Haring High Richardt
|
Net teiger gebeld maar hij ligt nog op zijn bed te stinken, gelukkig mot ik nog naar de saturn voor een nieuw scheerapparaat. Kan tie nog even bijkomen Wat wordt het Wijk of Ijmuiden ????? http://www.surfabc.nl/webcam-wijk-aan-zee/Windt zat in ieder geval -------------------------------------------------------------------------------- Hey Ries, ik ga straks naar Ijmuiden. Staat nu 17-21 knoopies Mot nog ff overleggen met die slaapkop, wijk of ijmuiden ???
|
|
|
@LaurenS
|
Ik denk wat veel noord in de woei, wat meer wind op wijk... Kiek wel, zit al in Velsen... Ltrs
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Sterkte vandaag John. Maaaaaar morgen nog zo' n dag hoor! Ga nu ff buurman oppikken en snel nog ff langs appie, voor de broodnodige krentenbollies. Und dan Gehtsssss Looooossss
|
|
|
Langbeest
|
@hoogvlieger ik heb net een kwartje in de wijk wind machine gegooid dus helaas geen wind op IJmuiden
|
|
|
FlyingHigh
|
Nou lekkker dannn....dacht nog wel dat we vrienden waren. Zit dieppppp blijkbaar. Kijk nog wel ff wat het wordt. Have fun iig mannen en wie weet tot zo Dat ie trouwens nog werkt op kwartjes.......zal wel oude wind zijn dan!!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hoe meer noordelijk hoe meer wind zo te zien. Denk dat Egmond voor vandaag een nog beter optie is. Zal zo eens overleggen met de Haringhapper.
|
|
|
Langbeest
|
Is echt oldskool wind.......
|
|
|
|
PeeWee
|
Nog niet veel wind op zee, Ik wilde eigenlijk ook een keertje naar Egmond, (hoe noordelijker des te harder de wind) maar lees op de site van de Egmond kiters dat er ook een behoorlijke stroming staat dussssss ik ga maar weer naar Andijk See joes
|
|
|
Teigetje
|
Ik hoor net van de chauffeur de Haringhapper dat we een poging gaan wagen bij de Bunkert. Hey Pe je ziet het het wordt Bunkert
|
|
|
PeeWee
|
Hee Teiger, nog niet veel Kite-actie te zien op de Aloha web-cam, wel veel andere strandactiviteiten.
Toch maar naar Andijk. Ik had eigenlijk wel zin in een zoute bek.
See joes
|
|
|
@LaurenS
|
Goed te doen hoor met de directional, momenteel trekt ie aan , gezellig hoor met Theo en haringhapper
|
|
|
Teigetje
|
Nou het was weer slap lulluh en weinig aktie. peter ging nog net met z'n waveboard.
|
|
|
PeeWee
|
Was weer een typisch NW windje op Andijk. Aan en uit windje dus. Wel lekker met het zonnetje erbij en in de vlagen flink beulen en mega hangtime met de 17m Morgen weerrrrr See joes
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ach ja weer veel gelachen met die West Friezen, ben gesloopt , morgen weer mannuh?
|
|
|
Tim_GTS5
|
nou het was net niks op ijmuiden , zelfs met me 11 was het alleen beetje varen....morgen weer zo'n dag ben ik bang.
|
|
|
mocem
|
ik dacht dat er in de avond meer wind zou komen. Helaas is et nog niks. ik ga er niet voor rijden. Morgen ga ik wel ff naar et strand. Zal weer de 15 meter worden
|
|
|
FlyingHigh
|
En toch ga ik morgen weer hoor Tim!! Thanks voor tip en ff testen Meteen daarna mijn tweede sprongetje gemaakt en geland . Hopen dat het morgen weer lukt, dan zit er tenminste wat progressie in.
|
|
|
Jelle
|
Volgens de windmeter op Muiderberg waait het daar al de hele middag goed.
Maar ik kreeg vanmorgen met voetballen een liesblessure, au.
Ik lag dubbel Ride, over je stinkverjaardag.
|
|
|
FlyingHigh
|
Jaaaaa John had echt vet zin in die verjaardag.....NOT
|
|
|
martijnc
|
waar ga je morgen tim?
|
|
|
Tim_GTS5
|
maar eens kijken op Andijk hoe dat is met NW, volgens windfinder redelijk goed.
|
|
|