|
onderaqua
|
Yep,gaat nie lukken nie.
|
|
|
PeeWee
|
Lukt niet helaas, ff op een weiland kijken
Ik ben je net mis gelopen. Ik heb even staan kijken maar vond het zeker voor mijn eerste keer niet verstandig. Mijn leenboard stond trouwens ook niet goed afgesteld, Dus die ben ik nu aan het afstellen voor de volgende keer (mot toch nog een keer lukken). See joes
|
|
|
@LaurenS
|
Zijn nu op assendelft met Tim,Sander en Klaas, goed te doen hier met een stevige briessss
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Mooie foto's, Assendelft was echt top vandaag heerlijk gesnowkite met Peter, Klaas en Tim. Toen wij hoorden dat de Gouwzee niet te doen was, toch maar ff in Assendelft geweest!!! Toegangsweg was helaas gesperrt i.v.m stuifsneeuw Jammer Ben en Aleid dat julie niet ff onder het lint zijn doorgereden, was echt goed, volledig gedepowered met de 12 (net te houden) mijn eerste sprongetjes gemaakt op skietjhus... Tim ging weer ver en hoog met z'n 7!!! (al loopend) Was weer gezellig... mannen. wat ga je toch heerlijk snel op skies hehehehe!!!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was wel weer even lekker vandaag, verzuurde benen maar voldaan haha. Ging af en toe best lekker hoog en de loopies deden het ook weer leuk, nu graag weer 20 graden en 25 knopen !! Leuke foto's HJ
|
|
|
@LaurenS
|
Beentjes zijn idd stijf, toch wel werken hoor op zo een weiland
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
Maar het was wel leuk een keer snowkiten MET wind Nu weer ff herstellen Peter, niet te veel eten he ga je minder hoog
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik ben dr klaar voor, gister effe schoentjes en broekie gescoort bij Kater Nu nog wat sneeuw, wind en vrije tijd graag
|
|
|
@LaurenS
|
En anders ga je gewoon mee op wintersporttttttttt
|
|
|
Tim_GTS5
|
WEERBULLETIN VOOR DE LUCHTVAART . GELDIG VOOR: DE DAGLICHTPERIODE VAN ZONDAG 26 DECEMBER 2010. WIND: IN DE KUSTGEBIEDEN NW 8-13 KN, IN HET NW-LIJK KUSTGEBIED 13-19 KN. LANDINWAARTS ZW TO W, 4-8 KN. Iemand niks te doen morgen ? Zou de laatste sessie van het jaar kunnen zijn als ik de vooruitzichten zo bekijk !!
|
|
|
|
koeleman
Gast
|
Hee Tim, laat morgen even horen wat je plannen zijn!! lijkt mij ook wel tof om nog effe te knallen greetz Sybren 0651080472
|
|
|
Bossy
|
Hey gasten, gaan er vandaag nog mensen buiten spelen? ik heb niet voor niks zo een snowboard aangekocht let me know grtz Eltjo
|
|
|
KiteFEEL
|
Als er wind stond had ik al op het board gestaan. Nog even afwachten dus..
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Hey gasten, gaan er vandaag nog mensen buiten spelen? ik heb niet voor niks zo een snowboard aangekocht let me know grtz Eltjo me to, vrijdag snowboardje gekocht speciaal voor snowkiten, dus wil hem graag uitproberen
|
|
|
Bossy
|
Ok mannen stuur even een sms als je gaat 0621849434 en waar dan ook..ik woon in heerhugowaard...
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
ik sluit me aan bij Eltjo.... 0648380608 of via mail van kitehigh, hometown Zaandam,
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wind is weer ingekakt zoals gewoonlijk dit jaar, snowkiten wordt ook niks dooit nu pittig hier.
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
2 januari is het dan zo ver:
|
|
|
|
Langbeest
|
Top mensen gezellig
|
|
|
FlyingHigh
|
Helemaal en zoals het er nu uitziet, ben ik erbij .
|
|
|