@LaurenS
|
Het gras is altijd groener bij de buren, niet zeiken gewoon lekker varen morgen martijn
|
|
|
TBK
|
Laat ze maar lekker Rosas blyven, wordt het hier tenmiste weer wat rustiger.
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Misschien ben ik er ook als die man met die hond meegaat ??? Rij jij of rij ik Ries Laat die maar thuis , die assijnpisser En bedankt he Morgen je boardje even proberen
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Meteen weer aan het werk John of ga je morgen ook gezellig naar Wijk ?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ben alweer aan het werk Tim, misschien morgenavond, maar volgens mij is de wind dan alweer weg. We gaan het afwachten. Ga in ieder geval veel kiten de komende dagen/weken/maanden/jaren.
|
|
|
@LaurenS
|
we kunnen ook naar schell gaan ,heb wel weer is zin in vlak/choppy water....is te lang gelee Die wind is toch Zuid West de hele dag? ,of motte we allemaal naar Wijkiki ,dan sluit ik me daarbij aan off course ...
|
|
|
Tim_GTS5
|
WIND: AAN DE VOORZIJDE VAN DE OCCLUSIE IN HET BINNENLAND ZUIDELIJK 5-9 KN, GELEIDELIJK ENKELE KNOPEN TOENEMEND. LANGS DE KUST EN HET IJSSELMEER ZUIDWESTELIJK 10-16 KN. ACHTER DE OCCLUSIE GELEIDELIJK OVERAL NAAR WEST KRIMPENDE WIND 8-12 KN, AAN DE KUST EN BOVEN HET IJSSELMEER 13-18 KN. IN DE AVOND M.U.V. HET NW-LIJK KUSTGEBIED EEN NAAR ZWAK EN VARIABEL AFNEMENDE WIND.
Het zal niet heel veel worden maar moet te doen zijn volgens mij.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Laat die maar thuis , die assijnpisser Helaaaas de azijnpisser gaat mee en ik haal hem om een uurtje of 9 op en kijken wel waar we morgen heen gaan
|
|
|
@LaurenS
|
Ik lees ut wel ..........
|
|
|
@LaurenS
|
Het was niet top vandaag,aan/ uit/aan/ uit en zeiknat van de regen, heb wel is betere dagen gehad
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Volgens Windfinder wordt het de komende dagen niet veel qua wind Richard. Ach, wie weet................verandert toch per dag. Heb wel weer zin om te varen, is alweer bijna een week geleden dat ik op het water heb gestaan.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was een mooie dag na de buien, 5 minuten op het water gestaan op Wijkie....kort en zeker niet krachtig haha.
|
|
|
|
Pimp
|
Ben maar in de voortuin aan de slag gegaan. Gastverblijf voor Haring aan het timmeren? Denk aan de tralies!
|
|
|
Michael van der Hoek
|
Morgen sta ik er vroeg op Tim, alleen al omdat Michael zegt dat er alleen in de ochtend wind staat. had ik toch een beetje gelijk @laurens was niet heel super toch gisteren? Leek alleen na de regen wel wat aan te trekken. Hopelijk van t weekend wat beter weer met knappe wind
|
|
|
Vloot
|
Volgens vliegerweer staat er nu 17 tot 22 kn op Wijk aan zee. Gaan er nog mensen heen, ik ga zo
|
|
|
Tim_GTS5
|
Heb best zin, wie nog meer ? Ga iig naar Wijk bunker.
|
|
|
@LaurenS
|
Ik zie mogelijkheden ,maar heb geen zin.Veel plezier
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ben idd een beetje grieperig na gister.Koudje gevat met dat pisweer en moet vanmiddag om 15 uur weer te werk,gewoon teveel gedoeoeoeoeiiiii Zaterdag weer op het water hoop ik Wijk heeft tot een uur of drie goede wind zijn de voorspellingen(circa 17/18 knuts) dus gaan Ries!!!
|
|
|
Michael van der Hoek
|
wat ik me nu afvraag he tim en @laurens, Hoe doen jullie dat toch met jullie werk? jullie lijken wel ieder moment vd dag te kunnen kiten!
Ben daar wel een beetje jaloers op hoor! Ik moet iedere keer maar haasten naar huis en dan hopen dat de wind aanhoud!
Hier in ijmuiden lijkt het wel lekker te waaien trouwens...
|
|
|