TBK
|
Das mooi Frankie , op naar Zondag Ja tot zondag Peet, onze verloren zoon der Beun heb ik nog ff gesproken en komt zeer waarschijnlijk ook als ie zijn barretjes nog kan vinden.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey frank heb mijn barretjes gevonden en ik kom zondag lekker varen hoor wel hoelaat we aanwezig moeten zijn
|
|
|
audi
|
8 uur
|
|
|
|
inleveren
|
Haaa Heren! Het ziet er naar uit dat het morgen in de middag nog een beetje gaat waaien! Nog actie @ omgeving amsterdam?
|
|
|
Flyingtrunkie
|
ik weet niet waar je die wind vandaan haalt maar volgens Theyr komt het niet verder dan 2 bft:
|
|
|
inleveren
|
Windguru gaf voor morgen nog een 15 knopen aan @ ijmuiden, zo in de namiddag.
|
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Wat was het toch top vandaag op IJmuiderslag!! Perfect weer gehad om m'n nieuwe Flysurfer Speed3 21m2 uit te proberen. WHOEHAAAA wat een kite!! Eerst een kitesurfsessie tussen de 9 en 12 knts waarbij ik als enige op het water was!!! Daarna toen de wind minder werd, heeeerlijk ge-flyboard met een westen wind!
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Wat was het toch top vandaag op IJmuiderslag!! Perfect weer gehad om m'n nieuwe Flysurfer Speed3 21m2 uit te proberen. WHOEHAAAA wat een kite!! Eerst een kitesurfsessie tussen de 9 en 12 knts waarbij ik als enige op het water was!!! Daarna toen de wind minder werd, heeeerlijk ge-flyboard met een westen wind! Leon.. ik wil dit niet weten...
|
|
|
Tim_GTS5
|
Heerlijk zonder wetsuit varen hier op fuerte, elke dag rond de 20kn. Morgen daggie finals pkra kijken ! Tot laters
|
|
|
@LaurenS
|
Maak me gek , Tim....
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Lekker hoer, Tim Zondag optijd thuis? wordt hier ook goed voor schel, maar dat had je al gezien natuurlijk
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
Heerlijk zonder wetsuit varen hier op fuerte, elke dag rond de 20kn. Morgen daggie finals pkra kijken ! Tot laters
en vaar je in corraleje Tim??? of toch elke keer op pad?
|
|
|
inleveren
|
Met zo'n grijze luft vandaag, moet het zeker wel gaan waaien! Welke spot @ around Amsterdam is vandaag in trek?
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
grote verschillen trouwens tussen windguru en windfinder. Zal wel te maken hebben met de buien die ze nog verwachten.
|
|
|
@LaurenS
|
Met zo'n grijze luft vandaag, moet het zeker wel gaan waaien! Welke spot @ around Amsterdam is vandaag in trek?
De Amstel met zijn canal parade
|
|
|
inleveren
|
Anal parade bedoel je;)
|
|
|
PeeWee
|
Het lijkt erop dat de wind aan het draaien is naar Zuid (en daarna naar ZW).
Ik hoop over een paar uurtjes toch nog even te kunnen kiten op Schellie.
Nog anderen met dezelfde gedachten of is het merendeel van de Kitekings op vakantie?
See joes
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Ziet er nu nagenoeg windstil uit, mocht het gaan waaien ben ik van de partij.
|
|
|
PeeWee
|
Schiet niet op!!
Draaien met die handel en aantrekkennnnn.
Ik wil weer eens het water oppppp
See joes
|
|
|
|
PeeWee
|
Nu weer onweer , zal wel nix worden vandaag. Morgen dan maar. Alleen ben ik een beetje bang dat het Kermis wordt op Schellie. Maar ik geef toch de moed niet op voor vandaag See joes
|
|
|
|