Vloot
|
Hij was weer top vandaag op schelli
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
gister was hij echt top op muiderberg was helemaal alleen later was nog iemand bezig met een slingshot maar die maakte een downwinder en even later ook nog iemand met flysurfer. wat was het top achterin zeg
|
|
|
|
@LaurenS
|
Zeg ga jij is werken, je hebt zeker nachtdienst, zoals ik
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zo maar even naar de Bunker , hopen dat ie niet inkakt zometeen.
|
|
|
TBK
|
Zo maar even naar de Bunker , hopen dat ie niet inkakt zometeen.
Beetje vlagerige wind Tim, er zit nog redelijk veel West in . Misschien is SH ook wel te doen. Één ding het is wel bokkoud !
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
O Ja El Gouna is 737 i.p.v. 600 euri,s en aangezien ik ga verbouwen is Tarifa een stuk goedkoper, waait natuurlijk wel een stuk meer in El gouna dan Tarifa maar ja je kan niet alles hebben
Je mag van mij wel een tientje hebben hoor Ries. No problemo. Kijk, met dat tientje erbij klinkt het alweer een stuk vriendelijker. Zevenhonderdenzevenentwintigeuro. Als je het snel zegt, is het niks. Ga nou gezellig mee man. Gezellig en wie moet nou straks in El Gouna al die hamburgers opeten. Vandaag maar niet varen, morgen maar eens kijken op IJmuiden of zo.
|
|
|
|
Henning
|
Nog mensen vanuit flevoland met een plaatsje over naar NH?
|
|
|
@LaurenS
|
Ik laat vandaag maar ff voorbij waaien Morgen keuze maken : 1)Ajax-Twente 2) Kiten....... Ai, moeilijk
|
|
|
|
martijnc
|
morgen lekker in me droogpak, ben helaas uit me 5/3 gegroeid en 3/2 is nog iets te koud denk ik
|
|
|
TBK
|
Ik laat vandaag maar ff voorbij waaien Morgen keuze maken : 1)Ajax-Twente 2) Kiten....... Ai, moeilijk Dan wordt het Ajax - Twente, er komen nog wel betere dagen als morgen.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Tja ..Voetbal ...of kiten ....dat is moeilijke keuze ...maar niet voor mij. Vandaag 4 uur op het water gestaan was lekkerrr (niet Super) omdat het met W/NW op Schellinkhout wat toch vlagerig is ..maar goed te doen zeker als je wat verder het water opgaat. al met al toch een lekkerrr dagje . Morgen naar zee????
|
|
|
@LaurenS
|
Hij was weer lekkerrrr......................... In mijn bedje Als er morgen genoeg staat gaan ik naar Ijmuidel, maar voor 8 m/'s kom ik mijn kribje niet uit en gaan ik voetbal kijken. Er volgen idd nog betere dagen met meer woei , hoop ik
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Jaja...ome Leon heeft weer eens kunnen kiten op Schellie...veeeeel te lang geleden! Beetje vlagerig maar toch wel weer lekkel Bytheway...Zwaf, lekker karretje heb je! Bevalt ie?
|
|
|
|
Giertje
|
Ja mij heb je ook niet gezien maar misschien wordt het tijd voor een bril
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Nee ..Jij was er niet Ger ...Je auto stond er ook niet.. Ik had wel die heuptrapeze voor je meegenomen..
|
|
|
Ride
|
Tja ..Voetbal ...of kiten ....dat is moeilijke keuze ...maar niet voor mij. Morgen naar zee???? Voor mij is de keuze een makkie. Voetbal is echt totaal mijn ding niet dus ik ben rond 11 uur op IJmuiden. Gaan jullie maar allemaal gezellig voor de televisie binnen zitten, heb ik des te meer ruimte op het strand en water.
|
|
|
martijnc
|
mag wel ietsies harder waaien
|
|
|
Ride
|
Ach, de wind trekt in de loop van de ochtend nog aan dus komt wel goed. Gewoon gaan en varen met die hap
|
|
|
Tim_GTS5
|
Goeiemogguh even de kater eruit kiten !!! Wind begint alweer toe te nemen 7-10 m/s op naar ijmuiden zometeen
|
|
|
Ride
|
Goeiemogguh even de kater eruit kiten !!! Wind begint alweer toe te nemen 7-10 m/s op naar ijmuiden zometeen Effies eten, bakkie doen, spullen inpakken en op naar IJmuidellllllllllllllll
|
|
|