|
Bossy
|
Ik ben nu bij edam...néem jij kibbeling mee?
|
|
|
|
Bossy
|
Er is hier niemand ries... Lekker knallen met Klein kiteje...zijn we met z"n 3 en
|
|
|
Bossy
|
Née man ALS je wert wat je doet no problems...ik let wel op je . Staat stark windje
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Edam is niet gevaarlijk Richard. Kan je gerust gaan varen. Ik vind het wel een lekkere spot en meestal rustig. Gisteren was het er wel vrij druk voor Edam, maar meestal is het er niet druk. Dat ongeluk is aan de Zuidzijde gebeurd en niet op de spot waar 'wij' meestal varen.
|
|
|
Michael van der Hoek
|
kon ik ook maar weer, ben al druk aan t bellen en smsen of iemand nog heen gaat! ik wil wel weer naar medemblik lekker knallen op t vlakke water
|
|
|
Bossy
|
Dikke 5 hier komt Allen
|
|
|
|
|
|
Chris c
|
Vandaag weer naar Enkhuizen...
|
|
|
wouterb
|
Harry, Enig idee wie de school was? (Lees: Zelfde lamlul als op schellinkhout vorige week?) rode Ozone kite?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hanglos : Quote: frank82 - 7 september, 2010 (09:35)Edam is gewoon geen goede les spot, snel diep (voor het ijsselmeer), klein wegvaargebied en downwind allemaal obstakels (ja, een lesser vliegt vrolijk 100m achter z'n kite aan, die laat niet z'n bar los). Ik had er persoonlijk niet zoveel last van want met 2 rakjes ben je ze voorbij maar als het dan ZO is en er iets van 4 spots in heel nederland zijn moet je als school je conclusies trekken.
Ben ik helemaal mee eens .....
|
|
|
Bossy
|
Heerlijk geknald
|
|
|
Flintt
|
edam nog goed te doen dus of zwakt hij af?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Iemand die nog gaat naar Edam zo ? Wil wel ff gaan nog
|
|
|
@LaurenS
|
Is niet veul meer denk !
|
|
|
mocem
|
toen ik om 4 uur weg ging was et niet veel meer met me 10. daarvoor heerlijk gevaren. was wel ff wennen die c4 zeker in de loops. 1 beste stuiter gemaakt....
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hij was weer lekkel op Enkhuizen met de 10 Om een uurtje 16.00 uur werd de wind minder Harry, Enig idee wie de school was? (Lees: Zelfde lamlul als op schellinkhout vorige week?) rode Ozone kite? Was gister op Medemblik dus ik weet het niet
|
|
|
Michael van der Hoek
|
tjah en tegen de tijd dat ik thuis was, wilde niemand meer heen want hier waait het gewoon amper meer.. en nu maar wachten op wind...
|
|
|
@LaurenS
|
Jij hebt ook altijd mzzl M vd H
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lekker gevaren nog ff , wind trok nog lekker aan rond 6 uur.
|
|
|