Pimp
|
Beterschap Hans! Ik denk dat ik maar aandelen koop van een fabriek die toiletpapier maakt want het heerst flink.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Hans toch. Beterschap man. Lekker balen. Heb er dinsdag en woensdag ook last van gehad. Gelukkig nu weer over. Volgende keer weer samen het water op hè. Voor de rest, tot morgen mannen.
|
|
|
@LaurenS
|
Ik ga nog ff lekker terug mijn nessie in , ga om een uur of 12 er zijn..... Bij twijfel wind gaan ik richting bunkert..... Denk
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Tja, NW gaat ie niet meer worden vandaag volgens de berichten. Noord zeggen ze. IJmuiden is dan niet fantastisch met die pier. Ik ga zo maar eens mijn bed uit en kijken waar we heen gaan. Bunker is dan de betere optie. Nog meer die kant op Edit: Hier in Almere is het echt windstil. Aan de kust zou het net rond de 15 knopen zijn, maar zoals het er nu naar uitziet, sla ik een daggie over. Ga lekker effies naar de sportschool. Misschien vanmiddag nog varen, maar denk het niet. Veel plezier voor iedereen die wel gaat
|
|
|
TBK
|
Het ziet er net inderaad niet goed uit John, ik blijf ook maar thuis denk ik. Hopelijk van de week meer wind.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Laat even weten waar je heengaat Peter als er genoeg wind is, hoop dat ie nog aantrekt.
|
|
|
@LaurenS
|
Doen ik, ik ga rond half 12 rijden. Misschien wel Blijburg!!!
|
|
|
Pimp
|
De wind op IJmuiden is wel NW maar te slap voor een feestdag. Ga eerst zwemmen met de kids en beoordeel om 12.00 uur wat het wordt. Het KNMI geeft 5-6 op dus er is nog hoop.
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ik ga gewoon naar ijmuiden zometeen, staat nu 8-10m/s volgens actuele waterdata en wordt nog meer vanmiddag.
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
De wind is nog niet veel hier in Purmerend en het (mot) regent ook nog eens ...niet echt uitnodigend om te gaan surfen .. Op de webcam van Aloha is ook nog niet veel aktie te zien http://www.alohabeach.nl/Ik kijk het nog even aan anders sla ik vandaag over..
|
|
|
|
Pimp
|
De windsnelheid 10m. op 23 januari 2011, 12:00 uur is 7.5 m/s De windstoot op 23 januari 2011, 12:00 uur is 9.3 m/s Daar ga ik niet voor rijden. Wordt dus een dagje meehelpen in het huishouden. Have fun voor degenen die wel gaan!
|
|
|
|
Pimp
|
Neem de kids gewoon mee joh, laat je ze daar zwemmen. Worden het bikkels van!!! Grappenmaker. Ben jij soms die KLM´er die met een Taboo vaart?
|
|
|
|
@LaurenS
|
Stelletje flapdrollen , het is helemaal ik hier op IJmuiden. Spiegelglad zeetje en goed gepowered met de 12 plus twintip... En heel belangrijk geen regen hier. Mannetje of zes op het water......
|
|
|
Pimp
|
Hmm, dus toch de verkeerde keuze gemaakt. Lekker voor je Peter, enjoy!
|
|
|
Bossy
|
Medemblik was super mooi strak ijsselmeertje en heerlijke dikke wind!
|
|
|
@LaurenS
|
Ha,dat is mooi Bossy,wij hebben ook genoten,lekker rustig en supervlak zeetje Lekker hoog gegaan met de 12 en gelooped,blijft een angstmoment.Brute langzame kracht
|
|
|
FlyingHigh
|
Klopt pimp....ik ben die klm-gast met taboo. Die vandaag heeft lopen kl~ten op het water. Damn...leek wel een beginner....oeps dat ben ik ook ! Laurens, bedankt nog voor mijn boardje aan de kant brengen . Volgende keer rondjes van mij!! Waar was jij John?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was zeker weer lekker stond gewoon goed gepowerd met de 11m, 3,5 uur gekite zonder rust was best vermoeiend na zo'n lange tijd niet kiten haha. Valt me wel weer tegen dat er zo weinig mensen waren, lijkt wel of iedereen een mooi weer kiter is geworden knallen met die kadavers Is Medemblik met Noord te doen dan, kan je beter naar Andijk toch ?
|
|
|
|