Voordat ik Beuntje leerde kennen, was ik ook een heel timide introvert persoon, eigenlijk gewoon mensenschuw. Ik weet ook niet wat er gebeurd is. Ken mezelf niet meer terug.
Voordat ik Beuntje leerde kennen, was ik ook een heel timide introvert persoon, eigenlijk gewoon mensenschuw. Ik weet ook niet wat er gebeurd is. Ken mezelf niet meer terug.
ik maak alles los in de mensen tis als een soort silence of the kites of i only see dead kites of one flew over the kitesnest whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaha (enge schreeuw )
ik maak alles los in de mensen tis als een soort silence of the kites of i only see dead kites of one flew over the kitesnest whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaha (enge schreeuw )
biancoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo sta straks wel droog in elgouna ze serveren geen biancooooooooooooooooooooooooooooooo wel JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD zonde van de wind herman ben ik eindelijk een weekie nog vrij no wind
biancoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo sta straks wel droog in elgouna ze serveren geen biancooooooooooooooooooooooooooooooo wel JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD zonde van de wind herman ben ik eindelijk een weekie nog vrij no wind
Neem je toch gewoon een kratje mee bij de taxfree, anders val je zo stil. Ries wil er toch al vroeg zijn. Jij een weekje, maar ik een maandje vrij Beun Over een weekje ben ik net geland in Portugaaaaaaal
De mannen van Kiteschool Aloha klaas en Sander, zijn met een 4-tal vrienden, Johan,Tim,Chris en Erwin, een weekend op de Brouwerdam geweest. Hier een impressie Lekker in HQ bekijken en speakers op max
Lekker aan het seikuh johan???,leuk filmpie.Ik mis Erwin en Sander alleen in volle actie.Erwin druk met filmen en Sander pannekoeken bakken Lachuh hoor ,wel lekker druk speakers heb ik uit gezet ,niet mijn muzika
Geweldige movie weer Langbeest RESPECT! wat kan je dat toch goed man...
@ Bak bokking nachtleven is gelukkig niet vereeuwigd maar was wel weer lache, op de zondag middag na dan...
Volgend jaar gaan we zeker weer, blijft een topspot die B.damn wie gaat er mee???
Let ook even op Klaas vaart met een geheel nieuw merk board 77 (seven seven) uitgebreid getest tijdens ons weekend binnenkort meer hierover...
Sommige hebben al kennis mogen maken met het nieuwe merk, ontworpen en gemaakt bij Nobile Zeer binnenkort kan het door iedereen getest worden, later meer...