Michael van der Hoek
|
vind het er wel komisch uitzien. heel chill een peuk in me waffel en toch ff een dikke loop trekken dat ie niet uitgeblazen werd hahaha
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey sjon ik dacht zelf want ik heb hem ook gezien dat het een poolse bouwvakker was die zelf alles gemaakt had kite en board en dat eigen merk heette bestiski volgens mij heette hij lentenischki of zo heel berucht en beroemd in eigen land om zijn tooooooooooooooooorenhoooge sprongen en loooooooooooooops natuurlijk p.s volgens mij deed hij ook iets met badkamer maar dat is van horen zeggen natuurlijk dus sssssssssssssssssssssssssssssssssssssss sssssssssssssssssst
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Oké, dan is het duidelijk Hansssssssssssssssssss. Ik zal niksssssssssssss zeggen dan. Sssssssssssssssssssssssssssssst. ps. Op de site van 'ons' El Gouna' ziet het windje er de laatste week wel toppie uit. Vandaag ook weer. Moet je kijken zeg. Vervelend hooooooeeeeeeeeeeer.
|
|
|
|
|
Michael van der Hoek
|
wij gaan als de wind weer aangaat wssl richting medemblik, nog meer mensen daarheen??
|
|
|
mocem
|
dinsdag word het voor mij denk ook edam! eindelijk de C4 eens goed aan de tand voelen. Net samen met tim de kites opgehaald we zijn er beide klaar voor.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Misschien ook eens kijken @ Edam na werktijd, lekker knallen met de 11m C4 Nog nooit gevaren daar, weet iemand waar je moet parkeren ? Zie trouwens 2 kanten van Edam Noordelijk en zuidelijk van het haventje: http://www.kitehigh.nl/spots/s/id/Edam
|
|
|
mocem
|
noordelijk en parkeren langs de dijk
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hey knuppels, Even een vraag voor de pompdeskundige. ( ja ik weet dat zijn alle mannen) Mijn pomp pomt behoorlijk zwaar. Als ik mijn kite vol heb ben ik bekaf, roken zuipen je kent het wel, dacht dus dat het aan mij lag. Maar laatst op wijk even de pomp van Zwager Haring Harry geleend en die pompt als een malle. Nu heb ik mijn pomp even uitelkaar gehaald en schoongemaakt maar moet hem nu weer in het vet zetten, dus nu de vraag..... met wat voor vet moet de zuiger worden bewerkt. Kogellagervet, vaseline roept u maar als u het weet. Geheel niet onbelangrijk het is natuurlijk een Best pomp.
|
|
|
@LaurenS
|
Ik zou ooievaarskuitevet gebruiken,verkrijgbaar bij de betere kitehops
|
|
|
onderaqua
|
Gewoon siliconen vet en of spray. Helpt bij mij prima. Of gewoon bij de betere outdoor winkel een echte pomp kopen voor een paar tientjes. Best pompen zijn zwaar kl. . . . . .te. Ik heb dit ook gedaan pomp heeft dubbele inhoud en pompt zeer licht. Waarom bezuinigen op een pomp ??
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik heb ook al 3 Best pompen gesloopt in een jaar. Echt k€@t kwaliteit. Heb nou ook een grote F-one pomp gekocht. Stukken beter.
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Is het rubbertje niet gewoon versleten waar die staaf doorheen gaat ?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Is hij niet zelf versleten ???????????
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Dan Kite je te weinig
|
|
|
Idefixe
|
als je rubbertje waar je staaf doorheen gaat versleten is krijg je hele andere problemen........
|
|
|
RFAC
|
ja van die ongewenste problemen
|
|
|
PeeWee
|
Tijd dat er weer eens gekite kan worden zo te zien.
See joes (hopelijk zo snel mogelijk)
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Met een beetje geluk kan dat misschien Zondag (middag) al ... windvoorspelling voor zondag (matige Oost 4 ) misschien kan het net..
|
|
|