On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Leuk hoor lang-monster, lachen was het zeker.... Kon eigenlijk niet met de sneeuw maar leuk was het zeker Januari Feldberg lijkt me beter qua conditdities, jammer dat je niet mee kan Erwin!!! Volgende keer ben je erbij manrot
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
Geweldig filmpje Langbeest .....Thx Met zo weinig sneeuw zoveel LOL Idd On the Loose hopelijk is het daar beter, die sneeuw!!!!!!!!!!
|
|
|
Retard
|
27 December feldberg !
|
|
|
martijnc
|
haha tim loopt hem gewoon in de sneeuw, respect!
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Lekker filmpie gasten in de snow Kan ik het een keer met mijn brunotti mirror uit de vorige eeuw proberen ??? of mot je echt een snow boardje hebbe ?? Ik weet dat het nog ver weg is, maar gaan er donderdag nog mensen naar zee, Muiderberg of IJburg. Voorspellingen zien er goed uit. Neem ik een daggie vrij. Waait het Dan ??. Kom dan net uit de nachtdienst dus dat wordt eventueel ,s middags Waar ga je evt heen ??
|
|
|
GetHigh
|
zijn er nog mensen van hier die mee gaan met kitemobile naar Feldberg, weekend van 21 januari?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Waait het Dan ??. Kom dan net uit de nachtdienst dus dat wordt eventueel ,s middags Waar ga je evt heen ?? Wijk geeft nog steeds tussen de 18 en de 23 knopen af voor donderdag. Ben gisteren even langs IJburg gereden, maar dat ligt dicht, evenzo Muiderberg. Ik ga donderdag dus naar zee, Jeroen komt ook. Ik moet 's middags beginnen, maar kan wel vanaf de ochtenduren tot een uurtje of 2 á 3 in de middag het water op.
|
|
|
mocem
|
gaan er mensen donderdag rond een uur of 2 richting wijk? Wil er graag niet alleen staan. dat is ook zonde van me uren.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het aankomend weekend ziet er wel goed uit 7 graden een W/NW ... IJmuiden of Wijk ??
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Donderdag ziet er ook goed uit Frank. Zaterdag kan ik niet, zondag ga ik met een paar vrienden blokarten op Wijk pier. Misschien dat ik zondagochtend nog effies het water op ga voordat ik ga blokarten.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik ga donderdag dus naar zee, Jeroen komt ook. Ik Wijk of Ijmuiden ???
|
|
|
|
TBK
|
Vrijdag maar ff naar Wijk denk ik, 17-18 knopies moet lukken. Nog meer badgasten die vijdag die kant op gaan.
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Joepie de poepie. Donderdag vrij genomen dus lekker naar zee brrrrrrr. Ries kan jij me op komen halen als je uitgemaft ben zeg maar hoe laat. Vrijdag ook vrij dus kunnen we nogmaals. Kan ik eindelijk met me Makootje aan de gang Zaterdag ook vrij dus waarschijnlijk het lichaam stram maar laten we dan nog meer een keer gaan Zondag ziet er ook weer lekker uit dus maandag ben ik als het goed is naar de klote
|
|
|
@LaurenS
|
Joepie de poepie. Donderdag vrij genomen dus lekker naar zee brrrrrrr. Ries kan jij me op komen halen als je uitgemaft ben zeg maar hoe laat. Vrijdag ook vrij dus kunnen we nogmaals. Zaterdag ook vrij dus waarschijnlijk het lichaam stram maar laten we dan nog meer een keer gaan Zondag ziet er ook weer lekker uit dus maandag ben ik als het goed is naar de klote Pfffff,ben net thuis ,maar dit zie ik toch ff niet zitten hoor.Komt wel weer denk ik,of nie
|
|
|
Langbeest
|
@Peter, ben je bruin????
|
|
|
|
Langbeest
|
mmm hij wel. ik kan niet wachten om je verhalen aan te horen. Je hebt toch wel aangemeld dat ik volgend jaar kom?? Is wel nodig hoor, zal de boel eens op stelten zetten.
|
|
|
|
Giertje
|
Welkom thuis peter, dat zal wel even wennen zijn. Maar je boft, komende dagen even wat warmer om te wennen en dan weer de schaatsen (snowboards) uit de kast. helaas ik heb geen droogpak dus ik vertrek maar voor een maandje naar Nieuw Zeeland. Wat hebben wij kiters het toch zwaar. Kitekings: Prettige feestdagen en veel succes met kiten op 1 of 2 januari! Laat het jaar goed beginnen.
|
|
|
|