@LaurenS
|
Net terug van IJburg,lekker met het zeventje lopen knallen.Was gezellig druk,dwz Zwafra ,ride ,debeun, pablo en vele anderen,mannetje of 10 op het water
|
|
|
Idefixe
|
Was een mooie "verjaardags sessie" Helemaal top. Hele dag dikke wind en lekker aan het stoeien geweest met de 9m. Andijk was verbazingwekkend rustig. Eind vd middag werd het wat drukker.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heppie birthday tom het was weer lekker het was weer lekker het was weer lekker supergladwater vandaag op ijburg super spotje bijna 4 uur lopen knallen met de 7 mtr af en toe wat regen maar ook met een lekker zonnetje alle locals waren er ook zwafra /laurens / guido en nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeele anderen JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Kijk je uit Beuntje windkracht 2 voor woensdag ! Gefeliciteerd Tom ! Mooi dat er even geen wind is kan me achillespees weer genezen, gekneusd door de nog altijd lastige frontroll
|
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Ijburg was echt lekker, jammergenoeg wel kort (was er pas om 18.15 ivm werk) maar wel supervlak zeg! Gelukkig ook niet zo druk.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
mooie shots john, kan ik je inhuren voor een fotoshoot ps ik zie een ambu op de achtergrond op foto 167 (IMG_1964.JPG) toch niet voor een medekiter??
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Altijd he. No problemo. Ga liever zelf het water op, maar als ik dan niet vaar, maak ik maar een paar fotootjes. Leuk voor de rest toch. Foto's zijn altijd tof.
|
|
|
Marsie
|
Hoi Ride heb ik je zondag zeker bij S'hout gezien ?Waroo 11 ?
Wat een prachtige foto's zeg. Ik ga morgen nog ff verder kijken heb er nu zeker 200 gezien. Ik zal mijn favorieten nog wel uitspreken.
Top hoor.
|
|
|
|
ditispablo
|
toffe foto's, thx van een topsessie met mooie club kiters 173-175 zie je hoe gezond dat kiten kan zijn ;-)
|
|
|
ditispablo
|
@manrot no worries; ambulance stond er al de hele dag, gingen ws een drankje doen bij blijburg
|
|
|
@LaurenS
|
Tof John die foto's.... Daar hebben we wat aan
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Hoi Ride heb ik je zondag zeker bij S'hout gezien ?Waroo 11 ?
Klopt, blauwe Waroo 2010 11m en een gele Waroo 2010 7m. Top foto,s Cameraatje ook mee naar El Gouna ??? Nee Ries, die camera neem ik niet mee. Veel te veel gesleep. Neem wel wat kleiners mee. Komt ook goed. In El Gouna ben ik eigenlijk van plan om rond 08.00 uur op het water te staan en er helemaal gesloopt vanaf te komen rond 20.30 uur.
|
|
|
Michael van der Hoek
|
sicke foto's Ride! zeker tof gedaan dat je zowat iedere sprong in stappen hebt gemaakt. Ziet er ook uit als een topspot daar! wij waren gisteren @ zee, hakken in de golven
|
|
|
Haring High Richardt
|
rond 08.00 uur op het water te staan en er helemaal gesloopt vanaf te komen rond 20.30 uur. Tijden kloppen niet helemaal, het is van 06.00 tot 18.00 uur. (wat nouw vakantie ????) Om 18.00 uur is het donker en dan schoppen ze je van het water, behalfe als je een duitser ben dan mag je de hele nacht doorvaren met je aansteker in je hand
|
|
|
|
Pimp
|
Top foto's, John!
|
|
|
TBK
|
rond 08.00 uur op het water te staan en er helemaal gesloopt vanaf te komen rond 20.30 uur. Tijden kloppen niet helemaal, het is van 06.00 tot 18.00 uur. (wat nouw vakantie ????) Om 18.00 uur is het donker en dan schoppen ze je van het water, behalfe als je een duitser ben dan mag je de hele nacht doorvaren met je aansteker in je hand Nog erger, om 9 uur gaat die,, kiteboardtoko" open en kan je pas bij je spullen komen. Blijf er nog maar 9 uur over om te varen en spagetti en hamburgers te eten. Voor mij niet z'on probleem, ik zit nu thuis met een rug die sinds afgelopen donderdag flink naar de kl-te is. Ik hoop dat het spoedig beter gaat ! Allegaar zwaar kl-te !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! O ja, mooie foto's John !
|
|
|
|
Michael van der Hoek
|
rustig aan doen met je rug frank! ik heb zelf ook een tijd bij de fysio gelopen vanwege me rug en daar wordt je niet vrolijk van.
En inderdaad, voorlopig waait t niet. Maar ik zou echt de tijd nemen om te herstellen. Want niets is zo irritant als een rug die steeds maar loopt te zeuren!
|
|
|