Tim_GTS5

|
Ik blijf lekker binnen er is toch niet genoeg wind Gevoelstemperatuur BRRR -13 !! : 
|
|
|
|
@LaurenS

|
Helemaal goed hier op de gouwzee, ik ga weer het zeetje op, ltrz
|
|
|
jantjuuh

Logs: 0 | 586 uur
|
@emiel,
Ik was ff kiijken, maar de weg is zo'n beetje onbegaanbaar als je geen 4x4 hebt. Bij communicatie weg west waren ze met zn 3'en bezig, maar idd iets te weinig wind.
|
|
|
the littleman

|
Als er wind is! mag er geboard worden in Avenhorn/Berkhout  .We hebben daar gister(zaterdag) heerlijk nieuwe sporen getrokken.Of op het ijs bij schellinkhout ook top,maar dan moet er wel genoeg sneeuw opliggen,anders heb je totaal geen grip.
|
|
|
@LaurenS

|
Haha , twee uurtjes gepakt op het Hemmeland. Met een mannetje of 8 op het sneeuwijs , helemaal super met de 12......Morgen , overmorgen weerrrrrr
|
|
|
onderaqua

|
Zekers Peter het was top mooie sneeuw goede wind. Morgen misschien weer op onze geheime spot. Video en foto's volgen nog.
|
|
|
Langbeest

|
Zekers Peter het was top mooie sneeuw goede wind. Morgen misschien weer op onze geheime spot. Video en foto's volgen nog.
ja Peter op onze geheime spot, tjonge jonge
|
|
|
ROBST3R

|
ja Peter op onze geheime spot, tjonge jonge Watjes
|
|
|
onderaqua

|
Goed lezen dudes. Plek zat op de Gouwzee bij Monnickendam.
|
|
|
Tim_GTS5

|
Laat maar zitten we komen niet op jullie secret spot lekker sociaal  Kwam net een filmpje tegen van vorige week ijmuiden , wat een lekker daggie was dat  Oja de dubbele backroll met kiteloop staat op film wie geloofde me niet ?  Ik in het grijze droogpakkie
http://vimeo.com/17738703
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Tim ...Ik geloof je  maar ik heb het filmpje 2x bekeken en je gaat ergg lekker maar waar staat die dubbele backroll kiteloop? 
|
|
|
onderaqua

|
ik zie hem ook nie daarop nie
|
|
|
onderaqua

|
foto's gelukt Frank ???
|
|
|
|
@LaurenS

|
Lachuh dat filmpie,verbaasde me echt dat er al geschaatst werd op de gouwzee, was eem lekker daggie met net genoeg wind 
|
|
|
Tim_GTS5

|
Haha leuk filmpie dikke actie  , misschien dinsdag weer een kansje ? Morgen is er nog minder wind dan vandaag volgens mij. Op 2:44 Frank, hij was net iets te laat met filmen.
|
|
|
onderaqua

|
Mooi Frank en ook snel in elkaar gezet Sjapoo...........
Volgende keer jij ook op de sneeuw??
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Ik kan niet zo goed tegen die kou ....ik was vanmiddag helemaal verkleumd volgende keer trek ik ook mijn motorpak aan en dan wil ik het zeker een keer proberen . @ Tim ..Gezien.. wil ik ook leren 
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
supercool filmpie frank lekker verschil peter van de hitte naar het koude gezellig daar op de gouwzee hey heren mocht ik jullie nie zien alvast prettige feestdagen
|
|
|
audi

|
piste in avehorn
|
|
|
Tim_GTS5

|
Iemand zin om naar wijk te gaan snowkiten staat een redelijk windje 12kn 
|
|
|
KiteFEEL

|
@ Audi Ziet er goed wit uit. Waar ligt het weiland in Avenhorn? Zit zelf altijd in de Beemster. Heb je een adres voor in de TomTom? Kom ik als ik terug ben uit Oostenrijk even langs. Hier ligt ook aardig wat sneeuw en goed windje! http://www.kitehigh.nl/gallery/pic/4460Gr Sven
|
|
|
audi

|
is dit fiss bij ladis?
|
|
|