|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
Ik ga ook naar Spanje alleen niet naar het vaste land Fuerteventura , lekker eten shoppen en kiten elke dag !! wanneer ga je tim? wij zitten er van 11 t/m 25 augustus en dan in Corralejo... (noordelijke puntje)
|
|
|
@LaurenS
|
Ik prefereer Portugees, ik boek binnenkort voor de Kaapverdische eilanden . Om on topic te blijven
|
|
|
Haring High Richardt
|
Sander, je bedoel Pee Wee Ben bezig met Veerman das Kino. Had hem helemaal klaar maar nou loopt het geluid bij somige stukken niet synchroom. Hoor je jeroen zijn stem bij een sprong van Tim Had hem ook al op You troep gezet maar ik heb hem er afgehaald. 5 weken plakken monteren en knippen voor Jan L...L Op de harde schijf loopt tie wel goed Heb dit in al die jaren nog nooit gehad, iemand een oplossing voor het syncroome probleem ??? Haring Hai Richardt Productions Presents: Kite Kings on Tour Das Kinooo VEEEER - MAN 2011 Actie Actie Actie, gaat tie gaat tie Wir haben das nicht gewust Hooooooper Trooooper backdrive over raily,s Sehr Viel Spass Gewenst Nexte mahle sind wir in Tarifa Zowel in You troep als in Vimeo te bewonderen
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ik ga ook naar Spanje alleen niet naar het vaste land Fuerteventura , lekker eten shoppen en kiten elke dag !! wanneer ga je tim? wij zitten er van 11 t/m 25 augustus en dan in Corralejo... (noordelijke puntje) Vanaf 28 juli t/m 8 Aug. ook in Corralejo .
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Nee ik bedoelde Sander, Richard. Dat synchroniseren kan ik je niet mee helpen. Kaartje kom ik binnenkort wel effies ophalen of we zien elkaar wel op een spot binnen 2 weken. Dan ga ik op vakantie en wil ik het kaartje wel weer mee hebben. Komt wel goed Ries. Aankomend weekend ziet er weer goed uit om te varen. Krijg ik het kaartje wel weer terug. Ik prefereer Portugees, ik boek binnenkort voor de Kaapverdische eilanden . Kaapverdische wil ik ook een keer heen. Zag er op tv helemaal top uit. Maae hoe zit het Peter.............geen Brasil meer of is het een extra trippie.
|
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
36 seconden beeld en geluid en bij mij loopt ie goed hoor.
Dat klopt, maar daarna is het kl..te. na die 36 sec. Dan zie je jeroen praten terwijl jij in beeld ben
|
|
|
Pimp
|
Ik ook in augustus/ september Zuid-Spanje, Tarifa See joes Is dit serieus? Gaan we met z´n 3-en? TOP!
|
|
|
PeeWee
|
Ik ook in augustus/ september Zuid-Spanje, Tarifa See joes Is dit serieus? Gaan we met z´n 3-en? TOP! Nee, mannen Ik ga met mijn gezin. Kite-tjes gaan wel mee want je schijnt er ook aardig te kunnen kiten ;-) See joes
|
|
|
PeeWee
|
Zo toch nog effe lekker een paar uurtjes gevaren in het zonnetje met twee man op het water Dikke 12 knopen aan het eind van de sessie Laatste uurtje draaide de wind teveel naar Noord voor Schellie Morgen weer. (wel pas na het werk, helaas) See joes
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ideaal zo'n 17m nu haha maak ons maar jaloers Morgenmiddag misschien nog een kansje op Schellie volgens windguru al is het ook minimaal
|
|
|
PeeWee
|
Ja, jongens dat gaat pijn doen als ik langs kom vliegen met 12knopen See joes
|
|
|
franco
|
hee peewee, volgens mij ben je al helemaal naar de klote als je de 17 meter vol heb geblaft pfffffffffffffffffffffff.
veel plezier met je nieuwe speeltje.
|
|
|
|
|
|
PeeWee
|
Weer een mooi filmpje van een top weekend. Wel een beetje zout in de wonde voor mij (met dank aan mijn werkgever). Ik was er al bijna over heen (had het weekend al in een doosje gestopt en achter in mijn geheugen geplaatst) Maar goed, wanneer komt de verzamel DVD-box uit? See joes
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Geweldig weer Ries, Kite kings is een HIT!!! op KH Acitie,actie, actie knap hoor!!! Jij, Vinni en Tim staan er weer het beste op, wil wel wat zeggen over de kwaliteit, alhoewel Jeroen ook vaak in beeld was Je weet het he 7 oktober Teksel last minute the movie, wie weet!!
|
|
|