TBK
|
Bedoeling is bularoo 2010 Niet doen zonde van je geld
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Volgens mij zijn die wel goed hoor die Bularootjes. Ik heb er nog nooit mee gevaren, maar ik hoor er geen slechte berichten over. Waarom geen Waroo 2010. Die zijn ook goed te betalen nu.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Als ik zo naar de wind kijk, ben ik echt jaloeeeeeeeeeeers op jullie. Veel plezier mannen. Weinig om jaloers voor te zijn, takkeweer en net te kort wind voor mijn 10, achteraf had ik gewoon dus een 13 moeten pakken, Was wel weer heel gezelli en lekker warm met het droogpakkie en zelf een aanslag op de Gier door de Ocean rodeo Boy, Morgen maar weer eens overdoen met meer zon en wind . Teiger ik heb Co gebeld en auto is pas morgenmiddag klaar dus kan ik weer met je meerijden. I k heb zojuist een nieuwe Waroo 2010 9m EZ gekocht die ik morgen ga ophalen in de kiteshop Van harte gefeliciklapstaart en veel fun met de kite. Ik had vandaag een koper maar die wou de kite eigenlijk voor niks hebben terwijl het eigenlijk nog geen eens Sinterklaas is. 200 euri,s met bar voor een kite die nog geen jaar oud is en waar heel weinig mee is gevaren , Mwah, ik vond het best wel een van de betere dagen ondanks de nattigheid lekkere stabiele wind! In het begin van de middag redelijk gepowerd met de 8, genoeg om lekker te kloten,later met de 12 voor de wat biggere airs. aan het eind er nog een oud mannetje met bril en een Bestkite bij het surfkommetje lekker te genieten van de zon .... Ik heb hem maar niet verteld dat ie niet scheen vandaag. ;-)
|
|
|
|
Ride
|
Waroo 2010 neigt naar de delta shape en bularoo is de oude 2009 en 2008 Waroo Dat is zo ja. Zeg het alleen omdat ik de Waroo 2010 lekkerder vind vliegen dan de modellen van de jaren daarvoor. Maar ja, dat is natuurlijk persoonlijk. Ging die deal in Zeeland niet door. Alles inleveren en wat erbij leggen. Ben je in één keer klaar.
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja ja mannen hij was weer lekker met de 10 lekker nat geworden Sorrie voor de aanslag de Gier, mislunkte backroll en was even de kluts kwijt. Waar gaan we morgen heen Ries hoe laat mot ik je ophalen. Volgens mij wordt het een zeewindje WZW
|
|
|
|
Ride
|
Als ik het volgende bericht lees, wordt het zaterdag toch wel een lekker daggie. 'We zitten woensdag in de warme sector. Dat betekent plus 1, vanwege de vaak stabiele wind en niet al te koude temperaturen. Vandaag is de warme sector echter van korte duur. Een koufront, zie ook teletekst pagina’s 707, komt al snel vanuit het westen binnen. De wind neemt daarna iets af en komt meer uit WZW dan ZZW. Donderdag nadert een warmtefront vanuit het zuiden. Zeeland komt als eerste weer in een nieuwe warme sector te zitten. Genoeg wind om te varen, maar hij blijft tussen de 4 en 6 bft. In het binnenland maximaal 5. Richting meest ZW tot WZW. Vrijdag draait de wind naar zuid en dat zal het noorden bekoren, elders wordt het erg vlagerig. Zaterdag nadert dan het koufront en komt aan de 2e warme sector weer een eind. Veel wind, stormachtig, met name in de vroeg ochtend. Zondag een stuk rustiger en ideale condities voor alle niveau’s maar wel uit een vrij beperkte, zuidelijke richting.' Vroeg opstaan dus.
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
5 minuten magnetron stand 8 doet wonderen
|
|
|
Teigetje
|
Moet je wel het deurtje open laten Marco Morgen om 9 uur bij Haring Harry en dan richting Wijk jiiihaaaaaa. Kan de 10 weer even opdrogen
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Kan de 10 weer even opdrogen ja inderdaad, ik het nou 20 kilo aan kite in m'n auto liggen
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen om 9 uur bij Haring Harry en dan richting Wijk jiiihaaaaaa. Ik los jullie wel af....13:00 op Wijkikie
|
|
|
|
Teigetje
|
Volgens Jan Visser is tie ZW dus schelli Nog effe een bakkie en dan kom ik eraan. Schel vind ik ook goed hoor. Staan we iig niet in de file.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Gaan we lekker naar schelli Ik heb mijn droogpakkie en berevel al an Kreeg net een belletje van Co de garage, 4 nieuwe banden motten eronder dus voorlopig geen nieuwe kites. Ik ben faiet Kan ik bij iemand een tientje lenen voor een (famile) bak kibbeling
|
|
|
Jelle
|
zelf vangen die kibbeling!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik zit op mijn werk en kijk over het IJ het waait al lekker ..ga zo even een paar vrije uurtjes regelen ..en daarna naar Schell.. See You..
|
|
|
|
@LaurenS
|
De 12 , zegt mij genoeg, ik gaan naar Waik, ltrz
|
|
|
|
|