Haring High Richardt
|
Ik ga vandaag nog wel ff naar schel maar hoelaat hangt van me verwarmings monteur af Is tie al weg ??? Vandaag daggie schel Is er al iemand op schell of mot ik eerst nog even sjoppen en een bakkie doen bij v.d. Berg ??? Ga nu heen zie wel of er iemand is
|
|
|
Jelle
|
Wijk Pier zo of Bunker
|
|
|
Vloot
|
Hij is er nog niet eens dus duurt wel tot een uurtje of 2 gok ik. Kom net bij vdB vandaan en een 9m Bularoo gereserveert .
|
|
|
|
Jeffrey77
|
Ik ben er morgen rond 13.00 uur. Voor het eerst na mijn lessen met mijn eigen spullen aan oefenen... Spannend!
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Ik ben er morgen rond 13.00 uur. Voor het eerst na mijn lessen met mijn eigen spullen aan oefenen... Spannend!
Wordt zeker spannend voor je met de wind van morgen.... Hoe groot (klein) is je kite
|
|
|
Jeffrey77
|
11 meter en ik weeg 85 kg. Als het te hard waait kan ik in ieder geval voor het eerst mijn kite uit de tas halen haha
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Ik ga vandaag nog wel ff naar schel maar hoelaat hangt van me verwarmings monteur af Is tie al weg ??? Vandaag daggie schel Is er al iemand op schell of mot ik eerst nog even sjoppen en een bakkie doen bij v.d. Berg ??? Ga nu heen zie wel of er iemand is Moet jij niet eerst een film maken voordat je gaat kiten...Sjoppen kan je ook op koopavond als het donker is.
|
|
|
GetHigh
|
Volgens de voorspelling gaat de wind in de ochtend naar west draaien. Als dat het geval is ga ik even kijken of muiderberg wat is. Moet om 12.00uur weer terug zijn voor de kids. Dus naar zee rijden word een beetje kort, helaas. Nog meer mensen die plannen hebben om naar muiderberg te gaan voor een korte sessie?
|
|
|
kitem
Geen avatar
Logs: 0 | 6 uur
|
@Jeffrey77
Ik kite nog niet zo lang en heb nog niet mijn eigen kite met harde wind uitgeprobeerd. Het wordt voor mij ook spannend morgen!
CU@Schellinkhout
Mimosa
|
|
|
Glider
Geen avatar
|
@ Jeffrey en @Kitem, ben ook beginner en ga morgen voor t eerst zelf oefenen, cu daarsow!
gr, G
|
|
|
|
Vloot
|
Wat een bagger dag die monteur kwam natuurlijk veel te laat en dus geen tijd meer om te kiten Maar DONDERdag gaan we weer rammen op schelli.
|
|
|
@LaurenS
|
Ff lekker gevaren op schell met de 9 m² , windje was niet verkeerd en lekker stabiel!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Weekend zeker geen wind meer....en maar werken en werken en werken ben weer jaloers op jullie !!
|
|
|
martijnc
|
je heb geen recht om te klagen tim
|
|
|
Tim_GTS5
|
Je heb gelijk Martijn, hopen op wind voor jou zondag !
|
|
|
Jeffrey77
|
@ Jeffrey en @Kitem, ben ook beginner en ga morgen voor t eerst zelf oefenen, cu daarsow!
gr, G
Gezellig, ben ik morgen niet de enigste die daar aan het klungelen is...
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Weekend zeker geen wind meer....en maar werken en werken en werken ben weer jaloers op jullie !! tsja ken d'r nog één.... Zaterdag trouwens raar windje voorspeld nu van ZWestelijk (jawel Tom) draaiend naar N... dat wordt verkassen halverwege de dag...
|
|
|
Jelle
|
je heb geen recht om te klagen tim Niemand van de waanzinnig mazzelende éénmiljoenste der mensheid die ooit aan een kite heeft gehangen mag ooit nog klagen. Hoeveel ribben je ook hebt gebroken en wind je hebt gemist. In historisch perspectief wordt het nog uitzonderlijker. Lucky, lucky, lucky us...
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Voor de beginnende kiters op deze pagina: 6 BFT = geen beginnersweer zeker niet met een 11 Rise (Jeffrey). Helaas, het is niet anders, volgende keer beter.
|
|
|
Langbeest
|
Toch wel leuk, varen op Schel. Was een prima uurtje
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Iedereen heeft het weer lekker gehad, lees ik alweer... Ga morgen ochtend met Kloasie ff naar de Bunker, voor de verandering! Wie gaan er ook? 10.30 uur @ the bunker
|
|
|
|