On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Kan ik je ook op de lijst zetten Pablo voor volgend jaar... Het beste is niet eens gefilumt helaas... wat dacht je van een backroll zonder je handen aan de bar, zonder stopper bal!!! isse vet hoor!!!!
|
|
|
TBK
|
Mooi filmpie manne, heb Johan ze p@ten nog gewassen, hij staat er lekker overheen te zijken !
|
|
|
ditispablo
|
@sander goe plan hoor, eerst ff nieuwe kites kopen...en dan ga ik een keer mee, ondanks Johan ;-)
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Leuk filmpie Boys ....ben er al een tijdje niet geweest op de Brouwersdam maar het ziet er goed uit daar ...
|
|
|
|
TBK
|
En heel veel zand ..... Bahhhhhhhhhhhhhhhhhh, Frank weet wat je zegt ! Zoet en Zout zijn als Water en Vuur. ps. Peter heb je de 8 en de 12 Nitro ook al besteld ?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Mooie schansen op zee frank, kan je nog hoger met je Edge !!
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
En heel veel zand ..... Bahhhhhhhhhhhhhhhhhh, Frank weet wat je zegt ! Zoet en Zout zijn als Water ern Vuur. ps. Peter heb je de 8 en de 12 Nitro ook al besteld ? De 12 gaat ie niet bestellen. Veeeeeuuuuuuls te groot en de 8 mag hij niet bestellen, omdat ik die wil hebben. Waren we maar vast terug uit Egypte. Kan ik die 10m van Peter testen. Als ie bevalt, dan..................ach ja, zijn er 2 ouwe lullen met Switch kites. Vind ze echt top afgewerkt.
|
|
|
|
|
|
TBK
|
Misschien toch je droogpak mee naar El Gouna met daaronder een stuk of 3 van die fleecepakken. Voel je helemaal niks meer. Nog een slokkie Martini van Der Beun en een paar Trippletjes van HH en het wordt helemaal top ! Alleen de volgende dag voel je je zwaar K@T !
|
|
|
@LaurenS
|
ps. Peter heb je de 8 en de 12 Nitro ook al besteld ? Nee het geld is ff op,vliegtickets gekocht,wasmachine kapot en een kredietcrisis,het houdt een keer op ,Die 12 gaat er niet komen,lowend is een knopie of 1 a 2 lager .Die 8 komt er in betere tijden,volgende week misschien
|
|
|
|
|
TBK
|
En Zo Is Dat !!!!!
|
|
|
prutmonster
|
maandag lekker varen en geen lutjebroeker kermis jeeej
|
|
|
TBK
|
Die lui kan je toch niet verstaan !
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Die lui kan je toch niet verstaan ! heej ff dimmuh ja, aars kreje n skop teuge je hol an!
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Wat zegt ie nouuuuuuuuu??
|
|
|
Flyingtrunkie
|
as ik nou te Lutjebroeker kerremus wil den moet ik te waskip goan bai mn ouwe lui in ut boetje of zuks...
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zo te zien dinsdagmiddag naar Wijk pier voor een loopsessie en maar weer een keer de GoPro gebruiken dan
|
|
|