Vloot

|
Nou ik ben wakker dus, ga ik zo los op schell  Wie gaat er mee? Ik ben er om 9:30 
|
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Dinsdag kan ik na het werk varen Richard. Kijk nog wel even hoe de wind is en waar ik dan naartoe ga. Je gaat het horen.
|
|
|
DM2008

|
Zie nu 1 kite op www.ijmuider-strand.nl, wie is er nog van plan die kant op te gaan (bij Aloha is helemaal niemand op de cam te zien)?
|
|
|
Vloot

|
Hij was weer top op schel  een beetje vlagerig. Eerst met de 11m die later dik overpowerd was, vervolgen nog ff lekker rammen met de 9m  ik ben helemaal kapot. Nu ff lekker tukkie op de bank 
|
|
|
Haring High Richardt

|
Zie nu 1 kite op www.ijmuider-strand.nl, wie is er nog van plan die kant op te gaan (bij Aloha is helemaal niemand op de cam te zien)? Was er toch echt de hele middag, bij aloha, zal volgende keer ff zwaaien  waren in het begin met 3 kiters dus je had makkelijk kennen komen Hij was weer lekkel op wijk (pier) met de 9 meter, mooie golven  . Top sessie  met weinig bekenden Dinsdag kan ik na het werk varen Richard. Kijk nog wel even hoe de wind is en waar ik dan naartoe ga . Tis niet veel voor morgen  , denk dat het schellie wordt 
|
|
|
@LaurenS

|
5 uur op het water gestaan op IJmuiden. Moet zeggen dat het zalig was met de7m2....en veel bekenden. Mannetje of 10 op het water. Morgen een daggie schell denk ik. Ff zoetwaterhappen..... Ben kapoet!!!
|
|
|
Giertje

|
het was weer een Top middag op Schell. Heerlijk gevaren met de 10 meter. Morgen kunnen we denk ik weer. Als Onderaqua het tenminste nog aandurft. Vandaag zat er op een halve meter na bijna een andere kiter in zijn nek. Gelukkig liep het nog goed af. 
|
|
|
|
onderaqua

|
Ja Gier het was kantje boord. Ik geloof dat de andere kiter nog meer geschrokken is als ik.
KOn ff nergens heen halve meter achter mij plofte hij in het water lijkbleek van de schrik.
Excuus aanvaard,hij heeft weer wat geleerd.
|
|
|
onderaqua

|
O ja ,nog twee weekjes dan richting Rosas voor vier weken of Oliva of Tarifa kweet nie.
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Top sessie met weinig bekenden Er mot ok gewerkt worden he, Harinkie  Mooi dat jullie weer hebben genoten vandaag. Ik heb ok weer vreselijk gelachen vandaag op me werk, toch mooi he als je fijne collega's heb 
|
|
|
Haring High Richardt

|
Er mot ok gewerkt worden he, Harinkie Afgelopen weekend gewerkt dus heute en morgen geht wer los  toch mooi he als je fijne collega's heb Of een leuke hondt  Ik geloof dat de andere kiter nog meer geschrokken is als ik. Die andere kiter was Giertje ??? Morgen kunnen we denk ik weer Hoe laat zijn jullie er ??? In de ochtend ziet het er op dit moment het beste uit 
|
|
|
@LaurenS

|
Vroeg, uurtje of 10!
|
|
|
Giertje

|
Veel te vroeg wij komen pas als er woei is Dus om een uur of twee. 
|
|
|
mocem

|
wat top dag. net gelukkig nog 2 uurtje mee gepakt.
|
|
|
|
|
|
|
Vloot

|
Om 9uur morgen ga ik weer vlammen op schell 
|
|
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Van harte met je eerste gelande sprong Herman  Smaakt naar meer hè. Vanmiddag ook naar schellie als het nog waait. Peter, kan jij effies een kort berichtje doen of de wind wat is als je op schel bent. 
|
|
|