franco
|
Richard, van harte nog hieper de piep .....................
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Richard.... Van Harte Gefeliciteerd ...52 jaar alweer .. nog vele mooie (kite)surf jaren gewenst..
|
|
|
Jelle
|
Morgenochtend vroeg het water op bij de bunker in Wijk aan Zee, zal er rond 8 uur/half 9 al zijn!
Het maximale uit de goede ochtend halen!
Ik denk meer aan een uur of 7 op IJmuiden. De lessers vinden 6 uur te vroeg, dus ga ik lekker zelf.
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen Texel niet een idee voor een dagje , is ook niet al te ver maar volgens mij wel noordelijk genoeg ?
Als iemand mij kan oppikken lijkt het me wel wat ! Geen probleem, pb me maar pik ik je op Frank om 8 uur.....
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Doe je lekker John. zelf drie keer gekneusde ribben gehad....gaat wel wat tijd in zitten hoor. Kan beter een rib breken, dan kneuzen. Misschien dat je geluk hebt, omdat je al aan gaf dat het al minder werd. Impact vessie zeker niet meegenomen hè?! Bang dat je niet egaal bruin zou worden? Sterkte ermee iig!!! Voor jullie daar in het heerlijke Spaiiin, heel veel plezier nog daaro met lotssss of wind hier is het diep triest qua wind. Tja, vanmorgen voelde het al ietsiepietsie beter aan. Zal dus wel niet heel erg gekneusd zijn. Gelukkig maar. Toen de wind vanmiddag rond 13.00 uur weer aanging hier, heb ik toch maar even de 9m opgepompt en het geprobeerd. Was eigenlijk vanaf die tijd zo rond de 20 á 22 knopen en nu waait het nog zo. Heen en weer varen ging nog wel, maar als ik sprong, kwam die trapezerand zo lekker tegen mijn ribben aan waardoor het helemaal zwart werd voor mijn ogen. Drama dus. Toch nog ruim een uurtje meegepakt. Morgen maar een daggie overslaan en zaterdag kijken hoe het is. Van harte Ries. Niet teveel zuipen hè. Doet zo'n zeer aan je nek.
|
|
|
|
PeeWee
|
Hiep Hiep Hoera voor de Haringman. Tjee had graag mee naar Teksel gegaan, maar ja dat werken he. Tjee John balen man. Lekker van het zonnetje genieten dan maar Tjee Manrot, wat een progressie zal je maken met elke dag heerlijk kiten Tjee nog 1 dagje werken en dan na het weekend richting Tarifa See joes
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
John ..Beterschap met je rib ..gewoon even painkillers slikken en varen met die hap .. Maar jullie treffen het wel weer met de wind in Spanje .. @ Peter ..prettige vakantie ..en neem je kleinste kite maar mee het kan daar ook erg hard waaien op Tarifa
|
|
|
TBK
|
Morgen Texel niet een idee voor een dagje , is ook niet al te ver maar volgens mij wel noordelijk genoeg ?
Als iemand mij kan oppikken lijkt het me wel wat ! Geen probleem, pb me maar pik ik je op Frank om 8 uur..... Peet je hebt een bp-tje !
|
|
|
@LaurenS
|
Zag um,sta om 8 uur voor je deur
|
|
|
Langbeest
|
Lekker hoor Manfred. Ik ben weer veilig thui gekomen met regen, echt hollands weer. Nu maar wachten op wat wind. Misschien morgen op wijk even kijken. Richard van harte gefeliciteerd met je verjaardag en we spreken elkaar snel.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Tjee Manrot, wat een progressie zal je maken met elke dag heerlijk kiten Tjee nog 1 dagje werken en dan na het weekend richting Tarifa See joes de sprongen gaan met sprongen vooruit landen gaat ook al iets beter nu 1 op de 5 geland met doorvaren , rest is nog 'plons de kikker' veel plezier op Tarifa
|
|
|
FlyingHigh
|
Balen voor je, John. Dan maar van het zonnetje genieten en kijken hoe de andere kitekings het doen. Ik kijk morgenvroeg ff of er wind staat op Ijmuiden/ Muiderberg. Hoop dat we ff kunnen knallen
|
|
|
Flyingtrunkie
|
heel vaag weer vanavond: om 18.00 uur op Andijk geen zuchie wind, terwijl 2 km verderop op Medemblik de kites in de lucht hingen.. dus toen maar daarheen... En de beloning was een toch wel lekkere 16-17 knots sessie tot zonsondergang daar...
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
heel vaag weer vanavond: om 18.00 uur op Andijk geen zuchie wind, terwijl 2 km verderop op Medemblik de kites in de lucht hingen.. dus toen maar daarheen... En de beloning was een toch wel lekkere 16-17 knots sessie tot zonsondergang daar... Ach... het was wel ff lekker @ Mblik en gezellig... met 4 man... Fijne vakantie meneer PeeWee...
|
|
|
|
Levensgenieter
Geen avatar
|
Het enige vervoer dat ik heb is een fiets en aangezien ik in Wijk aan Zee woon, zal het dus de bunker worden zometeen!
Nog even een goede espresso naar binnen gooien en dan het water op!
Have fun voor de Texel-mannen en de rest natuurlijk ook!
|
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Iedereen bedankt voor de felicitaties, op naar de 100 . Was gisteravond weer gezelli maar nu maar weer eens kiten met de Teigert maar waar naar toe ???? Eerst ff boodschappies doen en de teigert uit zijn mandje belle Teksel gangers hafe fun en waait het al daar ???
|
|
|
Flyingtrunkie
|
ik ga naar de pier.. toch maar ff kijken. bij de bunkert wordt je auto weer zo leeggehaald.. meer liefhebbers?
|
|
|
Haring High Richardt
|
ik ga naar de pier.. toch maar ff kijken. bij de bunkert wordt je auto weer zo leeggehaald.. meer liefhebbers?
Weinig wind daar, denk dat je hoger moet, vollgens finder en guru. callantsoog en Julina dorp geven goeie wind. Op de webcam wijk ook weinig schuimkoppen.
|
|
|