Tim_GTS5
|
Underground FLX 2010, meegenomen voor een mooi prijsje. Landingen zijn een stuk stabieler en zachter , het aankanten/poppen gaat alleen wat moeilijker omdat ie groter is dan mijn x-ride maar verder vaart ie echt superlekker als een warm mes door boter
|
|
|
mocem
|
ziet er goed uit. Ik moet eigenlijk ook eens wat anders proberen voor de zachtere landingen.
|
|
|
martijnc
|
Tim heb je de loterij gewonne?
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ik ben nog ff te werk , ben er na tweeën, ik ga naar de pierrrr
|
|
|
|
Cozmo
|
Lekker boardje Tim. Ik had de 2009 versie (op de print na hetzelfde boardje). Je hebt zeker het demo model bij Vliegerop gehaald voor 375 euro?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Klopt Cozmo, welke maat had jij ?
Vrij stil hier niemand die gaat kiten zeker... ?
|
|
|
|
mocem
|
tim was ga je met je x ride doen? Ik weet er misschien nog wel iemand voor. et is toch een goed beginners board of heb jij een heel klein maatje.
Ik wacht nog ff met naar et strand gaan, ff krachten sparen want om 2 uur moet et helemaal los gaan.
gr
|
|
|
Tim_GTS5
|
Heb de 129x37,5 niet echt groot dus maar kan er al snel mee varen. Weet niet of ik ga ben een beetje koortsig
|
|
|
|
PeeWee
|
Wijk (de bunker) was het vanochtend niet voor mij. Wat een ongelooflijke klotsbak. Ben er na een uurtje af gegaan omdat mijn knie wat ging protesteren tegen het beuken door de branding. Direct terug gereden naar Schellie en daar nog lekker gevaren. Eerst met de 12m (lekker beulen en hoogte halen) daarna nog even met de negen. Het was ook weer gezellie met de kitekings. Op het water was het ook lachen. Jerry hing als een vlag unhooked onder zijn kite . Op de kant vertelde hij dat het leuk is om hoog te springen en dan op het hoogste punt te unhooken Nu lekker een warme hap en relaxen. See joes
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer een top dagje op schellinkhout ...de wind nam in de middag behoorlijk toe en moest mijn 12 wissellen voor mijn 9 mtr .. Jerry was inderdaad ook weer eens lekker bezig .. Was gezellig druk voor een Zondag.. Voor morgen ziet het er ook nog redelijk uit als het waait ben ik er om een uurtje of 13.00 uur..
|
|
|
|
|
|
Giertje
|
Luctor et emergo, neem een flinke borrel Peter!
|
|
|
Cozmo
|
@ Tim. Ik had de 128x38cm alleen vond ik mijn Acid 1 130x37 net zo fijn/fijner. En die 128x38 gaf me niet de extra lowend die ik zocht. Dus is hij weer weg gegaan.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
He Peewee Wijk was top toen het vloed werd oftewel toen je net weg was mooie lange hoge golven. Ben weer helemaal gesloopt vanmiddag lekker beulen en raggen met de 10.
|
|
|
@LaurenS
|
Ik had nog een downwinder gedaan naar de bunker, was er rond half vier, maar geen theo meer gezien De golven waren iets te heftig om upwind te gaan . Toen maar terug gelopen naar de pier.....
|
|
|
|
Pimp
|
Klopt Pe ik was om 15.00 uur pleite, moes weer te werk schnappie Was er niet een open dag bij jou?
|
|
|
|