Tim_GTS5
|
Drukte op Wijk ? Ha dat valt nog mee hoor moet je eens naar Schellinkhout gaan in het weekend dat is bijna niet meer te doen. Texel is inderdaad veel rustiger, volgend weekend zitten we er met 8 man dus dat is zoiezo 8 extra
|
|
|
@LaurenS
|
Vanaf maandag 7 dagies vrij, dat wordt switchen, uh ik bedoel knallen.... Vrijdag naar Texel!!!! Goede planning mannen, wind zat !!! Yessss!!!
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Ff heerlijk lopen knallen met mijn switches. Damn wat ging ie hooooog. En toen werd ik wakker
|
|
|
|
@LaurenS
|
Hèhè,toppie John.... Mijne komt morgen binnen als het goe is!
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Als ie er maar voor dinsdag is als ik de wind zo zie. Nou al zin in. Goed voor je Peter dat morgen weer de kerstman bij je langskomt. Blijft leuk om nieuwe dingetjes te kopen.
|
|
|
FlyingHigh
|
Jongens, tis makkelijk om het in een keer te bestellen hoor. Welkom bij de club van 10/8. Hehe. Ik heb zoooooo'n fuc%ing zin om te testen. Peter weet al hoe het vaart. Dat we er maar vet veeeeullll plezier van mogen hebben, gasten Als de jouwe er dinsdag nog niet is, mag je mijne wel ff lenen hoor, John.
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik zie hem er nog niet opstaan hoor!! Kom maar op ermee
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ja deed ik ook altijd zo, maar nu pakt ie hem niet. Ik blijf proberen.
|
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
ah ik zie het nu. je moet vanuit youtube voor de lange link kiezen, dan zie je met 'bekijken' meteen al je filmpje
op youtube bij delen heb je de optie lange link
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Geven ze bij de overheid geen computercursusjes?
|
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Hehe. Zie het alweer, ik heb een zwaar K%T reisje gemist. Ziet er lekker uit man Ben je snel kwijt die 7m zeg. En nu maar hopen dat die 8m nitro echt to 35 knoopies vaarbaar is.
|
|
|
@LaurenS
|
Geen probleem Herman , vaar die 10 tot boven de 30 knopies...weliswaar niet relaxed maar toch Val in wiederholung
|
|
|