|
MEGALOOPBEUN
|
kan morgen middag lekkel vloeg weg lichting schell maar genoeg wind alleen regen kijk het wel effe aan ook of er nog gaan morgen beetje regen kan ik wel hebben
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ja, ik probeer ook vroeg weg te gaan. Hoop er halverwege de middag te zijn. En een beetje regen kunnen we wel hebben, we worden toch nat. Tot morgen.
|
|
|
|
Retard
|
DOWNWINDER GAAT DOOR !! OP STAP PLAATS Noordwijk - Ijmuiden ... of door naar Den helder !
|
|
|
@LaurenS
|
Was wel een lekker daggie gister op schell, lekker gepowered met de negen! Vandaag weer een dag , alleen jammer dat het piest ff kijken wanneer het ergste voorbij is en dan weer rammuh, hoop dat de vlagen meevallen
|
|
|
Vloot
|
Ik ben om ongeveer 12uur op schelli
|
|
|
@LaurenS
|
Me too,ken iets later worden....
|
|
|
wouterb
|
hoop halverwege de middag naar schell te komen. regenjas mee?
|
|
|
|
wouterb
|
Om een oude rot te citeren: EN ZO IS DAT!!
|
|
|
Michael van der Hoek
|
DAMN, gisteren nog ff gevaren.. ga ik onderuit blijft me voet in me voetband zitten en me plank draaide nog even door.. Resultaat, binnenste enkelbanden verrekt. Zit nu in tape en mag zeker een week niet varen... En net nu waait het hard!! lekker weer
|
|
|
|
Michael van der Hoek
|
ja is wel even vervelend, maargoed hij meldde er ook even bij dat als ik het zelf ingetaped had (wat ik van plan was) en dat verkeerd had gedaan. Het juist alleen maar erger geworden was. Dus wat dat betreft ben ik dan wel weer blij dat ik niet te eigenwijs geweest ben
|
|
|
wouterb
|
Om een oude rot te citeren: EN ZO IS DAT!! En Niet Aaaaaaaaaars (op zijn westfries) of tewel en niet anders !!!!!!!!!!!!! ... dut bin hiel wat aars: mooi klote, Michael. Heb jij nu foto-en-film-dienst? ff serieus; doe geen gekke dingen, kan een lange zeurderige blessure worden.
|
|
|
|
Michael van der Hoek
|
@ wouter, zit te twijvelen of ik vanmiddag toch met de mannen meega. kan ik ze mooi op de foto zetten en filmen inderdaad.. maarja, dan sta ik dus wel in de regen Ik hou me nu ook zeker wel even rustig, wil niet in een sleur komen omdat ik 1 keertje te eigenwijs geweest ben.. Kiten is teveel onderdeel van me leven om ermee te stoppen En dat is een behoorlijke aars!!! dikkedulle EDIT: dikkedulle?!?!, wat is dat nou weer voor verandering in de post hahaha
|
|
|
|
wouterb
|
uur of 3 op schell!
|
|
|
|
|
Vloot
|
Balen van je kite . Morgen gaan we weer los . Wat een top dag eerst met de 9 en daarna met de 7
|
|
|
@LaurenS
|
Ja was een lekker daggie en gelukkig geen vlagen van 40 knopen..... Lekker gepowered met de zeven... En gezellig met Teig , beun , het bakkertje , ride en natuurlijk de geblesseerde TBK ... Morgen weerrrrrr
|
|
|
|