|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja we lopen te zeiken in de winter dat het wel eens wat warmer mag worden is het eindelijk wat warmer is die rukwind ook glijk pleite.
|
|
|
FlyingHigh
|
Ben blij dat ik afgelopen winter droogpakkie had.....hebben toch alweer aardig wat daagjes te pakken dit jaar . Hoop voor vrijdag nog ff daggie te kunnen pakken hoor!! Maar zoals het er nu uitziet gaat dat ni meer gebeuren. Wordt iedere paar uur minder op guru
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Misschien dat er van de week s,middags nog wat thermische wind opsteekt ..dat is vaker het geval met windrichtingen met Oost erin .. het land is dan wat opgewarmt en het water is nog koud ..dan kan er een thermisch windtje opsteken ..
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Laten we het god alle 80 hopen Frank De Evo kan weer getest worden.... Hij is weer lekker heel Thx 2 ZW7.nl
|
|
|
Giertje
|
Ik ga maandagavond vanaf 6 uur op de dijk zitten Het gaat helemaal goed komen !
|
|
|
|
Langbeest
|
Zo sander mooi dat ie weer heel is. De mijne is ook weer gerepareerd,een gaatje net boven een seal van de tube. Laat de wind maar weer woeien......
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Ook zo voor jouw man, mooie kleuren heb je trouwens Welke kleur is de 12? Van de Berg zeker, altijd goede service... Wind laat nog ff op zich wachten Langbeest, Wo is ook weer inge... najah wachten maar weer.... We zijn niet de enige hahahahaha
|
|
|
Langbeest
|
12 is blauw. Idd perfecte service
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zo we zijn weer terug van een heerlijk weekendje camping kijkduin effe lekker geshopt /lekker biertje op een terrasje in scheveningen gezellig hoor geen kites gezien daar op het strand bedankt jongens voor alle slaapplaatsen als mijn potje op is en alvast voor de lange game sessies op de ps 9 JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA nog 4 daggies werken en daar ga ik weer lekker weg richting luik effe ontstressen is toch geen wind
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
erg he morgen gaat het weer los al het geweld john morgen effe bellen voor je toiletje hoe het ermee staat
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ja is goed Hans. Ik hoor het wel als je er klaar voor bent. Ga eerst maar effies lekker naar Luik met je meissie. Gezellig man. Waar is trouwens de wind. Het is echt helemaal bagger zeg. Drama.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
de wind is helemaal verdwenen maar het mooie weer komt eraan vooral met de pasen da's lekker lekker shoppen in luik nancy der zus gaat mee met husband dus word gezellig dus moet wel lekker weer zijn die slapen in een tentje spreek je deze week nog wel maken we meteen en datumpje gr hans
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Op 1 Mei om 12.00 gaat de wakeboardbaan weer open in Heerhugowaard zie : www.skeef.nlKunnen we onze energie weer kwijt op de mooie dagen
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Iemand nog zin om mee te gaan naar Fuerte voor 11 dagen ? Rond 28 juli... ?
|
|
|
|