@LaurenS
|
Dan eindig je op de pier,lijkt me ook geen fun
|
|
|
360
|
peter de kust lijn bij ijmuiden in de buurt (300m) van de pier loopt richting noord, dus met zuid zuidwest kom je altijd op het strand, tenzij je heel dicht bij de pier gaat varen. (dat is ook wel leuk ivm geen golven, maar heeft zo zijn gevaren) but you name it I'll be there
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ok dan gaan we naar Ijmuiden(ziet er idd beter uit met ZZW. Gezellig, gaan we woodmaster zijn eerste loopjes zien trekken.Spektakel it is . Betaal jij mijn parkeerkaartje?Salaris voor deze maand is alweer op
|
|
|
360
|
Ijmuidel it is we parkeren onszelf aanelkaar de poort uit wanneer gaat de wind aan? ik dacht dat ie uiterlijk 11.00 aan zou zijn, nog 15 minuten dus voor Frau Wind!
|
|
|
franco
|
richardt ben je nog thuis???????????????????
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Heb om 09.00 uur afgesproken met de azijnzeiker maar die is er nog niet Tis natuurlijk ook handig als die Azijnzeiker op de hoogte is van de (niet) gemaakte afspraken. Teigert is net uit zijn bedje en zit aan het ontbijt. Ga die Haringhapper zo ophalen. Ik lees dat het IJmuiden wordt
|
|
|
Haring High Richardt
|
Teigert is net uit zijn bedje en zit aan het ontbijt 11.30 uur ontbijten ongelofelijk, en ik zat vanmorgen al om 07.00 uur klaar richardt ben je nog thuis??????????????????? jaaaaaaaa, whats gebeudt ???
|
|
|
franco
|
waar gaan jullie heen??????????????????
|
|
|
franco
|
ps teigertje doet aan winterslaap nu al
|
|
|
Michael van der Hoek
|
waait het ondertussen al een beetje? volgens knmi zon 8m/s maar de bomen hier staan allemaal stil..
|
|
|
franco
|
enkhuizen gaan de bomen wel heen en weer
schellinkhout is goed te doen denk ik.
|
|
|
Michael van der Hoek
|
als jullie allemaal naar ijmuiden gaan kom ik misschien na me werk wel even kijken!
|
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
Wij gaan ook naar swood... Tim is al de hele ochtend aan het knalluh in zijn 1tje....
|
|
|
TBK
|
De wind hier in Hoorn is 0,0knp Veel plezier !
|
|
|
Michael van der Hoek
|
in ijmuiden gaat t ondertussen wel denk ik. hoop voor de gene die gaan varen dat de voorspelde regen meevalt. of helemaal niet valt!
|
|
|
@LaurenS
|
Blij dat ik de juiste keuze heb gemaakt, goed te varen hier op IJmuiden...
|
|
|
martijnc
|
matig dagje schel... weinig wind en bij aankomst bleek mijn gloednieuwe OR Rise lek te zijn... allemaal scheurtjes bij de deflate.. Uur later bleek de rise van tim ook lek te zijn
|
|
|
DM2008
|
Ik zie niemand op de webcam van Aloha?!? Te veel regen of te weinig wind?
|
|
|
Retard
|
Je hebt wel weinig pech Martijn Het gaat nu wel los.. maar ook met de regen denk.. De windsnelheid 10m. op 10 augustus 2010, 17:10 uur is 11.9 m/s De windstoot op 10 augustus 2010, 17:10 uur is 15.0 m/s 8m2 torch getest vandaag dikke lowend .. 17,18 knopen max
|
|
|
franco
|
ja ja was dus wel wer top
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Vanmiddag na 15.00 goed kunnen varen met mijn 12 mtr op Schell... Het ging later op de middag pas harder regenen .. een echte top dag was het niet ..
|
|
|
@LaurenS
|
Ben nog steeds bezig op IJmuiden,zwaar overpowered met mijn 9 , helemaal top
|
|
|