zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Volgens mij kan je gewoon je rondtje lopen Peter ...de wind blijft gewoon de hele dag staan ... Ik ben er ook pas om een uurtje of 11.30 vroeg genoeg.
|
|
|
@LaurenS
|
Mis ik iets, Waarom gaan jullie morgen zo god vergeten vroeg (wil zelf nog even eerst mijn rondje hardlopen, vandaar de vraag). See joes Lijkt me duidelijk.De heren moeten aan de huiselijke verplichtingen voldoen.Dus in de ochtend kiten en s,middags bij de vrouw en kids op de bank
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Wijk was genieten! 5m met het nieuwe golfsurfboardje! In totaal 3 uur achter elkaar door gekite en geen moment koud gehad! Terwijl ik gister half bevroren thuis kwam na 2 uurtjes golfsurfen.. Mooie golven en een goede bak wind, morgen weer!
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
's Morgens en 's middags kiten Frank. Tegen de tijd dat het schemerig wordt, nog effies een bakkie en dan naar huis. Zo vaak kunnen we de laatste tijd niet dus dan maar zo lang mogelijk op een dag.
|
|
|
Pimp
|
Wijk was genieten! 5m met het nieuwe golfsurfboardje! In totaal 3 uur achter elkaar door gekite en geen moment koud gehad! Terwijl ik gister half bevroren thuis kwam na 2 uurtjes golfsurfen.. Mooie golven en een goede bak wind, morgen weer!
Respect Emiel!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wordt super morgen !! Iedereen gaat naar de pier, zie jullie daar ben er rond 10:30
|
|
|
FlyingHigh
|
DAMN.....het jeukt....krabben helpt ni. Is het al zondag??? Wordt een soort 2de nieuwjaars kite, als ik zo naar de reacties kijk
|
|
|
|
Idefixe
|
Morgen doe ik Wijk ( Harlingen was vandaag helemaal ok)
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Jaaa gezellie Tom, laatste keer was januari 2010 dat ik je gezien heb Me bussie ligt vol ik ben der klaar voor,
|
|
|
Idefixe
|
ff voor de duidelijkheid: wordt het Pier of Bunker?
|
|
|
|
mocem
|
met die westen wind kan je er altijd nog heen varen misschien zijn de golven er wel mooi
|
|
|
Langbeest
|
Op het nieuws werd verteld dat er een kitesurfer uit het water is gehaald door de KNRM in Wijk aan Zee. Ook 2 surfers zijn in moeilijkheden geraakt maar op eigen kracht uit het water gekomen. Weet iemand hier meer van?
|
|
|
|
Langbeest
|
Sorry sorry sorry zag niet dat er al een onderwerp liep sorry
|
|
|
Tim_GTS5
|
Erwin jij komt toch ook morgen ?!! Kiten met dat lange lijf
|
|
|
Langbeest
|
Ik ben nog even wat aan het regellen dat ik kan komen. Hoop het wel maar weet het niet zeker. Dat lange lijf moet nodig weer in beweging komen.
|
|
|
Janus
Logs: 0 | 4 uur
|
Ha, ik heb ook wel zin. Waar de bunker is weet ik inmiddels maar waar is de locatie Pier? gewoon een stukje verder zuidelijk op de zelfde weg?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ja, gewoon die weg tot aan het eind volgen. Daar heb je een parkeerplaats. Omkleden en dan de pier oplopen richting het strand.
|
|
|
Idefixe
|
tot morgen!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Oke vandaag aantl uurtjes opgenomen en naar Wijk gegaan. eerst even bij de Bunker gekeken en toen bij de pier. Wind was erg vlagerig en met oost was het een klein beetje aflandig. Dus toch maar niet het water opgegaan..... MORGEN KAN IK NIET !!!!!!!!!!!
|
|
|
Jelle
|
Marifoon klinkt slechter: Verwachting van 01:00 tot 13:00 uur: Vlissingen Hoek van Holland IJmuiden Texel Rottum Delfzijl Harlingen west 4-5,zicht goed Zierikzee IJsselmeer Marken west tot zuidwest 3-4,zicht goed
Verwachting van 13:00 tot 01:00 uur: Vlissingen Hoek van Holland IJmuiden Texel Rottum Delfzijl Harlingen west tot zuidwest 4-5,zicht goed Zierikzee IJsselmeer Marken west tot zuidwest 3-4,zicht goed
|
|
|
TBK
|
Over een kwartier ga ik richting wijk. Al meer vroege vogels die kant op. Het is in ieder geval niet glad.
|
|
|