Ik zal het tegen Sander zeggen. Die rijdt morgen terug naar Nederland. Hoop dat ie niet alle wind meeneemt. Ik blijf nog 2 weken, maar als ik terug kom, zal ik de zon voor jullie meenemen. Lekker warm. Zit nu op de veranda in mijn blote bast en het is nog 26 graden. Heeeeeeerlijk
Hee Pannekoek ,wat loop je toch te mauwen....Net een paar topdagen achter de rug qua wind ,en het zonnetje gaat vanaf vandaag ook weer schijnen,temperatures rising .Oke de wind is de komende tijd ver te zoeken ,maar ja .Ennuh ,als je nog tips heb voor CR ,hoor ik het graag via PB......Veel plezier @ Tarifa
Hè wat rot voor je Marco, zo'n streepje in je nek...PFFFF.
Tim....wil jij niet van die K#T filmpies hier neer plempen. Krijg meteen zin om het water op te gaan en dat gaat niet echt hè met deze windvoorspellingen. Lachu hoe die gast ineens uit het niets in beeld flikkerde .
Zitten weer een paar lekkere Big airs en loopjes tussen...
Omdat je zomaar uit het niets plotseling een heerlijk vakantiefilmpje hebt neer geplemdt verdien je van mij +1 kudo op Hanglos!!!
Jah Kiters uit Noord-Holland onze Tim Talent wil heel graag meedoen aan het Rebull Boven NAP Event en heeft dus veel +1 Kudos nodig...
Help je mee Tim een kans te laten maken om mee te doen??? Geef hem dan je steun d.m.v. een kudo +1 rechts boven zijn reaktie op Hanglos, zijn nickname: Tim C4...
Zitten weer een paar lekkere Big airs en loopjes tussen...
Omdat je zomaar uit het niets plotseling een heerlijk vakantiefilmpje hebt neer geplemdt verdien je van mij +1 kudo op Hanglos!!!
Jah Kiters uit Noord-Holland onze Tim Talent wil heel graag meedoen aan het Rebull Boven NAP Event en heeft dus veel +1 Kudos nodig...
Help je mee Tim een kans te laten maken om mee te doen??? Geef hem dan je steun d.m.v. een kudo +1 rechts boven zijn reaktie op Hanglos, zijn nickname: Tim C4...
ff naar beneden scrollen (een heel eind) tot je Tim C4 tegen komt
Namens Tim@C4 bedankt voor je steun en nou maar hopen dat ie hoog gaat
Wil ook heeeeeeeel graag naar Zuid africa dus als jullie nog een kudoootje overhebbe
Andijk op het ganzenplassie.
Rider: Bejaarde 50 plus ouwe l...l kiter
Geschatte hoogte van de sprong :. Bomen zijn 22 meter en de kite gaat nog omhoog zoals je kan zien aan de waterdruppels onder het boardje uit de vorige eew, dus ik schat een dikke 26,734567 meter kan er een centimeter naastzitten hoor !!!!!
Adralinegehalte voor de kiter: Gigantisch hooooooog want hij staat in de poephouding en heeft ook hierna zijn pak vol gepoept heb ik gehoord via betrouwbare bronnen.
Denk niet dat ik met deze foto win van al die jonge getalenteerde gasten maar had graag met mijn grote voorbeeld Ruben kennis gemaakt dus stel ik hierbij 2 categorieen voor.
Categorie 1 tot 50 jaar
Categorie 2 de ouwe lullen klasse boven de 50 jaar
Hoeveel knp was het vanmiddag ongeveer ...Peter Ik zag wel dat het een beetje begon te waaien maar dacht dat het te weinig was om een beetje lekker te kunnen varen..
@ Richard ..Goed idee een Categorie voor de ouwe lullen boven de 50 jaar..
Hoeveel knp was het vanmiddag ongeveer ...Peter Ik zag wel dat het een beetje begon te waaien maar dacht dat het te weinig was om een beetje lekker te kunnen varen..
Ik schat dat het tussen de 12 en 15 knopen was. Frank (van surfschool Frank en Free) kon ook lekker varen en springen met zijn 11m. Zelf was ik lekker aan het beulen met mijn 17m.
Het zal een beetje pijn doen, maar jij had zeker een paar uurtjes lekker kunnen varen met je 11m edge.
Ben de afkickverschijnselen al weer voorbij, zeker dire weken niet gekite, mis het kiten niet eens meer Heerlijk uitgerust in de heuvels van Frankrijk, lekker dorpies en kerkies bekijken met het meissie Oh ja als een nog een schilder hier weinig werk heeft, daar in Frankrijk is genoeg te doen. Morgen weer lekker aan den arbeid jiihaa heb er nu al zin an.
Hoelaat morgen Peter en ga je naar pier ?, ben ook wel in voor een lichtweer sessie.
Surfabc:Maandag is het noordwesten van het land aan de beurt. Hoe noordelijker hoe beter. Een windveld trekt van 11 tot 14 over de kop van noord-holland en het noordelijke IJsselmeer met gemiddeld 17 knopen (goede 5 beaufort). Prima te doen dus. Van 2 tot 5 uur staat er ook nog voldoende wind, vooral aan zee. Gemiddeld komt het dan rond de 13-14 knopen uit (matig wind, 4 beaufort).
Shorty 3/2 zal wel aan de koude kant zijn of niet ?
Yep,zit bij het piertje om een uurtje of 12 te wachten op wind. 12m2 en directional in de aanslag,haha...... en anders gaan ik met mijn ponum van het zonnetje genieten