Bossy
|
Gisteren erg lekker gespeeld hoor met mijn nieuwe 12 Boss . Op schellink
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zo debeun is weer terug op het oude honk wat een lekkerre rustige ontspannende vakantie hebben we gehad super mooi weer en de beunmobiel heeft het geweldig gedaan no problemos leuke tijd gehad in spanje op la ballena met alle kiters van de afgelopen jaren ga vanavond er effe voor zitten om een leuk reisverslag te maken want oh oh oh oh wat ben ik weer hoog geweest deze vakantie ik hoop dat iedereen een goede vakantie heeft gehad en voor diegene die nog weg zijn JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
Tim_GTS5
|
Iemand nog ergens kiten, lijkt aan zee wel wat wind te staan.
|
|
|
@LaurenS
|
Zou ik niet doen, grote hoosbuien met onweer
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Wel goed weer om de voortuin te doen Zo, vandaag effe de achtertuin met de hogedrukspuit gereinigd. Was weer een vruchtbare vacantie alleen nu nog voor buitenom schilderen. Hoor ik nu dat het zondag weer gaat waaien....
|
|
|
arie225
Geen avatar
|
zo debeun is weer terug op het oude honk wat een lekkerre rustige ontspannende vakantie hebben we gehad super mooi weer en de beunmobiel heeft het geweldig gedaan no problemos leuke tijd gehad in spanje op la ballena met alle kiters van de afgelopen jaren ga vanavond er effe voor zitten om een leuk reisverslag te maken want oh oh oh oh wat ben ik weer hoog geweest deze vakantie ik hoop dat iedereen een goede vakantie heeft gehad en voor diegene die nog weg zijn JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA heb nog fotos van die hele hoge 360
|
|
|
franco
|
hee gabbers gaat er nog iemand zaterdag of zondag kiten, ik wil namelijk weer ff filmen, mag zelf ff niet hand is weer ingepakt vandaag dus laat ik maar verstandig zijn, maaaaaaaaaaaar vind het wel leuk om ff wat film teschieten. dus laat ff PB achter waar jullie zijn kom ik ook ff tussen de regen door. ps kom niet naar zee is me nu tever, dus intresse dan hoor ik het en anders blijf ik thuis bij vrouw en hond. groeten franco, en hoop volgende week zelf weer van de partij te zijn. ps waar blijft de 360 foto van de beun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Welkom terug Hans ..nog een beetje kunnen varen in Frankrijk. Hier vast wat foto,s van Hans ..
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
En Zondag gaat de wind weer eens echt aan ...de voorspellingen van Theyr.nl zijn veelbelovend ..
|
|
|
|
arie225
Geen avatar
|
. ps waar blijft de 360 foto van de beun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zometeen eens tussen 200 beun fotos zoeken..
|
|
|
franco
|
haha ik wacht met geduld.
|
|
|
Giertje
|
JiHaaaaaaaaaaa, oordoppen in!!! Welkom terug Hans Ik ben benieuwd naar je reisverslag en foto's. zondag NNO wat wordt het Edam?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Hé Hans, welkom terug in ons koude landje. De man van de 20 meter hoge sprong. JIIIIIIIHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAA Was idd gezellig met z'n allen in Spanje. Goed dat je er weer bent. En nou, zoals Richard al zegt...........aftellen naar Egypte. Ik kan niet wachten. Zon, zee, kiten, goed gezelschap, shoarmakoetjeshoarmakoetjekoetje, lol, lachen, eten, kiten, kiten, kiten en nog eens kiten. Wat een leven.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey richard alles is zeer goed verlopen met de vakantie gelukkig ben jij nog ergens geweest ? kan nie wachten op elgouna dat word heel gezellig hey frank was een drama in frankrijk bij leucate in de buurt was een bende op die camping en je kon geen kite oplaten vanaf het strand lagen een mannetje of 1000 op hun rug je moest alles vastsjorren want het waaide gigantisch hard de hele dag 45 knopen niet normaal je moest oplaten vanaf rotsgrond niet te doen zonder iemand erbij met ervaring dus een no go wel vanaf een ander strand maar dan was de wind aflandig en dat met 40 knopen om te windsurfen heel mooi maar om te kiten helemaal niks dus we zijn de volgende dag richting millau gereden en en mooie kamping opgezocht hele mooie terug reis gehad via parijs gezellig hey sjon die foto's komen eraan van die lentenjump DEBEUN IN DE TRAMONTANA 40 + JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
martijnc
|
kan niet wachten beun volgens arie had die er al moeten zijn hoelang laat je ons nog in spanning
|
|
|
Haring High Richardt
|
DEBEUN IN DE TRAMONTANA 40 + JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA En gevaren natuurlijk met je 12 hey richard alles is zeer goed verlopen met de vakantie gelukkig ben jij nog ergens geweest ? Belgie 2 weken op de camping zonder kites. Vastgezeten in de rotsen bij spellogie en ,s nachts nummertjes trekken bij de tent voor de moiden
|
|
|
Idefixe
|
Beter bij de tent als in de tent toch ( als het om je dochter(s) gaat)
|
|
|
|
Bossy
|
Hey franco...morgen zeker weten varen...zitten nu te denken aan enkhuizen of kornwerderzand...grtz E Lekker beun dat het zo mooi was daar Richard hoe is het met de vinger? Is er nu ergens nog een zuchtje eig??
|
|
|
@LaurenS
|
Waar gaan we heen morgen???
|
|
|
Bossy
|
Ik wil zo denk ik toch even gaan kijken bij andijk of enkhuizen..
|
|
|