TBK
|
Zo het bier was weer lekkel op de kermis , ik heb niet veel gemist zo te horen. Bak regen, te laat opkomende wind en een paar lekke kites van een voor mij geheel onbekend merk.
|
|
|
mocem
|
ik kwam om 3 uur aan op castricum. wind 14 knopies. Ik was net op tijd om in te haken op een downwinder. In begin ging et klote. halvewege egmond brak de wind los. Vollebak met de 9m, had liever me 7 op gehad. bij bergen was de 9 nog maar net te houden. terug in castricum toch nog maar ff me 7 op gepompt ben nu echt zo gaar als een bos uien maar wel lekker gevaren.
Dit is niet de eerste keer dat ik hoor dat een OR lek is. heb al een keer iemand anders gesproken op SH die na 1 sessie lek was.
|
|
|
|
TBK
|
Nieuw in de tas, te koop voor weinig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zou graag met Theo willen ruilen....meer zeg ik niet wordt er een beetje depri van.
|
|
|
martijnc
|
Zo het bier was weer lekkel op de kermis , ik heb niet veel gemist zo te horen. Bak regen, te laat opkomende wind en een paar lekke kites van een voor mij geheel onbekend merk. Ik ben echt zo blij dat ik ocean rodeo kites heb gekocht kan me geluk niet op gaat nu voor de 2de keer terug
|
|
|
@LaurenS
|
Zowww dat was een lekker daggie.Van 13:00 tot 20:00 op Ijmuiden geweest en een uurtje of 1,5 niet lekker kunnen varen met mijn 9m2 omdat het net te weinig was.Regen had ik geen last van,je bent toch al nat. Goed daggie met flinke bakkies die binnenkwamen,het was gelukkig geen klotsbak. Er lag nog een Gaastra tegen de pier.De bestuurder kon nog net op tijd uit het water worden gered door medekiters,goede zaak .Zow nu lekker tukken
|
|
|
|
|
|
Retard
|
Het kan toch niet waar zijn NU AL!!!!
|
|
|
To
|
droogpak is populair SNAP DAT DAN IS!
|
|
|
360
|
Wat een heeerlijke middag op ijmuidel Meeeeeeeeer van dittum
|
|
|
TBK
|
wanneer eens een x een downwinder vanaf wijk aan zee naar callantsoog
Als de wind Oost is, have fun !
|
|
|
Michael van der Hoek
|
ik kon gisteravond pas varen. rond 6e begon t bij ons te hozen EN te waaien varen dus met die hap Wel lekker rustig hoor als het zo hard regent! hahaha na 8e was de wind weer compleet weg.
|
|
|
Flinty
|
Gistermiddag 13.15 op zandvoort aangekomen... met mijn 9m niet te varen.. hele middag gewacht, toen toch maar besloten naar huis te gaan tegen 16.00 Word ik opgebeld er staat nu hele dikke wind, dus om 16.15 U-turn halsoverkop teruggereden Manman wat een heeerlijke sessie!
|
|
|
@LaurenS
|
Gistermiddag 13.15 op zandvoort aangekomen... met mijn 9m niet te varen.. hele middag gewacht, toen toch maar besloten naar huis te gaan tegen 16.00
Vreemd,ik heb toch redelijk lekker kunnen varen meest rond die tijd met mijn 9. Zal mijn "fantastische" techniek wel zijn
|
|
|
Flinty
|
Haha dat zal zeker Alle kites die ik heb zien staan onder de 12m waren alleen maar keihard downwind aan het knallen en konden binnen 10 minuten een mooie strandwandeling maken... kan ook leuk zijn
|
|
|
@LaurenS
|
Ik zat wel op IJmuiden off course,zal de stroming wel zijn die daar behoorlijk is. Heb je op Ijmuiden een stuk minder last van
|
|
|
|
Bossy
|
Hey richard,
Ik ben ook sterk aan het twijfelen maar let me know als je ergens heen gaat?
|
|
|
|
Pimp
|
Wordt het nog wat vandaag ??? De windsnelheid 10m. op 11 augustus 2010, 10:20 uur is 6.0 m/s De windstoot op 11 augustus 2010, 10:20 uur is 7.6 m/s Wat dacht je van de hond uitlaten samen met je zwager?
|
|
|
Bossy
|
Goed spul or... als iemand nou een konijn wilt testen? kan er leuk aankomen
|
|
|