Vloot
|
Ik ben om een uur of 10 op wijk, weer is zout happen
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik sla vandaag maar een dagje over 3 dagen achter elkaar gevaren en s,nachts nog werken ben een beetje gaar ... maar het weekend ziet er ook goed uit dan kunnnen we weer knallen ..
|
|
|
@LaurenS
|
Slappe hap die zwafra ,vandaag toch weer lekker 2 uurtjes Wijk gepakt met theo ,sander en Johan... Altijd gezellie
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Lekker hoor... op het laatst was ie op, maar een mooi zeetje weer!!! geweldigenoten Vergeet Ben niet... Zaterdag schell maar weer...
|
|
|
Langbeest
|
Mmmmmmmmmm ik wordt redelijk gek ...... Tov Toch maar ander werk zoeken
|
|
|
|
mocem
|
Aankomend weekend weer golven opzoeken. Mensen zullen wel weer pissig gaan kijken met 3 grote tassen in volle bus. Op de wadden zee is ook geen golf te bekennen.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zaterdag maar weer naar Wijkiki pier, geen auto meer dan Marco ?
|
|
|
mocem
|
Nee moet eerst ff een knappe bijbaan vinden om die te kunnen betalen. Moest me Polo weer inleveren bij de baas.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Even een up date uit El Gouwna. Vanaf gister is het echt losgeslagen. 20 tot 30 knoopjes wind. Varen in het donker en in een kort broekie. Vanmorgen 0m 08.00 gevaren tot 12.00 uur, helegaaar kapotski. Nu even bijkomen en het kanaal voltrappen met hamburgers en spagetti. Vanmiiddag wordt de windt nog harder volgens de verwachtingen Verwachtingen voor de komende dagen zijn ook toppie. Beun werd vanmorgen misselijk wakker en moest overgeven. Vanmorgen op de kite spot heeft hij een kuil gegraven en moest weer overgeven in die kuil. Hij ligt nu te snurken op het strand en zijn gesnurk komt boven de windt uit Kortom het gaat lekkel met de Beun, hij is oververmoeid van al dat varen, hij heeft al meer dan 80 uren op het water gestaan. Ik ga nu even eten, van een zeeeeeeeer winderig en heet EL GOUWNA de groenten .
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Yep,was mij laatst goed bevallen,is ie best aanlandig ,niet verder vertellen hoor
|
|
|
PeeWee
|
Morgen weer eens een dagje vrij,
Zonnetje + zuidoost (geloof ik). Als er genoeg wind is lekker het water op. Mogelijk weer eens naar Enkie (is al weer lang geleden dat ik daar geweest ben).
See joes
|
|
|
|
|
Vloot
|
Ik ga morgen ook naar enkhuizen
|
|
|
patrick87
Logs: 0 | 108 uur
|
Ik ga morgen ook naar enkhuizen ik ben nog nooit wezen kite in enkhuizen. waar zit deze spot ? misschien dat ik morgen ook even heen ga als de wind goed is eind van de ochtend
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Volg de borden 'sprookjes wonderland' is geen grap!!! patrick! Parkeren in (binnenkant) de scherpe bocht en dan de poort onderdoor aan het begein van de scherpe bocht als je de dijk afkomt, zie je vanzelf kitejes en mooie steigers om het water op te gaan... Have Fun, blijft een mooie spot!!!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Beetje kansloos morgen, als je een 17m hebt is dat nog wel te doen haha. Zaterdag wijk of ijmuiden, ijmuiden is wel een beetje erg onshore blijf je niksten in de branding + dat iedereen voor elkaar langs moet en geen ruimte downwind....denk toch maar wijk pier
|
|
|
|