Haring High Richardt
|
De webcam is live en dat ziet er niet best uit geen schuimkop te zien , dus rij je lekkel voor Jan L...l http://hdtv.webcam.nl/alohabeach/Wie weet waar je precies moet wezen in juliadorp of Den helder , ?? welke afslag ??? Zijn er strekdammen ??? en mot je betalen voor parkeren ???
|
|
|
Jelle
|
fout gegokt! ik keek actuelewaterdata om 5.45 en toen was het niks...
|
|
|
Michael van der Hoek
|
@ richard, julianadorp, callantsoog of den helder, maakt niet uit waar je wilt varen, je kan overal! Geen zones oid. Wij pakken alleen wel vaak het botenvak om de strandmensen te ontzien. Parkeren vaak onderaan de strand oprit. Je moet dus ff je spulletjes door de duinen slepen maargoed dat is niet anders. Vaak is dit gratis. En ja, strekdammen ja helaas.. overal.. Ik ga vanmiddag julianadorp bij strandtent paal 6 (strandoprit tegenover de chinese en het restaurantje 'zo is dat'. windvoorspelling op finder is 16 kn met stoot 18. tot een uur of 8 dacht ik. Nu eerst nog een paar uurtjes werken in ijmuidel.. dan heulemaal naar huis en dan pas naar jdorp Hier check ik de actuele wind meestal http://meteo-julianadorp.nl/Waarnemingen/Waarneming-grafisch.htm
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik ga vanmiddag julianadorp bij strandtent paal 6 (strandoprit tegenover de chinese en het restaurantje 'zo is dat'. windvoorspelling op finder is 16 kn met stoot 18. tot een uur of 8 dacht ik Michael bedankt voor de info hier hebben we wat aan , zo teigert ophalen en overleggen maar ik denk dat we hier maar naar toe gaan Marco Trunky ook gezelli naar Zo is dat ???????? Is dit het adres ???? Zanddijk 13 1787PP DEN HELDER Netherlands, 1787PP Den helder
|
|
|
Michael van der Hoek
|
Klopt helemaal rich! zit grote parkeerplaats naast, dan even door de duinen strunen en dan zit links op t strand de strandtent paal 6. Linksaf daar voorbij is het botenvak, kan niet missen, staan grote gele palen met borden. Golfslag is wel ff anders dan wijk of ijmuiden.. kan soms een echte klotsbak zijn! Waar kan ik jullie aan herkennen? ik hoop er rond 2e te zijn ik heb n blauw, geel, rode torch
|
|
|
Haring High Richardt
|
Klopt helemaal rich! zit grote parkeerplaats naast, dan even door de duinen strunen en dan zit links op t strand de strandtent paal 6. Linksaf daar voorbij is het botenvak, kan niet missen, staan grote gele palen met borden. Golfslag is wel ff anders dan wijk of ijmuiden.. kan soms een echte klotsbak zijn! Waar kan ik jullie aan herkennen? ik hoop er rond 2e te zijn ik heb n blauw, geel, rode torch Ik doe een haring in mijn linkeroor en een kibbeling in mijn rechteroor en je ruik mij al bij de parkeerplaats omdat ik altijd in mijn pak seik van de adraline. Teiger is te herkennen aan zijn azijn seikeriche uitstraling. Tot vanmiddag Ps (best bularoo en ocean rodeo rise)
|
|
|
|
Michael van der Hoek
|
hahahaha een kitende haringhapper dus Zal een neusje in t zeil houden
|
|
|
Flyingtrunkie
|
alweer terug van Wijk, helaas vanwege materiaalpech, maar het was goed te doen hoor Ries... Pff... takke end teruglopen. Hij leek zelfs nog aan te trekken toen ik wegging....
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
nope; geen wokkels in mijn mixer maar gewoon een versleten katrollen.. was dus lekker rustig daar in het Noorden... en? vee wind gehad daaro?
|
|
|
@LaurenS
|
Hoe was het op TEKSEL ??
