Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Morgenochtend misschien Muiderberg, maar effies kijken hoe slecht het weer is qua regen. Moet daarna door naar mijn werk, dus zeik en zeiknat vind ik ook niks. Zou slecht worden in de ochtend, dus kijk het morgenochtend even aan. lekkerre barbeque gehad jamie jamie
Dus toch niet in het water gevallen die bbq. Gelukkig maar. Wij zijn er ook rond 15 uur vanaf gegaan Hans, toen werd het toch el slechter, dus je hebt niet heeeeeeel veel gemist.
|
|
|
Haring High Richardt
|
laurens beetje ongesteld of zo????????? Ik niet , mijn vriendin daarentegen Vrouwe, je kan beter kippe houwe Heb morgenochtend ook vrij maar ben niet zo kapot van een noordenwind, ff morgen afwachten dus Nog meer gasten naar onderstaande veiliheidsclinics heen van de NKV ???? Lijkt mij bijzonder leerzaam http://www.hanglos.nl/news/241793/kitesurfnews-veiligheidsclinics-nkv.htmlCASTRICUM Datum: 1 september Tijd: 19.30 - 22.00 Locatie: Strandtent Club Zand (strand Bakkum, 250 m linksaf) Kosten: GRATIS!
|
|
|
Langbeest
|
Yep ik ga ook heen Ries
|
|
|
wouterb
|
ikke ook naar castricum. pak an?
Beun, als jij om 3 uur weg bent gegaan vanwege het weer.... Je 'vriend' de instructeur-met -zijn-betalende-fanclub ging toen met 3 nieuwe slachtoffers het water op.
|
|
|
wouterb
|
Ik heb de 'Instucteur' een mail gestuurd: Beste ------, Langs deze weg wil ik even mijn ongenoegen, onbegrip en angst uiten. Er zijn via diverse fora voor afgelopen zondag windwaarschuwingen afgegeven. Dit houd in dat er omstandigheden worden verwacht die NIET geschikt zijn voor beginners. Toch heb ik jou gisteren (29-8) op schellinkhout met een aantal studenten het water op zien gaan.
Als instructeur/schoolhouder zou je moeten welke risico's je neemt; Wat als je, tussen 30 andere kiters, je 6mtr aan een 65kg student geeft en de eerste stuurbeweging wordt op een 30+kpn vlaag getrakteerd....
Vorige week maandag het zelfde verhaal. Ik heb op de kant 39kpn gemeten! Jij bent met 2 studentes het water opgegaan. Ik weet dat je door minstens 2 mensen bent aangesproken op je onverantwoordelijke gedrag. Volgens deze mensen is hen toen op agressieve wijze te kennen gegeven; "Dat jij de kenner was", "...wel wist waar je mee bezig was" en "...de dames al een jaar op zee kiten". Iemand die een jaar op zee kite trippelt niet over nat basalt van de dijk het ijsselmeer in, dus dat statement is (op zijn minst) onwaarschijnlijk. de andere....nou ja....
Als Instructeur/schoolhouder heb je een voorbeeldfunctie. Jij bent verantwoordelijk voor de studenten tijdens de les. Maar ook gedeeltelijk voor hun gedrag na die tijd. Studenten die dit overleven, denken die nu dat het normaal is om met 30+ te oefenen? Dat is het niet! het is levengevaarlijk!
Zoals je waarschijnlijk hebt gemerkt zijn je acties op schellinkhout op oa. Kitehigh al besproken zonder jou of je school bij naam te noemen.
Ik wil je dit meegeven: Stop hiermee! Zoniet voel ik mij verplicht toekomstige studenten te waarschuwen voor de praktijken de jou school. Dan gaan naam en toenaam op de fora. Zou het mezelf nooit kunnen vergeven als er met deze kennis op zak een ernstig ongeval gebeurd.
