zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Was vanmiddag bij mij schoonmoeder op de camping bij Harderwijk en daar op het veluwemeer waaide het behoorlijk ,de windsurfers (kiten verboden)waren aan het planeren ... ik dacht dat het wel eens een mooie avondsessie op Edam kon worden ,ben ik net terug .... waait het hier nauwelijks.. Oostelijke winden zijn niet echt te voorspellen .. Morgen hopelijk beter..maar als de voorspelling klopt dan waait het alleen in de ochtend en neemt de wind in de middag al weer snel af ...wordt een vroege sessie dan maar (Edam)
|
|
|
|
Pimp
|
pimp waar ga je morgen kiten dan Dat beslis ik morgenochtend pas, afhankelijk van windkracht en richting. ´s Middags moet ik uiterlijk om 14.00 uur weer in Hilversum zijn.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
op schel lag het gras ook lekker hoor!
|
|
|
|
Langbeest
|
Ja ben net binnen, en heb mijn wetsuit alweer aan, waar gaan we heen?..
|
|
|
Tim_GTS5
|
Geweldig avondje gehad met mocem, tbk en johan. Gekite met een stabiel windje dat hoog zat en op de grond kreeg je je kite zowat niet omhoog haha, heel apart zo'n thermisch windje waar nog veel lift in zit ook.
|
|
|
|
mocem
|
Idd et was echt lachen. je kon alleen varen met je kite op 11 uur. lager had je te weinig wind. morgen ga ik uitslapen en keihard chillen.
|
|
|
martijnc
|
waar ga je morgen tim?
|
|
|
Pimp
|
He Frank (TBK), ik zie dat je ook wakker bent, waait het al bij jou op de doik?
|
|
|
martijnc
|
waait al lekker op schel
|
|
|
Pimp
|
waait al lekker op schel
Schel met zuidoost, is dat oke?
|
|
|
|
martijnc
|
waait al lekker op schel
Schel met zuidoost, is dat oke? wel beetje vlagerig. waar gaat de rest heen?
|
|
|
|
@LaurenS
|
Gaat al snel naar zuidzuidoost,ik gaan naar Edam.
|
|
|
PeeWee
|
Ik ga zo Noordelijk mogelijk, Dus naar medemblik Maar ja bij Enkie heb je weer wat meer ruimte en geen sherpe K*T schelpen. Ik lees wel waar het gros naar toe gaat. Nog even de hond uitlaten en moederdag ontbijt en dan op pad.. See joes
|
|
|
Pimp
|
Gaat al snel naar zuidzuidoost,ik gaan naar Edam.
Noord of zuid van de haven?
|
|
|
TBK
|
Ik rij wel en ik zie wel waar. Dogs haven of Enk. Tim ben je al wakker of doen we weer een avondsessie.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Mogge Dogs haven Waar is dat ??? De wind verzamelt kracht voor morgen, als Pimp los gaat Waar ga je heen ???
|
|
|
Pimp
|
De wind verzamelt kracht voor morgen, als Pimp los gaat Waar ga je heen ??? Kijk nog ff. Wordt zoals het er nu uitziet een namiddag sessie.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik rij eerst even naar Edam kijken of het daar wat is ...anders naar Dogs heaven..of Enkhuizen.
|
|
|
|