ongevaarlijke bezigheid. Wat doet natuurbeheer met blauwe lichten?? Is voor zover ik weet geen hulpdienst (alles behalve, zou ik zeggen) Wat wilde ze bereiken met deze actie? Doet een beetje geinproviseerd aan. 'We waren ganzen aan het tellen. hej een kiter; Let's make a statement' Wat was de verwachte reactie: "oh, sorry mevrouw. We gaan nu naar huis" ? Rare actie.
|
|
|