prutmonster
|
De wind is nu meer nw andijk is niemand **%#}~<<>%<€^## kan iemand mijn kite even komen oplaten ?
|
|
|
arvidnl
|
net terug van ijmuiden. van 14.30 tot 18.00 gevaren gok ik zo. heerlijk.niet te druk dus lekker de ruimte en heerlijke golven!die regen merk je eigenlijk alleen als je op de kant staat!:-)2 dagen heerlijk kunnen kiten op ijmuiden!! nu moe...
|
|
|
patrick87
Logs: 0 | 108 uur
|
was echt lekker in schellie.!! alleen was de start iets minder voor mijn. met deze wnw wind was hij vrij vlagerig met het starten, en me kite stond op 12uur wat te klapperen. en voelde niet goed. dacht eerst dat me lijnen niet goed zaten. en na een paar keer iets naar voren getrokken te zijn had ik me safety los gemaakt. maar me lease brak los van me trapeze dus ging me hele kite ervandoor. gelukkig stond er iemand vlakbij de dijk die me kite kon pakken (thnx hiervoor!!) na dit allemaal zag ik dat andere kite's ook onrustig waren op 12uur, en alles gecheckt en nog een keer geprobeerd en het water in gelopen. alles snel vergeten en een onvergetelijke mooie sessie gedraaid lekker rustig ook.
|
|
|
@LaurenS
|
Na een mindere start ,goed bezig Patrick
|
|
|
Haring High Richardt
|
was echt lekker in schellie.!! alleen was de start iets minder voor mijn. met deze wnw wind was hij vrij vlagerig met het starten, en me kite stond op 12uur wat te klapperen. en voelde niet goed. dacht eerst dat me lijnen niet goed zaten. en na een paar keer iets naar voren getrokken te zijn had ik me safety los gemaakt. maar me lease brak los van me trapeze dus ging me hele kite ervandoor. gelukkig stond er iemand vlakbij de dijk die me kite kon pakken (thnx hiervoor!!) na dit allemaal zag ik dat andere kite's ook onrustig waren op 12uur, en alles gecheckt en nog een keer geprobeerd en het water in gelopen. alles snel vergeten en een onvergetelijke mooie sessie gedraaid lekker rustig ook. West, Noord west, is op schel KL..................TE Op de kant tricky met vlagerige k..t wind of geen wind en een seconde later weer een k...t vlaag en verder op nog meer k..t windt Hoe vaak moet dat nog gezegd worden ??????? bij mij gaat springen steeds beter, nu het landen nog Goeie zaak !! Kom je al boven de dijk uit zodat je bij de mensen naar binnen kan kjken ?????
|
|
|
patrick87
|
was echt lekker in schellie.!! alleen was de start iets minder voor mijn. met deze wnw wind was hij vrij vlagerig met het starten, en me kite stond op 12uur wat te klapperen. en voelde niet goed. dacht eerst dat me lijnen niet goed zaten. en na een paar keer iets naar voren getrokken te zijn had ik me safety los gemaakt. maar me lease brak los van me trapeze dus ging me hele kite ervandoor. gelukkig stond er iemand vlakbij de dijk die me kite kon pakken (thnx hiervoor!!) na dit allemaal zag ik dat andere kite's ook onrustig waren op 12uur, en alles gecheckt en nog een keer geprobeerd en het water in gelopen. alles snel vergeten en een onvergetelijke mooie sessie gedraaid lekker rustig ook. West, Noord west, is op schel KL..................TE Op de kant tricky met vlagerige k..t wind en verder op nog meer k..t windt Hoe vaak moet dat nog gezegd worden ??????? haha zeg het maar hoor ik ben in mei pas begonnen met kite dus had het zo nog nooit mee gemaakt. leer momentje
|
|
|
|
|
|
patrick87
|
haha ja super vet! echt een hele gave sport. over de golfjes springen ging al redelijk. (hooguit 2meter) maar kreeg later last van me knieen dus stopte daar maar mee. het omkeren naar tooside lukte ook en verder varen op tooside. en terug draaien ging ook lekker soepel ben nog nooit op zee geweest, maar als ik een golfje tegen kwam pakte ik hem ff mee downwind. had ook me voeten uit me staps gehaald tijdens het varen, en stopte met een flinke slok water. het begin is er al ik kijk gewoon alles af van jullie en probeer het zelf ook.
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lekkere sessie met klaas gehad op ijmuiden vanaf 18.00 tot 21.00 , lekker gepowerd met de 9m en korte lijnen en een paar leuke loops eruit geknalt Later zwakte de wind af. Wat een megahoge golven, een muur van water kwam er gewoon op je af...topsessie en alleen maar een klein buitje gehad
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hallo El gouwna badgasten Ik heb net geboekt Yesssssssss vluchtnr HV 0505 13.55 uur vertrek 18.55 uur aankomst Hugarda Uurtje of 7 op schiphol, om lekker te sjoppen ?????
|
|
|
FlyingHigh
|
Gefeliciteerd Ries wij zijn nu aan het kijken waar wij heen gaan. Wordt een bungalowtje ergens in de Algarve. Nu al zin in
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Doe je goed Ries. Tenminste één serieus iemand erbij die ons een beetje in het gareel kan houden. Uit onverwachte, maar overigens zeer betrouwbare bron, heb ik vernomen dat we heel veel wind krijgen in de week van 10 - 18 september.
Gezellig Herman dat je niet met ons mee gaat.
|
|
|
FlyingHigh
|
Dacht eigenlijk van...zal mezelf eens niet uitnodigen en wachten tot ik gevraagd word. Tot op heden niets gehoord . Hint is duidelijk hoor mannen!! Vandaag zelf maar bungalow geboekt in Armacão de Pera, Portugal. Kitespot ter plekke en meerdere in de omgeving.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Nou bij deze dan. Zou U alsjeblieft genegen zijn om ons volgend jaar te vergezellen naar een windrijke plek.
|
|
|
FlyingHigh
|
Hehe eindelijk. Lekker aan het bijkomen van je knal sessie, John
|
|
|
|
raf
Geen avatar
|
vraagje, waar kan je met de wind van morgen het best gaan varen?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Raf ik weet het niet hoor maar er is morgen geen wind, waar haal jij je voorspellingen vandaan ?
|
|
|