Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Hehe. Zie het alweer, ik heb een zwaar K%T reisje gemist. Ziet er lekker uit man Ben je snel kwijt die 7m zeg. En nu maar hopen dat die 8m nitro echt to 35 knoopies vaarbaar is. Ja, was hem binnen 2 dagen kwijt. Helemaal top. Heb nu alleen nog een 2009 Redline Bar 50cm te koop. Dus mochten jullie iemand weten.
|
|
|
|
@LaurenS

|
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEE,nog niet  ''Your parcel has arrived at the local delivery depot" Ik heb een drukke dag vandaag,dus ik kan niet thuis blijven om op mijn pakketje te wachten..... Ga zo naar het strand,uitwaaien  Aloha
|
|
|
FlyingHigh

|
Hoor het al....jij hebt het ontzettend zwaaaaaar Misschien zie ik je zo nog wel ff op het strand. Mijn meissie wil ook ff, weet alleen nog niet waar.
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Tsjezus Pe, werk jij nog wel eens  Woensdag vrij gevraagd zie je dan wel ergens on the zeeshore 
|
|
|
|
PeeWee

|
Veel plezier El Truncowietsch 
|
|
|
@LaurenS

|
Kwam jij ook nog naar Texel PeeWee, oder?
|
|
|
@LaurenS

|
Tsjezus Pe, werk jij nog wel eens  Woensdag vrij gevraagd zie je dan wel ergens on the zeeshore  Ja hoor nog steeds, 32 uurtjes per week in de volcontinue dienst..... Hoezooo???
|
|
|
On the Loose

Logs: 0 | 194 uur
|
Ben je alvast duits aan het oefenen voor TeXXL Peter...  Wij doen het altijd met gebaren tijdens een sprong, begrijpen ze meteen 
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
el gouna here i come!  En tel daar dan nog maar 5 knopen bij op. Dan klopt het wel een beetje. Veel fun.
|
|
|
Flyingtrunkie

|
el gouna here i come!  En tel daar dan nog maar 5 knopen bij op. Dan klopt het wel een beetje. Veel fun. OMG WTF!! ;-)
|
|
|
Tim_GTS5

|
Die rode getalletjes is de temperatuur he trunkie 
|
|
|
Flyingtrunkie

|
Die rode getalletjes is de temperatuur he trunkie  heheh.... de leukste thuis Tim?  Ik ga er vanuit dat, zoals Ride zegt, dat er ong. 5 knots bijkomen... Thanks voor alle toewensingen trouwens! Alles gepakt tassie = 19.9 kg, kennet!  Alleen handbagage is 10 kg, i.p.v. 5 kg... hoe nauw nemen ze dat? Anders moet de makeupkoffer van mijn vriendin maar thuisblijven... 
|
|
|
Haring High Richardt

|
Die rode getalletjes is de temperatuur he trunkie  heheh.... de leukste thuis Tim?  Ik ga er vanuit dat, zoals Ride zegt, dat er ong. 5 knots bijkomen... Thanks voor alle toewensingen trouwens! Alles gepakt tassie = 19.9 kg, kennet!  Alleen handbagage is 10 kg, i.p.v. 5 kg... hoe nauw nemen ze dat? Anders moet de makeupkoffer van mijn vriendin maar thuisblijven...  Je hebt een top weekie hoor Marco want inderdaag groen tot licht groen is de hele week knallen Wanneer ga je ??? 
|
|
|
Flyingtrunkie

|
indd. kan haast niet beter die voorspellingen Ries; ik ga morgenmiddag de lucht in!
|
|
|
TBK

|
indd. kan haast niet beter die voorspellingen Ries; ik ga morgenmiddag de lucht in!
Have Fun Marco en denk om het rif !
|
|
|
|
|
PeeWee

|
Kwam jij ook nog naar Texel PeeWee, oder?
Ik wacht nog even de windvoorspellingen af. Indien die goed zijn dan probeer ik alsnog voor vrijdag tot zondag een Hoteletje te boeken. Ik denk dat ik het dus woensdag weet. See joes
|
|
|
|
PeeWee

|
Tjesusss  , Dat had ik nog niet eens gezien. Mijn persoonlijk windraam ligt tussen 10 en de 30 knopen  . Boven de 30 houd het voor mij op (qua plezier dan). Ik weet het, ik ben een 'watje'!! See joes
|
|
|
|
PeeWee

|
Miaauuuuuwwwww
|
|
|