Ik hoop hiermee de ergenis van een grote groep kiters duidelijk te hebben gemaakt en dat je er iets mee doet.
vriendelijke groet, Wouter de Boer medemblik 06-42994xxx
|
|
|
Vloot
|
Twijfel nog of ik ga. Mischien andijk ?
|
|
|
Idefixe
|
Ik doe straks Andijk
|
|
|
Ride
|
Goed gedaan Wouter. Hopen dat het iets uithaalt. De dames die gisteren aan het eind van de ochtend/begin van de middag aan het lessen waren, hadden in ieder geval absoluut geen ervaring op zee of waar dan ook. Die kwamen nog niet eens weg op een board. Lekker slim dus van de 'leraar' om te gaan lesgeven met die wind van gisteren. Maar ja, er stonden nog een aantal andere kitescholen op het water met cursisten. Gaat toch allemaal om de poen he, heeft volgens mij weinig meer te maken met de passie van een sport en het uitleren daarvan. En ik ga zo werken, dus voor een ieder die nog even lekker gaat vliegen...................veel fun en doe voorzichtig.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik wil je dit meegeven: Stop hiermee! Zoniet voel ik mij verplicht toekomstige studenten te waarschuwen voor de praktijken de jou school. Dan gaan naam en toenaam op de fora. Zou het mezelf nooit kunnen vergeven als er met deze kennis op zak een ernstig ongeval gebeurd Goeie zaak Wouter Wat mij betreft mag je zijn naam en kite school op het internet zetten. Want zulke gasten spelen met de levens van cursisten en dat is natuurlijk niet goed voor de sport. Verder kan als iedereen de naam van de kiteschool weet, hem er constant over aanspreken met hopenlijk een goed gevolg Dus kom op met die naam !!!!!!! Is het dezelfde gast (eikel) die een week geleden met TBK in de clinch was ???? Hou vandaag even een rustdaggie. 2 dagen wijk aan zee en ik ben nog kapotski.
|
|
|
|
Fe®®y
|
hoe zit het met parkeren op ijburg, wil daar ook wel een keer kijken. lekker dicht bij huis
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Ik wil je dit meegeven: Stop hiermee! Zoniet voel ik mij verplicht toekomstige studenten te waarschuwen voor de praktijken de jou school. Dan gaan naam en toenaam op de fora. Zou het mezelf nooit kunnen vergeven als er met deze kennis op zak een ernstig ongeval gebeurd Goeie zaak Wouter Wat mij betreft mag je zijn naam en kite school op het internet zetten. Want zulke gasten spelen met de levens van cursisten en dat is natuurlijk niet goed voor de sport. Verder kan als iedereen de naam van de kiteschool weet, hem er constant over aanspreken met hopenlijk een goed gevolg Dus kom op met die naam !!!!!!! Is het dezelfde gast (eikel) die een week geleden met TBK in de clinch was ???? Hou vandaag even een rustdaggie. 2 dagen wijk aan zee en ik ben nog kapotski. Klopt waarschijnlijk. Het is in ieder geval dezelfde die vorige week maandagmiddag op Schel aan het lessen was met die 2 dames...
|
|
|
@LaurenS
|
gewoon op het zanddijkkie parkeren,no problem
|
|
|
Fe®®y
|
ok, ga ik zo rijden. hoe laat ben jij daar, heb geen zin om alleen te staan
|
|
|
FonezzzZz
|
okay dus de parade is kompleet... pick me up ! laat het maar hard waaien, kan ik de nieuwe 6m RPM uittesten !
|
|
|
@LaurenS
|
Iets na twaalven ferry
|
|
|
Fe®®y
|
Ok het is bij strand blijburg toch.
|
|
|
|
|
Fe®®y
|
Ben op blijburg. Wind zonnetje en helemaal leeg. Kom op manne
|
|
|
THEGREEN
|
Ik rij nu naar Andijk, wie zijn er nog meer? Goede wind trouwens
|
|
|
Ride
|
Toen ik zag dat Peter en Frank op IJburg waren en ik daar in de buurt was op weg naar het werk, eventjes een half uurtje langs de kant gestaan en ruim 300 foto's geschoten. Ben vanavond pas laat thuis, maar zal de foto's morgenochtend op het forum gooien. Zitten een hoop gave tussen.
|
|
|
wouterb
|
medemblik! tot zo!!
|
|
|
Giertje
|
NKVbobo 50 jaar en nu aan het kiten met 24 knots op Andijk Tom (Idefixe) Gefeliciteerd
|
|
|