PeeWee
|
Was gisterenavond inderdaad heerlijk varen. Lekker dwars gedaan en mijn 12m gepakt terwijl 9m ook kon. Geen spijt van gehad want de sprongen waren weer lekkel Vandaag geen wind dus dan maar de racefiets uit het vet trekken. See joes
|
|
|
|
Langbeest
|
Ik doe met je mee Peter
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
Zooo lekker gevaren op Wijk van 1 tot 7 met de 10 Maareh, weet iemand wat al die reddingsboten in het water deden rond een uurtje of half 4? van hanglos: gewoon oplettendheid van medekiters. Achhter de derde bank dreef een kite en nergens in de buurt van die kite was iemand te vinden. Vanaf de kant was de kite moeilijk te zien. Het is raar als je wel een kite ziet drijven maar er geen persoon meer in de buurt is. Als er enige tijd een kite op die afstand ligt en je ziet er niemand bij gaan op een moment wel de alarmbellen rinkelen. Ik vind het gewoon goed als medekiters dit soort situaties melden. Van dat klopt niet. Je hebt een kite op zee, niemand ligt erbij en niemand heeft gemeld: ik ben me kite kwijt of heb mijn safety's getrokken en ben naar de kant gezwommen. Gelukkig bleek nadat de KNRM en reddingbrigade een tijd zoekslagen aan het maken waren de kiter op de kant te staan.
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
@Floris
Okee! Ja ik zag op een begeef moment een rode ocean rodeo in het water liggen met een stuk verderop de eigenaar int water, was ik nog ff naartoe gevaren. Hij vertelde dat zijn kite was losgeschoten, maar wel naar de kant kon komen. Dan moet zn kite dus verder de zee in gedreven zijn....
|
|
|
franco
|
tim ik wil je nog bedanken voor de hulp van gisteren, ik ga dinsdag met mijn bar naar van de berg teruch,want ben er klaar mee dat nu voor de zoveelstekeer mijn chicken loep los komt van mijn trapeze(niet fijn!!!!!!!!!!!!!!!!) al met al toch nog lekker gevaren, dus nogmaals bedankt voor de hulp.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Geen dank Franco ook raar dat je 5e lijn los zat opeens, je moet gewoon eens wat vaker unhooked varen haha. Wel irritant natuurlijk, kan trouwens aan je trapezehaak liggen die misschien wat groot is of dat pikkie van de chickenloop is gewoon te dun maargoed dat is niet te veranderen denk ik.
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Denk echt dat het aan de vorm van je trapezehaak ligt Franco, ik heb het nog nooit gehaad igg... en ken de klacht ook niet!!!
|
|
|
PeeWee
|
Hi Franco, zoals je weet heb ik jaren met North (rebel) gevaren maar nooit dit probleem gehad.
Wel is 'mijn' donkey dick wel eens gebroken waardoor de chickenloop niet erg zeker voelde maar nog nooit vanzelf los gegaan.
See joes
|
|
|
franco
|
het ziet er op het filmpje ook top uit, alleen ik ben nu al een keer of 5 unhooked bezig, maar zonder dat ik dit zelf wil, ik ga deze week naar van de berg hier voor want wil dit alleen als ik het wil en niet als de bar het wil hahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
franco
|
ps verlies ook mijn kite niet, alleen is hij niet te houden als hij weer los van mijn trapezen komt. verders nog steeds onder de indruk van de rebel, bar zal wel optelossen zijn. en mischien licht het wel aan mijn nieuwe trapeze(ja is net nieuw )dus wie weet zit daar de fout.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey john ben net terug lekker chil weekend enkie ben woensdag op ijburg dus kom dan zeker door naar muiderberg jihaatje
|
|
|
|
raf
Geen avatar
|
muiderberg is toch nog dich i.v.m. blauwalg? ik ben er een week geleden langs gereden en toen was't strand afgezet met rood/wit lint
|
|
|
|
PeeWee
|
Koelere,
ziet er vanaf woensdag weer goed uit. Woensdag NNO, Enkie?
Mogelijk zelfs al dinsdag avond.
See joes
|
|
|
|
Giertje
|
Nog kiters morgen aan het eind van de middag naar Edam?
|
|
|
@LaurenS
|
Nog kiters morgen aan het eind van de middag naar Edam? Zou zo maar kunnen,Ger
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
He Beuntje. Welkom terug van heeeeeeel lang weggeweest. Ga toch eens wat minder werken man en meer kiten. Veeeeuuuuul leuker. Ik rijd morgen wel effies langs Muiderberg om te kijken hoe het zit met die blauwalg. Als het nog dicht is, kijk ik wel even waar ik 's avonds ga varen. Overdag heb ik kinderfeestje van mijn dochter dus kan pas na het eten. Als Muiderberg dicht is, kom ik misschien nog wel even langs Enkie.
|
|
|
360
|
Morgen ijburg?!!!
|
|
|
TBK
|
Morgen als het lukt ben ik rond een uur of 4 op Enkhuizen ps. John nog gefeliciteerd !
|
|
|