FlyingHigh
|
Lekker geknutseld Ries . Krijg van het zien weer zin om ff een weekendje te gaan....was TOPPIE!!!
|
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ff naar schell , als het meezit. Er staat voldoende wind, knopje of 17 lekkah!!!
|
|
|
|
mocem
|
ben ik vandaag om 12 uur klaar met werken. 12 knoopies perfect voor me fuel 15 meter. is me vriendin jarig.
|
|
|
@LaurenS
|
Toch ook fijn, je vriendin verwennen!!!
|
|
|
|
|
mocem
|
moet jij zeggen john. uren schrijven en kiten tegelijk!
|
|
|
|
|
Vloot
|
En word er vrijdag nog gekite? Schelli of Wijk.
|
|
|
@LaurenS
|
Te weinig wind denk ik
|
|
|
mocem
|
Na 2 uur zenuwachtig naar de bomen kijken werd ik naar et strand gestuurd. toch nog 2 uurtje gevaren.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo ola vanuit het warme zuiden hier een berichtje van een iets wat aangeschoten beun ze hebben hier geen martini maar vermouth JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA super gezellig hier en bloedje warm hey john benalmadena is reuze gezellig heb vast een foto van je opgehangen dat je komt OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE we hebben het reuze naar onze zin en willen nog niet terug alleen de zee is nog wat koud maar daar deinst debeun niet van terug gewoon zwemmen met die handel heb al wat kites gezien maar die doen allemaal PIMP na looooooooooooooooopen voor de rest de groeten van iedereen en tot horen esta es muy buena aqui i mucho vermouties por mia I ESTA PROXIMA BES OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
hallo ola vanuit het warme zuiden hier een berichtje van een iets wat aangeschoten beun ze hebben hier geen martini maar vermouth JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA super gezellig hier en bloedje warm hey john benalmadena is reuze gezellig heb vast een foto van je opgehangen dat je komt OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE we hebben het reuze naar onze zin en willen nog niet terug alleen de zee is nog wat koud maar daar deinst debeun niet van terug gewoon zwemmen met die handel heb al wat kites gezien maar die doen allemaal PIMP na looooooooooooooooopen voor de rest de groeten van iedereen en tot horen esta es muy buena aqui i mucho vermouties por mia I ESTA PROXIMA BES OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
hehehe humor! Have fun over there!
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Je hebt echt een bakkie teveel op hè mafkees Geniet er nog maar effies van met je gezinnetje. Nog 2 weekies en dan mag ik. Oleeeeeeeeeeeeee en dan toch nog maar even een jiiiiiiihhhhhhhhaaaaaaaaaa
|
|
|
TBK
|
Mooie film heb je weer uit je mouw omgetoverd Ries, ik heb weer genoten alleen de volgende keer mag jij weer filmen dan kom ik misschien ook nog een keer in beeld. Oh ja voor je het predikaat NH-kiteking mag gebruiken moet je toch echt wel minimaal voor de derde keer mee naar El Gouwna gaan. Dus Ries ff boeken bij OAD.nl 600 euries kan je weer een lekker filmpie in elkaar jassen. ps. Hans nog een paar hele mooi dagen daar toegewenst met je familie in Torrrrrrrrrremolllllinos Niet teveel drinken anders mag je niet vliegen, er zitten nl veel Duitsers aan boord op de terugweg en dan kriegst probleme und du bist nicht so lieb wen du getrunken hast !
|
|
|
@LaurenS
|
Zit nu op schell, er kan gevaren worden!!!!knopje of 16
|
|
|
Tim_GTS5
|
Gister ook gevaren maar met West is het gewoon niks op Schel omdat de wind over Hoorn komt... Maar was best lekker gister af en toe flink gepowerd met de 11 en dan ineens was ie weer weg, morgen valt er misschien ook nog te varen denk dat het Wijk wordt en zondag ijmuiden
|
|
|