TBK
|
Veul plezier daar op IJmuiden Ik ga het wat Noorderlijker zoeken, ga zo naar Harlingen Wat is erin Harlingen te doen Theo
|
|
|
Jelle
|
Maandagmorgen Wijk Pier 10.00
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik ga vandaag ff op muiderberg kijken. Gisteren ook geweest, was iets teveel west. Verder eruit was ie redelijk te doen. Aangezien ie wat gedraaid is, moet ie vandaag goed zijn. Eerst maar ff rustig wakker worden.. Have fun iedereen vandaag.
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Ja Top ...Maar ik heb je niet gezien vanmiddag Leon ... Dat kan wel kloppen, ik vloog met m'n Flysurfer (zwart/wit/goud) aan de kopse kant van de dijk bij het "waaigat". Anyway....als m'n katertje weg is kom ik naar IJmuidel .
|
|
|
DM2008
|
Wind ziet er niet briljant uit op het moment, maar volgens Sint Tobias van surfabc.nl moet dat nog goed komen. Op naar IJmuiden dus!
|
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Het begint alweer aardig te waaien ik ga nu ook naar IJmuiden Wat moet jij nou in Ijmuiden ??? Ben je niet lekkel zoetwaterkiter Wat wordt het morgen ??? Wijk of schellie ????.
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen West ,dus IJmuiden. De wind is aan en Ajax staat voor met 1-0 inde rust , dus iedereen blij
|
|
|
Vloot
|
Kom net bij workum vandaan leuke spot, alleen te weinig wind maar dat kwam mooi uit voor mijn vriendin die les had . Maar morgen mag ik weer los schelli of wijk ik zie morgen wel.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het begint alweer aardig te waaien ik ga nu ook naar IJmuiden Wat moet jij nou in Ijmuiden ??? Ben je niet lekkel zoetwaterkiter Wat wordt het morgen ??? Wijk of schellie ????. Ja inderdaad Zoet water is veel lekkerder ...vandaag op IJmuiden was het erggg druk kiters ,windsmurfers ,en raften ....je moest goed uitkijken als je een sprong maakte .. het was trouwens ook een behoorlijke klotsbak heb er pijn in mijn knieen van ,en dan nog dat parkeertarief 7 ,- euries voor een middagje parkeren . volgend keer weer lekker naar Schell... heb het wel weer gezien op zee..
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
@Vloot, Kom ook net bij Workum vandaan, was sochends inderdaad te weinig wind Maar vanaf een uurtje of 2 ging die redelijk goed aan, en pff wat een drukte maar was wel weer lekker!
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Maar je hebt wel een lekker windje ' smiddags nog gekregen John. Die zee was vandaag toch wat me tegen hield. Hoop dat de wind morgen en overmorgen goed staat voor Schell of muiderberg. Ff lekker knallennnnnn.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Weer een dag om niet te vergeten @ ijmuiden Heerlijk gevaren met de 9m , rond de 20 knopies en mooie golven alhoewel ook wel choppy op een paar stukken. Was inderdaad wel wat drukkig, Frank jij ging ook weer lekker hoog met je 12 lekker hoor
|
|
|
Vloot
|
@jantjuh ik ging om 2 uur weg maar was idd gezellig druk Evengoed een lekker dagje met 2 meiden opstap
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Maar je hebt wel een lekker windje ' smiddags nog gekregen John. Die zee was vandaag toch wat me tegen hield. Hoop dat de wind morgen en overmorgen goed staat voor Schell of muiderberg. Ff lekker knallennnnnn.
Dat was voor mij de reden om vandaag naar Stichtsebrug te gaan. Heb daar prima gevaren met nog 4 andere kiters. Wind trok op een gegeven moment lekker aan naar 19-21 knp. Misschien morgen weer maar moet ff een medestander vinden voor de maandag.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Wat is erin Harlingen te doen Theo Je wilt het niet geloven maar ik zat om 11.00 uur in de kerk in Harlingen.. Me 12 opgestuurd naar Wouter om de bladder erin te frotten want ik kreeg het niet netjes voorelkaar, en dacht doe us gek, zoals Haring zegt.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Dat was voor mij de reden om vandaag naar Stichtsebrug te gaan. Misschien morgen weer maar moet ff een medestander vinden voor de maandag.
Daar moet ik toch ook eens heen. Dat is voor mij echt 5 minuten rijden en ziet er top uit daar. Morgen kan ik niet, maar ik ga daar zeker een keer varen.
|
|
|
Haring High Richardt
|
en dacht doe us gek, zoals Haring zegt En Zo Is Dat !!!! en dan nog dat parkeertarief 7 ,- euries voor een middagje parkeren . Dat is toch een grooooooote familiebak kibbeling met trippel saus Morgen kan ik niet, maar ik ga daar zeker een keer varen Dinsdag de hele dag vrij , jij ook ??? i.v.m. SD kaartje ! Haha ,zoetwatermatrozen Grin Grin Grin ,ikke morgen naaar het zeetje...lekkerrr Hoe laat ben jij er ??? Zit nog te twijfelen tussen wijk of schell .
|
|
|
@LaurenS
|
Eerst slapen, gok om een uur of elf à twaalf op de spot
|
|
|
Haring High Richardt
|
Eerst slapen, gok om een uur of elf à twaalf op de spot