Teksel was top,beter dan verwacht lekker relaxed op het water, ook hier weinig kiters, knopie of 20 van half 11 tot 14:00. Lekker met de negentjes gevaren, daarna knopie of 17 en nog ff door met de 12... Nu kapoetskie, staan op de pont, richting moeders de vrouw.
|
|
|
TBK
|
Was weer lekkel Teksel 2011 zoals Laurens hiervoor al zegt. Lekker bakkie koffiie met Oma's gehaktbal op de Tekselse boot dan komt het altijd goed. . Peet vond het een rare combi ! Wel lekkel ! Meer van dat soort dagen.
|
|
|
PeeWee
|
Tjee, lekker hoor Teksel. Na mijn werk toch nog even twee uurtjes op Schellie kunnen varen. Lekker rustig en nogmaals halleluja voor de Zephyr See joes
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Leuk... mazzelaars van teksel !!! Lekker daggie dus, baal dat ik niet mee kon...
Was @ wijk niets (was er vanaf 13.00 uur), net aan kl()te windje... toen maar aan het bier (tsja het is zomer!) in wijk aan Zee! Samen met J0hanski, Erwin en Klaas...
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was weer lekker met de 9m en nog een zonnende zeehond gezien Mooi daggie gehad en de duitsers zaten weer in hun kuilen, ongelovelijk zeg wat een vreemd volk haha.
|
|
|
On the Loose
|
Was weer lekker met de 9m en nog een zonnende zeehond gezien Mooi daggie gehad en de duitsers zaten weer in hun kuilen, ongelovelijk zeg wat een vreemd volk haha. Vreemd verschijsel idd Tim, persoonlijk heb ik altijd de neiging om te wachten tot ze slapen en dan de kuil weer te vullen. Anders bestaat ereen kans dat ik door mijn enkel ga, door die kuil en niet kan kait'n de volgende dag... en das zuur he... wat is dit nou? staat er gewoon wind op schell
|
|
|
TBK
|
Volgens mij kan je gewoon varen op Schel, het is ca 16-17 knp bij mij hier op de dijk aan het Ijsselmeer !
|
|
|
|
Langbeest
|
Lekker bezig sander
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
op wijk staat er ook wind, 14,2 met stoten naar 17,7 knoopjes
kijken of vrouwlief mee gaat en of de wind zo blijft,
anders lekker bijkleuren
|
|
|
@LaurenS
|
op wijk staat er ook wind, 14,2 met stoten naar 17,7 knoopjes
kijken of vrouwlief mee gaat en of de wind zo blijft,
anders lekker bijkleuren
Dat gaat bijtinten worden,rond het middaguur kakt ie weer in,voorzover er nu wat staat Mmm, ziet er toch niet slecht uit, tot nu toe!!!
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
heb toch nog ff lekker kunnen varen op wijk was niet te druk dus ruimte genoeg en meteen ff gekeken of ik geen verdachte figuren zag rondhupsen rond de auto's
|
|
|
On the Loose
|
Zag 1 kaiter in de middag rode fuel volgens mij was jij dat... Voor iedereen die morgen wil gaan BBQ-en... doe maar niet: KNMI zegt voor morgen voor de wind: WIND: ZUIDOOSTELIJK 4-8 KN, LANGS DE KUST EN BOVEN HET IJSSELMEER 8-12 KN, IN HET NOORDELIJK KUSTGEBIED AANVANKELIJK ENKELE KN MEER. IN DE MIDDAG OVERAL 8-12 KN, NA TROGPASSAGE ZUIDWESTELIJK EN IN HET ZUIDWESTELIJK KUSTGEBIED TIJDELIJK ENKELE KN MEER. BIJ BUIEN KANS OP UITSCHIETERS TOT 30 KN. IN DE OOSTELIJKE HELFT TOT ROND 40 KN, LOKAAL TOT 50 KN. Waar gaan we heen... WOOOW... noodweer dus!!! in het zuiden en oosten!
|
|
|