TBK
|
maandag lekker varen en geen lutjebroeker kermis jeeej
Die lui kan je toch niet verstaan ! heej ff dimmuh ja, aars kreje n skop teuge je hol an! Zie je nou jullie kenne nag niet iens knap skroiven !
|
|
|
FlyingHigh
|
Hoop dat er maandag ook nog ff gekite kan worden!!! Wel wwer tijd voor wat actie
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey herman je hebt nog 3 weken man en er komt wind genoeg deze week maandag na het werk kom ik naar schell uurtje of 5 ben ik daar om nog effe te oefenen voor komend weekend nog maar 5 daggies werken JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey richard jij weet niet wat volle maan losmaakt bij herman als het in sloten nieuwe maan is dan huilen alle honden begin het nu wel een beetje te begrijpen
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Dinsdag maar weer ff een lekker Wijk aan zee sessie er tegenaan gooien. Heb de zilte smaak weer te pakken!!! Hansie, kom je ook weer een keer naar de niks eeeh kust?! Of blijf je die eeuwige zoetwater koning? ;-) @Peter, tot hoe laat ben je er dinsdag dan? Same spot?
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ziet er inderdaad erg goed uit voor komende week. Alleen maar wind, wind, wind. Stelletje mazzelpikken. Veel fun voor jullie op het water deze week. Omdat het toch nog niet gaat met mijn ribbetjes, heb ik mijn spullen al ingepakt voor Egypte. Plankie, 3 kites en alle andere shit. We zitten alweer fijn over de 20kg. Hoop dat je onze vriend op Schiphol nog heb kunnen bereiken El Beuno voordat we dik bij moeten betalen. Vandaag nog effies lekker gekayaked en gesupped met mijn dochter. Toch wel weer effies lekker op het water al is het dan op de Sup. Toch wel leuk, lekker relaxed op het water. Was toch geen wind. Moet die kleine toch klaarstomen voor het kiten. Beginnen we maar met Suppen. Is nog 9 dus nog maar een paar jaar wachten.
|
|
|
FlyingHigh
|
Als die 14/15 is, is ze vast al een kitechick geworden. Mot je de hele tijd om haar heen kiten om die gozertjes bij haar weg te houden Hoop dat het gaat lukken in El Gouna met je rippies. Zou zonde zijn, als iedereen op het water aan het knallen is en jij een beetje staat te filmen.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Gaat echt wel lukken hoor. Gewoon tanden op elkaar en rammen met die hap. Als het helemaal niet gaat, pak ik een boot en ga ik duiken. Ach, er staat toch nooit wind in El Gouna dus kunnen de ribjes goed rusten om in Nederland weer een paar flinke crashes te incasseren.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey john effe over die boot als frank nou weer gaat zeuren dat ie steeds weer met die boot wil niet toegeven maar gewoon negeren en doorkiten nog maar 7 nachtjes slapen en dan shoppen
|
|
|
@LaurenS
|
Dinsdag maar weer ff een lekker Wijk aan zee sessie er tegenaan gooien. @Peter, tot hoe laat ben je er dinsdag dan? Same spot?
Denk dat ik dinsdagochtend op schell zit van 10 tot 14 en woensdag een daggie Wijk doe.....
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Klinkt goed Peter. Wat een voorspelling he deze week ge-wel-dig Het heeft vannacht ook ff lekker gewaait... Toen ik net met de hond liep, zag ik overal afgebroken takken en bladeren liggen. Kweet het, het is herfst
|
|
|
Haring High Richardt
|
Omdat het toch nog niet gaat met mijn ribbetjes, heb ik mijn spullen al ingepakt voor Egypte. Plankie, 3 kites 3 kites ??? welke neem je allemaal mee ??? 2 kites is toch zat ?? Vooruitzichten komende week zien er goed uit en dat wordt dus alle dagen varen vanaf morgen. Goed dat we zaterdag naar El gouwna gaan, lekkel uitrusten
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
3 kites ik neem er 4 mee nog effe richard kan je shoppen ga jij nou vrijdagavond eral naar toe ? of zaterdag morgen om 7 uur ? we gaan los in elgouna volle /halve /kwart maan maakt geen reet uit we gaan los
|
|
|
Haring High Richardt
|
3 kites ik neem er 4 mee nog effe richard kan je shoppen ga jij nou vrijdagavond eral naar toe ? of zaterdag morgen om 7 uur ? we gaan los in elgouna volle /halve /kwart maan maakt geen reet uit we gaan los Ik hoorde de hele week maan en zons verduistering, het lieftste ga ik nu al naar Schiphol, weekie lekkel sjopppen Is het algeregeld betreft het transport en het overgewicht van 200 kilo ???, Zal ik dan ook maar 5 kites meenemen en 4 planken waaronder de brunotti mirror uit de vorige eeuw ???
|
|
|
|
mocem
|
jullie komen allemaal thuis met een nieuw klokkie
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgenmiddag 16.00 naar wijk pier wie nog meer ? 22-28kn of meer wordt er voorspeld, lekkere sessie met de 9m dus !
|
|
|
Langbeest
|
Morgen helaas niet Tim Ik gok op dinsdag
|
|
|
Tim_GTS5
|
heb je al een 7m dan want volgens mij kan je dinsdag ook wel met een 5m wegkomen.
|
|
|
Langbeest
|
Mmmmmmmm ik heb het gezien.
|
|
|