|
MEGALOOPBEUN
|
xzeker sjon sta al weer veel te lang droog da's nie goed maar er komen nog genoeg dagen om te varen verheug me nu al weer op duitsland JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lekker met de 7m gevaren op medemblik wat een ongelovelijk vet loopmonster is dat haha, eerste sessie (van 11:00 tot 16:00) best wel lang maar kon er geen genoeg van krijgen. 2e sessie kreeg ik al snel een kite voor me kop waar ik onderdoor moest, daarna nog een keer een Spleexe X ofzoiets door me lijnen me safety was van me trapeze afgeschoten en hij zag me waarschijnlijk niet door de zon ofzo gelukkig niks kapot... Helemaal gesloopt nu, word inderdaad weer koud al was het water nog niet echt heel koud ofzo maar door de wind had ik wel koude handen...nu lekker rozig en morgen lekker uitslapen
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ziet er weer goed uit Hansie, we moeten maar weer us een bakkie bij je halen om het live te aanschouwen. Lekker dat jullie weer een mooi daggie hebben gehad gister, ik zat met de familie in het Gelredome bij Symphonicca in Rosso bij Sting. Niet echt mijn ding maar ja je moet wat he. Was overigens wel leuk alleen het lange staan is funest voor mijn rug Ben blij dat ik vooraan stond en ruimte had om op de grond te kunnen zitten. En wie denk je dat ik daar tegen kom jawel onze Haring Harry, die had lekker zitplaatsen maar weer geen kibbeling Zal straks TimC eens effe bellen, ik heb ze kites overgenomen maar moet ze nog steeds ophalen. Heb ik weer een setje ORrise 7 - 10 en 12.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Mooi plekkie erbij Hans, wanneer is de officiele opening en moet ik brood meenemen ??? En wie denk je dat ik daar tegen kom jawel onze Haring Harry, die had lekker zitplaatsen maar weer geen kibbeling Zat aan de broodjes Gyros, was ook wel lekkel
|
|
|
franco
|
hee hans ziet er top uit, waneer open dag voor aanbouw. komen we met ze allen ff biertje doen, als er geen wind staat natuurlijk.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Zal straks TimC eens effe bellen, ik heb ze kites overgenomen maar moet ze nog steeds ophalen. Heb ik weer een setje ORrise 7 - 10 en 12. Doe je goed Theo. Jij blij, Tim blij. Kan je ze straks mooi testen in Fehmarn. Gaan er morgen nog mensen naar Schel. Ben morgen en woensdag lekker vrij dus ga het water op. Morgen is het net aan qua wind, maar het kan. Lekker droogpakkie weer aan
|
|
|
martijnc
|
behalve ik blij
na maanden eindelijk koper gevonden voor mijn OR's blijken er gewoon 2 kleine gaatjes in het doek te zitten van die 7m² die net uit de doos terug komt van bladder reparatie
moet niet gekker worde
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
open daggie is met een weekie of 2 dan is ie klaar alleen nog volgend weekend 30 meter bestrating eruit en de nieuwe 30 mtr erin met een kuupie of 2 zand erbij dan is mijn klus jaartje voorbij volgende klus het schilderen van alles binnen JIHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOpeloos
|
|
|
Ride
|
Je moet ook een daggie rust nemen Hans. Ik denk dat woensdag een mooie dag wordt om even een break in te lassen. Ben ik ook vrij, kunnen we de hele dag rammen als ik de windvoorspellingen zo zie. na maanden eindelijk koper gevonden voor mijn OR's blijken er gewoon 2 kleine gaatjes in het doek te zitten van die 7m² die net uit de doos terug komt van bladder reparatie moet niet gekker worde
Tijd niet gehoord Martijn. Wordt toch eens tijd dat je die dingen kwijt raakt en weer eens op het water te zien bent. Ik help je wel met je waterstart. Zwaar balen weer van die gaatjes. Motten????????
|
|
|
@LaurenS
|
Vannacht laatste nachtdienstje en dan de hele week rammen en kou lijden, droogpakkie gaat definitief uit de kast......
|
|
|
|
|
Ride
|
Ik ben een koukleum en heb het liever iets te warm dan te koud. Dat pak is echt mijn beste aankoop geweest. Jaren eerder moeten doen, maar ja, niks aan te doen. Nou heb ik hem en doe ik hem aan ook.
|
|
|
Michael van der Hoek
|
ja ik zat er laatst ook al voor te kijken, maar vind ze toch nog wel erg prijzig.. Eerst maar weer is mogen varen van de doktert dan zien we wel.. heb natuurlijk wel wat in de halen vd winter..
|
|
|
bredo
|
iemand nog naar wijk vanmiddag?
|
|
|
S@nd3r
|
Gaat er nog iemand naar Zandvoort
|
|
|
martijnc
|
Je moet ook een daggie rust nemen Hans. Ik denk dat woensdag een mooie dag wordt om even een break in te lassen. Ben ik ook vrij, kunnen we de hele dag rammen als ik de windvoorspellingen zo zie. na maanden eindelijk koper gevonden voor mijn OR's blijken er gewoon 2 kleine gaatjes in het doek te zitten van die 7m² die net uit de doos terug komt van bladder reparatie moet niet gekker worde
Tijd niet gehoord Martijn. Wordt toch eens tijd dat je die dingen kwijt raakt en weer eens op het water te zien bent. Ik help je wel met je waterstart. Zwaar balen weer van die gaatjes. Motten???????? nee geen idee kite zat nog in de doos die net terug kwam van bladder reparatie dus echt geen idee hoe die gaatjes erin komen had bijna 1000 eutjes ervoor gehad maar gaat nu vast weer ff duren voordat ik nieuwe koperheb Wel aardig van je dat je me wilt helpen met de waterstart
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hey gasten, morgenmiddag nog gasten ergens het water op Wind WNW dus dacht dat is wel lekker voor IJmuiden of Wijk. Als er meer gasten die kant op gaan neem ik morgen wat uurtjes terug van me werk. Roept u maar
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zwaar leven hebben jullie zeg.... Van het weekend dan maar weer als er genoeg wind overblijft.
|
|
|
|