PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Doet Frankie goed. Jij ook een fijne vakantie Taco. Houd die kite niet teveel op 12 uur hè in Cabarete. Geniet ervan. Thanx John. Heb er enorm veel zin in. Zouden ze de PKRA hebben gecanceld in Cabarte omdat ze weten dat ik mijn kite op 12 uur hou?... Nou ja maakt ook niet uit hebben Frank en ik mooi meer ruimte. Na de vakantie kom ik een weekendje naar Schel of Wijk.
|
|
|
Callantseye
|
Iemand vanavond nog aan de gang in de kop NH?
|
|
|
FlyingHigh
|
Zie ik je morgen nog op Schell, John?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Is er morgen wind dan op Schel ?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Volgens mij alleen s,morgens ...in de middag neemt hij af .. Zaterdag ziet er beter uit ..hopelijk niet teveel regen . het plaatje voor morgen:
|
|
|
Koeleman
|
Iemand vanavond nog aan de gang in de kop NH?
Heb halfuurtje gekite op het amstelmeer. Wind was helemaal niks. Heb jij wel kunnen surfen?
|
|
|
mocem
|
Was net lekker op zee. Zelfs nog een uur zon gehad.
|
|
|
Wim uit Assen
|
Wat is de temperatuur van het zeewater? Op zoetwater vaar ik met shorty. Is dat op zee al te doen?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Zie ik je morgen nog op Schell, John?
Denk het wel. Ben er rond 09.30 uur. Kan tot een uur of 12. Ik check morgenochtend nog effies TT707 voor de wind. Laat ik het nog even zeker weten. Gezellig Taco als je een keertje naar Schellie komt. Doen we meteen de BBQ op het gras.
|
|
|
patrick87
Logs: 0 | 108 uur
|
ik ga morgen ochtend ook even naar schelli, denk er ook wel een uur of half 10 te zijn.
|
|
|
FlyingHigh
|
Mooi. Ik kijk morgen ook nog ff op 10 min waarneming of het de moeite waard is. Hoop het wel, want heb ff zin om te knallen.
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Marifoon bericht voor de scheepvaart geeft voor 2-14 uur, 5/6 afnemend naar 4/5 en van 14-2 uur 4/5 naar 3/4, dus zou met 9 moeten lukken.
|
|
|
Callantseye
|
Ben vanavond geweest (op zee) en het was kak. Maar wou toch nog heel graag even een sessie voordat ik een maandje te werk ga.
|
|
|
Koeleman
|
Wat is de temperatuur van het zeewater? Op zoetwater vaar ik met shorty. Is dat op zee al te doen? Ik vaar ook al met een shorty op het zoete water. zoute water nog niet.. Maatje van mij probeerde het maandag, maar hij had het ijskoud:P Als het windje morgen ochtend(9:00AM) een beetje mee zit ga ik ook voor een paar uurtjes naar Schellinkhout. Gezellig al is er nog wat volk
|
|
|
martijnc
|
zondag mirns aangezien het erg druk gaat worden met die grandprix
|
|
|
|
Ride
|
Nou Herman, moet lukken volgens de voorspellingen. Ben rond 09.30 uur op Schellie. En morgen weer en dinsdag en woensdag.
|
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
zijn er mensen die richting muiderberg gaan waait lekker of mogen we nog steeds niet kiten ivm blauwalg.
|
|
|
mocem
|
Ik heb nog niemand met een shorty zien varen op zee.
|
|
|
Ride
|
zijn er mensen die richting muiderberg gaan waait lekker of mogen we nog steeds niet kiten ivm blauwalg.
Blauwalg is over. Muiderberg is echter een no-go met deze windrichting. Kom net van Schellie. Klein uurtje kunnen varen. Wind viel wat tegen, maar de gezelligheid was er niet minder om. Effies lekker zitten ouwehoeren. Morgen maar weer, 08.30 uur @ Schellie.
|
|
|
patrick87
Logs: 0 | 108 uur
|
ja bale dat de wind weg viel @ schellie. maar evengoed nog even lekker kunnen varen
zal morgen ochtend nog even bekijken wat ik doe, als ik kom ben ik er ook rond 8.30 aangezien de wind morgen misschien iets te hard is voor me 9m.
|
|
|
cagiva
Logs: 0 | 80 uur
|
Wordt het nog wat voor een avondsessie op Schel? Of wachten tot morgenochtend?
|
|
|